płyń dalej

Pozycjonowanie WWW

Działania seo

Pozycjonowanie
stron www

Pozycjonowanie strony to szereg działań, wykonywany w odniesieniu do konkretnej strony internetowej, których celem jest zwiększenie jej widoczności na wybrane frazy kluczowe w wyszukiwarce internetowej. W wyniku prowadzonych działań Twoja strona będzie pojawiać się w wyszukiwarce na frazy ściśle powiązane z profilem twojej działalności, dzięki czemu trafi na nią więcej potencjalnych Klientów zainteresowanych Twoimi usługami bądź produktami.

Audyt SEO
Indywidualnie dopasowana oferta

Możesz mieć pewność, że oferta na pozycjonowanie strony Twojej firmy, będzie indywidualnie dopasowana do Twoich potrzeb. Porozmawiamy z Tobą o Twoich celach i oczekiwaniach, zapoznamy się z branżą, w której działasz oraz przyjrzymy się działaniom Twojej konkurencji. Przeanalizujemy stronę www, sprawdzimy historię domeny i na tej podstawie dobierzemy najlepszą strategię pozycjonowania dla Twojej firmy.

Zakres prac

Co składa się na usługę pozycjonowania strony?

O pozycji witryny w wynikach wyszukiwania decyduje ponad 200 czynników rankingowych, dlatego też pozycjonowanie jest procesem ciągłym, który wymaga przemyślanej strategii uwzględniającej zarówno działania on-site, jak i off-site. Do najważniejszych elementów procesu pozycjonowania należy:

Dobór słów kluczowych

słowa kluczowe to wyrazy, które są wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki w celu odnalezienie konkretnych usług lub produktów. Ich odpowiedni dobór, przełoży się na wartościowy ruch na Twojej stronie internetowej.

audyt seo

to jeden z pierwszych etapów, od którego należy rozpocząć działania w zakresie pozycjonowania strony. Audyt ma na celu weryfikację poprawności optymalizacji strony oraz zdiagnozowanie błędów, które mogłyby utrudnić osiąganie wysokich pozycji Twojej strony w wyszukiwarce.

Wdrożenie zaleceń optymalizacyjnych

audyt to diagnoza, natomiast optymalizacja strony jest etapem, w którym na Twojej stronie wdrażane są działania wynikające z audytu. W ramach optymalizacji korygowane są takie elementy jak: nagłówki i metadane, poprawność indeksacji, struktura serwisu, szybkość ładowania stron i dostosowanie do urządzeń mobilnych, duplikacja treści, przekierowania itp.

Rozbudowa contentu

Google ocenia strony również pod kątem przydatności dla użytkowników, dlatego content stanowi jeden z ważniejszych czynników, który wpływa na zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarce. Treści umieszczane na stronie powinny być nie tylko dobrze zoptymalizowane pod kątem wybranych fraz kluczowych, ale przede wszystkim wartościowe i unikalne.

Link building

wartościowy profil linków jest niezwykle istotny w procesie pozycjonowania strony. Kluczowa jest zarówno ich jakość, jak i tematyczność, różnorodność oraz tempo ich pozyskania. Duże bezpieczeństwo oraz kontrolę nad działaniami związanymi z link buildingiem gwarantuje autorskie zaplecze pozycjonerskie.

Zarówno uzyskanie, jak i utrzymanie wysokich pozycji wymaga cyklicznych i konsekwentnych działań. Warto pamiętać, że strona, na której zaprzestaniemy działań SEO, w krótkim czasie utraci swoje pozycje w wyszukiwarce.

Co możemy dla Ciebie zrobić

Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami:

  • Stworzymy dla Ciebie indywidualną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb biznesowych oraz Twojego budżetu.
  • Wdrożymy niezbędne zmiany optymalizacyjne oraz wyeliminujemy błędy w serwisie.
  • Skonfigurujemy niezbędne narzędzia, które umożliwią monitoring strony oraz analizę ruchu (Google Analytics, Google Search Console).
  • Będziemy rozwijać zawartość contentową na stronie, która wpłynie na poprawę pozycji oraz przełoży się na profesjonalny wizerunek firmy.
  • Przydzielimy Twojej firmie dedykowanego opiekuna, z którym będziesz mógł omówić prowadzone działania reklamowe.
  • Przeprowadzimy rzetelny audyt strony oraz opracujemy plan działania mający na celu poprawę widoczności serwisu w wyszukiwarce.
  • Dokonamy analizy profilu linków prowadzących do strony oraz usuniemy te, które mogą uniemożliwić osiągnięcie wysokich wyników w wyszukiwarce.
  • Stworzymy dedykowaną strategię link buildingu, umożliwiającą pozyskanie wartościowych linków i tym samym skuteczne pozycjonowanie strony www.
  • Utworzymy dostęp do monitoringu pozycji, który pozwoli Ci w wygodny sposób sprawdzać bieżącą widoczność strony na dane frazy kluczowe.
  • Na zakończenie każdego miesiąca wyślemy szczegółowy raport z przeprowadzonych prac.

Pomagamy uzyskać widoczność

Sprawdź również:

#pozycjonowanie e-commerce

Zwiększymy ruch w twoim sklepie internetowym i podniesiemy jego sprzedaż

#audyt seo

Dokonamy audytu poprzednich działań i zdiagnozujemyp przyczyny braku rezultatów

#pozycjonowanie

stron Poznań

Twoje firma w top10 dla Poznania? Dasz radę z nami!

#pozycjonowanie

stron Warszawa

Chcesz pozycjonować stronę w Warszawie? Jeteśmy w samym centrum miasta!

#pozycjonowanie

Gdańsk

Twoi Klienci to mieszkańcy Gdańska i okolic? Dotrzemy właśnie do nich!

#pozycjonowanie Wrocław

Wypozycjonujemy Twoją firmę lokalnie na Wrocław i Dolny Śląsk

#pozycjonowanie

stron Katowice

Chcesz pozycjonować frazy lokalnie na Katowice i Śląsk? Sprawdź!

#pozycjonowanie

stron Kraków

Pozycjonowanie Kraków? Twoja firma będzie widoczna zarówno w mieście jak i okolicach.

po co i dlaczego

Pozycjonowanie stron internetowych - dlaczego niezbędne?

Czy wiesz, że miesięczna ilość wyszukiwań w Google to aż sto miliardów, a średnio co sekundę 80 tysięcy fraz jest wpisywanych w okienko wyszukiwarki? Co więcej, 90% użytkowników przegląda wyłącznie wyniki znajdujące się w top 10, dlatego tak ważne jest, aby pozycje w wynikach wyszukiwania były jak najwyższe. Pozycjonowanie strony internetowej powinno być elementem strategii marketingu internetowego wszystkich firm, które chcą docierać do nowych użytkowników z ofertą swoich produktów i usług.

Pozycjonowanie stron

Niezależnie czy prowadzisz biuro rachunkowe, czy gabinet dentystyczny, uzyskanie wysokich pozycji sprawi, że staniesz się widoczny dla potencjalnych Klientów. Jeśli działasz na określonym terenie lub w danym mieście, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie pozycjonowanie lokalne. W takim przypadku słowa kluczowe, które zostaną uwzględnione w pozycjonowaniu strony, będą się skupiać właśnie wokół danego obszaru (np. "gabinet dietetyczny kraków", "biuro rachunkowe warszawa", "pozycjonowanie stron internetowych poznań"). Pozycjonowanie lokalne niesie ze sobą wiele zalet - efekty są szybsze, a Ty precyzyjniej trafiasz do swojej grupy docelowej i zdobędziesz przewagę nad konkurencją w branży. Ponad 56% użytkowników szuka w sieci właśnie lokalnych usług, a są to między innymi: restauracje, usługi finansowe, firmy z branży rozrywkowej, zdrowotnej czy te związane z podróżami. Pozycjonowanie lokalne pozwoli więc na dotarcie do jak największej ilości lokalnych odbiorców.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż? Efekty pozycjonowania stron internetowych zobaczysz nie tylko w module e-commerce w Google Analytics, ale przede wszystkim w zwiększeniu ilości transakcji i niejednokrotnie wartości koszyka. Jak pokazuje raport Gemius "E-commerce w Polsce" - ponad 60% internautów kupuje w polskich sklepach internetowych. Wiąże się to z większym wyborem produktów niż w sklepach tradycyjnych, korzystniejszymi cenami i większą wygodą robienia zakupów. Jeśli jednak chcesz prowadzić skuteczną sprzedaż w internecie, musisz zadbać nie tylko o bogaty asortyment produktów, a również o jak najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google. W tym pomogą Ci takie usługi jak SEO/SEM. W skład usługi pozycjonowania sklepów internetowych wchodzi taki zakres prac ja: optymalizacja techniczna, optymalizacja on-site, optymalizacja off-site oraz poprawne wdrożenie analityki. Jako agencja SEO specjalizujemy się w pozycjonowaniu sklepów internetowych na wszystkich najpopularniejszych platformach (Shoper, PrestaShop, Magento, WooCommerce, Shoplo, RedCart, SkyShop).

gwarancja

Co gwarantuje pozycjonowanie stron internetowych?

Jeśli chcesz zaistnieć w wynikach wyszukiwania Google, musisz uwzględnić w działaniach marketingowych SEO (search engine optimization). Pozycjonowanie strony w Google ma wpływ na:

1. Wzrost widoczności strony internetowej - wdrożenie strategii pozycjonowania, w tym odpowiednia optymalizacja treści strony oraz pozyskiwanie wartościowych linków przychodzących, przekładają się na wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie widoczności w top 10.
2. Wzrost ruchu na stronie - uzyskanie wysokich pozycji wpływa przede wszystkim na ruch na stronie. Ruch, który jest wartościowy, ponieważ użytkownicy trafiają na treści na stronie w odpowiedzi na swoją potrzebę - zapytanie, które wpisali w okienko wyszukiwarki.
3. Dotarcie do potencjalnych Klientów - obecność na pierwszej stronie wyszukiwarki Google zapewnia dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych Twoimi produktami i usługami.
4. Wzrost zysków - wysokie pozycje to dodatkowy ruch na stronie, który przełoży się bezpośrednio na wzrost przychodów.

gdzie, za ile, kiedy

Wzrost pozycji strony a wzrost ruchu

Głównym celem usługi, jaką jest pozycjonowanie stron, jest osiągnięcie możliwie jak najwyższych pozycji na wybrane frazy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Wiele osób zadaje pytanie, czy wzrost widoczności strony w wynikach organicznych przełoży się bezpośrednio na wzrost ruchu na stronie. W dużej mierze zależy to od potencjału fraz kluczowych, dlatego tak istotne jest, aby były one dobrze dobrane do twojego biznesu.

Bardzo istotnym czynnikiem przy wyborze fraz kluczowych jest ich poszukiwalność, czyli dane, które mówią nam, ile razy dana fraza została wpisana w okienko wyszukiwarki w przeciągu miesiąca. Takie informacje znajdziemy chociażby w narzędziu, jakim jest Planner Słów Kluczowych. Najskuteczniejszą strategią przy planowaniu działań, jakim jest pozycjonowanie strony internetowej w Google, jest taki dobór fraz, aby w strategii znalazły się zarówno frazy z dużym potencjałem generowania ruchu, jak i frazy bardziej sprecyzowane, a tym samym mocno sprzedażowe. Jeśli frazy te wybierzemy poprawnie (istotne jest, aby robić to we współpracy z agencją seo), pozostaje już tylko dążenie do osiągnięcia jak najwyższych pozycji naszej witryny internetowej. Im wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania, tym większe szanse, że użytkownik trafi właśnie na naszą stronę, Jak pokazują statystyki Advanced Web Ranking, uzyskanie wysokich pozycji pomaga pozyskać nawet 30% całego ruchu organicznego.

Kanały ruchu organicznego

Warto pamiętać, że pozycjonowanie stron to nie tylko standardowe działania w wyszukiwarce internetowej. Jeśli chcesz zwiększyć swoją widoczność w sieci, pamiętaj również o pozostałych kanałach, takich jak:

Google News - wykorzystanie agregatora Google News doskonale sprawdzi się w procesie pozycjonowania blogów oraz portali informacyjnych. Wyniki wyświetlą się na pierwszej stronie wyszukiwania, jeśli będą odpowiadać na konkretne zapytania.
Google Grafika - to kolejne źródło, w którym użytkownicy szukają informacji o produktach oraz usługach. Pozycjonowanie w Google Images świetnie sprawdzi się w branży fotograficznej, deweloperskiej oraz dla większości sklepów internetowych.
Google Maps - pozycjonowanie w Google Maps jest ważnym elementem strategii SEO właściwie każdej firmy, która posiada swoją stacjonarną siedzibę i oferuje usługi lokalne. W wyniku prowadzonych działań, wizytówka firmy pojawia się w sieci wyszukiwania, co ułatwia Klientom jej znalezienie.
Youtube - pozycjonowanie filmów w Youtube to doskonałe narzędzie do kreowania wizerunku firmy oraz ściągnięcia użytkowników na kanał. Efektem może być nie tylko większy ruch na kanale, ale docelowo też na stronie internetowej.

Koszt pozycjonowania strony internetowej

Pewnie wielokrotnie zdarzyło wpisać Ci się w wyszukiwarkę takie frazy jak "ile kosztuje pozycjonowanie strony" czy "pozycjonowanie sklepu internetowego cennik". O ile wiele agencji seo podaje na stronach widełki bądź nawet przykładowe kwoty za pozycjonowanie danej frazy, to tak naprawdę uzyskanie wysokich pozycji jest możliwe wtedy, kiedy do każdego biznesu podejdzie się indywidualnie. Zadaniem, z jakiego powinna się wywiązać agencja seo, jest zapoznanie się ze stroną Klienta, z historią domeny i z jego bliższą i dalszą konkurencją oraz taki dobór słów kluczowych, aby miały one przełożenie zarówno na zwiększenie ruchu z wyszukiwarek internetowych na stronie, jak i zwiększenie konwersji.

Co jest potrzebne, abyś otrzymał taką wycenę? Wystarczy, że w formularzu kontaktowym wyślesz nam adres strony i wskażesz usługi lub produkty, na których promocji szczególnie Ci zależy. To my dobierzemy słowa kluczowe, które najskuteczniej zwiększą ruch i konwersje na Twojej stronie oraz zarekomendujemy rozwiązania w takich obszarach jak content marketing, pozyskiwanie linków czy optymalizacja strony.

Audyt SEO
Efekty pozycjonowania - jak długo trzeba czekać na wysokie pozycje?

Pozycjonowanie strony www jest procesem długofalowym i wymaga zaplanowanej kilkuetapowej strategii seo. Uzyskanie wysokich pozycji jest możliwe tylko wtedy, kiedy prowadzone działania skupiają się zarówno na samej stronie www (on-page), jak poza nią (off-page). Specjalista seo musi wykorzystywać w swojej pracy sprawdzone i bezpieczne metody.

Indywidualne podejście do każdej strony przekłada się na to, że pierwsze widoczne efekty pozycjonowania stron zaczynają pojawiać się nawet do kilku tygodniu od momentu rozpoczęcia współpracy, a stosowanie skutecznych metod sprawia, że strona systematycznie zyskuje coraz większą widoczność. Czas, który jest potrzebny na osiągnięcie pozycji fraz w TOP 10 jest natomiast kwestią indywidualną i zależy od takich czynników jak historia domeny, konkurencyjność, trudność fraz kluczowych czy samej strony internetowej.

wyszukiwarki zagraniczne

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google czy w innych wyszukiwarkach?

Jeśli chodzi o polskich internautów, od wielu lat najpopularniejszą wyszukiwarką jest niezmiennie Google. Korzysta z niej aż 93% użytkowników.

Dokładne dane, jeśli chodzi o popularność wyszukiwarek w Polsce, wyglądają następująco:

Google - 93,04%
Bing - 3,96%
Yahoo! - 1,63%
MSN - 0,62%
DuckDuckGo - 0,27%
Onet PL - 0,13%

Dominująca pozycja Google sprawia, że większość firm decyduje się na pozycjonowanie stron www właśnie w wyszukiwarce google.pl lub google.com. Pozycjonowanie na inne wyszukiwarki ma sens głównie w biznesach zagranicznych. Dla przykładu - w Rosji ponad połowa internautów korzysta z wyszukiwarki Yandex, w Czechach największą popularnością cieczy się Seznam, a w Chinach główną wyszukiwarką jest Baidu.

Pozycjonowanie stron za granicą

Prowadzisz firmę w Polsce, ale chcesz rozszerzyć swoje usługi na rynki zagraniczne lub sprzedawać swoje produkty poza Polską? Do strategii marketingowej swojej firmy koniecznie powinieneś włączyć pozycjonowanie zagraniczne. Wystarczy, że posiadasz domenę dedykowaną na dany rynek oraz treści strony w języku, w którym ma być pozycjonowana strona. Już na etapie tłumaczenie treści, powinieneś uwzględnić słowa kluczowe, na które chcesz zyskać widoczność, jednak pamiętaj, że decydując się na usługę pozycjonowania stron www, otrzymasz od nas wsparcie w zakresie contentu. Po naszej stronie będzie leżeć również optymalizacja techniczna oraz pozyskanie wartościowych linków adekwatnych do kraju. Wystarczy że się z nami skontaktujesz, a my przygotujemy dla Ciebie strategię seo.

SEO, Google Ads czy social media?

Pytaniem, którym często jest zadawane przez Klientów, jest to, w jakie działania marketingowe powinno się inwestować. Planując wydatki, warto abyś pamiętał o tym, że im więcej punktów styku z marką zapewnisz użytkownikom, tym lepszych efektów możesz się spodziewać. Różne kanały marketingowe odgrywają różną rolę na kolejnych etapach lejka sprzedażowego.

W mediach społecznościowych zbudujesz społeczność wokół marki, Google Adwords (Ads) świetnie sprawdzi się przy nowych produktach/ usługach czy biznesach sezonowych, a pozycjonowanie stron pomoże Ci zwiększyć widoczność, a co za tym idzie - ruch na stronie. Jeśli nie wiesz jak rozlokować budżet pomiędzy konkretnymi kanałami czy nie jesteś pewien, czy wszystkie narzędzia są odpowiednie dla Twojego biznesu, pomożemy Ci w doborze odpowiedniej strategii!

Oceń naszą usługę:
4.8/5 na podstawie 51 głosów

Klienci

Marki z naszej zatoki

Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.

Grodzki urząd pracy w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Belvedere w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Dinfo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Armada finanse w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Domowa Apteczka w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ewtex w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Festiwal Kolorów w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Garett w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Get In Bank w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Greg w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hannecard w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Herbewo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Imperial w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kei.pl w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kraków w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Lenovo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Link4 w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Motorola w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Optimal Fit w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Orange w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Oxys w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Hotel w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Miniatur w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Projekt Zdrowie w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Slam w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Uniwersytet Pedagogiczny w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Tax Care w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Toyota Financial Services w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
U Jędrusia w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
UPC w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Vision Optyk w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Warszawa w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Wer w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Zasada Auto w portfolio agencji reklamowej Brand Bay