Naszą pasją jest reklama. Brandbay.pl
Często słyszy się, że Świętami zawładnęła komercja, wszędzie słychać „Last Christmas”, a choinki i lampki w centrach handlowych pojawiają się zdecydowanie za wcześnie. Kiedy zaczyna się ten cały świąteczny szał nie można jednak odmówić...
Przed nami jeden z najgorętszych dni dla branży e-coomerce: Black Friday. Już od jakiegoś czasu uznawany jest on za najbardziej zyskowny dzień dla właścicieli sklepów. To zakupowe święto narodziło się w Stanach Zjednoczonych jako...
Za landing page możemy uznać stronę, której stworzenie odbyło się tylko po to, aby spełnić dany cel, a konkretniej wykonać pewne działanie. Taka aktywność to zazwyczaj dokonanie zakupu, zapisanie się do newslettera czy wypełnienie...
Na Facebooku znajduje się obecnie ponad 2 196 milionów użytkowników, na Linkedinie 294 miliony. W Polsce jest to odpowiednio: 16 milionów i 2,6 miliona osób. Nowa opcja na Facebooku pozwala zwiększyć pracodawcom szanse na...
W czasach, gdy zasięg każdego posta na Facebook’u jest ograniczany przez algorytmy, coraz lepszym rozwiązaniem okazuje się założenie grupy, która tych ograniczeń nie posiada. Grupy na Facebook’u to dobre miejsce do budowania społeczności, angażowania...
Czy pamiętacie, jak w 2004 roku Mark Zuckerberg – CEO Facebooka, kupił firmę produkującą gogle VR – Oculus? Co wtedy pomyśleliście? Czternaście lat temu wydawać by się mogło, że potencjał takiej technologii jak wirtualna...
Konto biznesowe Jeśli chcesz zaistnieć na Instagramie i traktujesz swoje konto jako narzędzie biznesowe, to obowiązkowym krokiem jest przełączenie konta z osobistego na biznesowe. Prawdą jest, że Instagram obcina zasięgi profilom biznesowym w celu...
Co dajecie branży e-commerce? (w czym się specjalizujecie?) Można powiedzieć że branża e-commerce jest nam znana z każdej możliwej strony, dlatego też często doradzamy naszym Klientom już podczas doboru i konfiguracji usług hostingowych. Zajmujemy...
Wykorzystaj media społecznościowe w pełni Nie chodzi o to, byś był obecny wszędzie, tylko tam, gdzie są Twoi klienci. Najpierw powiedz – jaki jest Twój cel obecności w Internecie? I wykorzystaj do realizowania tych...
Trendbook 2017 wskazał potrzebę rozwoju współpracy marek z influencerami, rok później influencer marketing znalazł się już wśród wiodących trendów. Stale obniżający się poziom wiarygodności celebrytów sprawił, że marki coraz chętniej wykorzystują w swoich kampaniach...