Targi eHandlu – Agencja Brandbay.pl dla e-commerce (Wywiad)
Co dajecie branży e-commerce? (w czym się specjalizujecie?)
Można powiedzieć że branża e-commerce jest nam znana z każdej możliwej strony, dlatego też często doradzamy naszym Klientom już podczas doboru i konfiguracji usług hostingowych. Zajmujemy się projektowaniem sklepów internetowych oraz ich optymalizacją pod kątem SEO i UX. Już na tym etapie możemy dobrze przygotować sklep naszego Klienta do innych usług, które później dla niego prowadzimy – pozycjonowania, kampanii Adwords czy działań social media. Dzięki temu nasi Klienci oszczędzają zarówno czas, jak i pieniądze, a powierzając nam wszystkie działania mają pewność, że będą one spójne i dobrze ze sobą skoordynowane. W przypadku dużych, istniejących już od dłuższego czasu sklepów, staramy się przedstawiać Klientom nowe, niewykorzystywane dotąd możliwości marketingowe.
Czym polski e-commerce różni się od innych?
Z pewnością w Polsce jesteśmy w przypadku e-commerce jednym z liderów we wdrażaniu nowych rozwiązań, które nie były stosowane dotąd nigdzie indziej. Zarówno przedsiębiorcy, jak i agencje lubią zaskakiwać i te działania często wprowadzają świeże spojrzenie w wielu tematach.
Jaki macie cel wystawiania się na Targach eHandlu?
Sklep, dla którego nie są prowadzone działania marketingowe, to sklep, który nie sprzedaje, dlatego też dla nas Targi eHandlu są miejscem spotkań z potencjalnymi Klientami. Chcemy przede wszystkim dać się szerzej poznać wszystkim już prowadzącym e-biznes oraz tym, którzy dopiero o nim myślą.
Czy macie w zanadrzu jakiś argument, który już w trakcie Targów przekona odwiedzających do zawiązania z Wami współpracy?
Stawiamy przede wszystkim na wiedzę i doświadczenie naszych specjalistów, których w trakcie targów będzie można spotkać i zapytać o wszystko, co jest związane z prowadzeniem działań w social mediach, wyszukiwarkach internetowych i innych kanałach marketingowych. I mamy pyszne krówki:)
Średniej wielkości eSklep z kawą i herbatą klasy premium, obszar działania Polska, Czechy, Niemcy i Francja – co możecie mi zaproponować?
Możemy zaproponować działania reklamowe, które bezpośrednio przełożą się na wzrost ilości transakcji – profesjonalny audyt sklepu www wraz zaleceniami optymalizacyjnymi, pozycjonowanie, kampanie Adwords oraz prowadzenie profili społecznościowych wraz z kampaniami reklamowymi. Potrafimy udowodnić naszym Klientom, że social media również sprzedają:).
Co najbardziej lubicie w branżowych targach?
Cenimy sobie możliwość spotkania się z tak wieloma przedsiębiorcami, ponieważ jest to doskonała okazja do poznania i wymiany opinii na temat rynku. Targi branżowe pozwalają nam zarówno poznać potrzeby naszych Klientów, jak i być na bieżąco w zakresie rozwiązań e-commerce. Zawsze chętnie rozmawiamy zarówno z osobami odwiedzającym targi, jak i z wystawcami.
Co się zmieniło w Waszej ofercie w ciągu ostatnich trzech lat?
Łatwiej byłoby nam odpowiedzieć na pytanie co się nie zmieniło:). Przede wszystkim znacznie rozszerzył się zakres naszych usług. Trzy lata temu byliśmy głównie Agencją Social Media, dziś możemy pochwalić się również prężnie rozwijającymi się działami SEO/ SEM oraz Web Design. Klienci coraz częściej oczekują od nas kompleksowej obsługi marketingowej, a nie pojedynczych działań, dlatego też w naszym zespole wciąż pojawiają się nowi specjaliści, a my możemy zaoferować naszym Klientom nie tylko głowy pełnych pomysłów, ale również możliwość ich realizacji.
Targi eHandlu jako element działań promocyjnych czy nowe doświadczenie?
Dla nas to przede wszystkim możliwość szerszego poznania dodatkowych potrzeb naszych Klientów. Spotkania te dają nam również ogromną dawkę energii i nowych pomysłów. Szczególnie cieszymy się z możliwości porozmawiania z Klientami działającymi w branżach, z którymi do tej pory nie mieliśmy jeszcze doświadczeń. Na co dzień prowadzimy działania dla kilkudziesięciu firm, a nowe pomysły biznesowe naszych Klientów nie pozwalają nam popaść w rutynę.
Dlaczego pracownicy Waszej firmy są wyjątkowi i w jaki sposób dowiaduje się o tym Wasz Klient?
Wszyscy mamy doświadczenie w pracy zarówno po stronie agencyjnej, jak i po stronie e-biznesu, dlatego też potrafimy nie tylko doskonale zrozumieć naszych Klientów, ale również doradzić im takie usługi, które rzeczywiście sprawdzą się w ich branży. Nie pracujemy „od-do”, wypełniając tylko poszczególne punkty umowy. Staramy się otoczyć Klienta kompleksową opieką marketingową, wspierając go w prowadzeniu biznesu. Nasi Klienci mają na co dzień możliwość kontaktu ze specjalistami, którzy prowadzą dla nich działania, dzięki czemu mogą na bieżąco konsultować swoje pomysły, rozwiewać wątpliwości i chwalić za skuteczność:).