fbpx

Certyfikowany Partner Google Ads (AdWords) | Wyznacznik jakości

Certyfikowany Partner Google AdsPowierzając prowadzenie kampanii Google Ads agencji, warto wybrać taką, która posiada status Google AdWords Partner. Zdobycie przez agencję statusu partnera potwierdza umiejętności i dużą wiedzę specjalistów, którzy zajmują się codzienną optymalizacją kampanii Google Ads (Google AdWords).

Kim są certyfikowani Partnerzy Google Ads (AdWords)?

Agencje reklamowe biorące udział w programie Google Partners mogą ubiegać się o zdobycie statusu Partner AdWords (Google Ads). Tytuł zdobywają jedynie agencje, które są w stanie udowodnić swoją bogatą wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads, zdając odpowiednie egzaminy. Muszą one także wykazać odpowiedni poziom przychodów z reklam i ich ciągły wzrost. W trakcie weryfikacji agencji Google kontroluje również umiejętność utrzymania i powiększania grona klientów.

Wybierając do prowadzenia kampanii reklamowych Google agencję, posiadająca status Partnera, masz pewność, że Twoje reklamy Google Ads będą prowadzone w sposób profesjonalny i efektywny.

Jakie warunki musi spełniać agencja, aby uzyskać status Partnera Google?

Aby zdobyć tytuł partnera niezbędne jest uzyskanie przynajmniej dwóch certyfikatów potwierdzających stan wiedzy specjalistów z dziedziny Google Ads. Pierwszy z nich to egzamin z podstawowego zakresu usług Google Ads (Google AdWords). Drugi to egzamin ekspercki z wybranej tematyki spośród:

  • reklamy w sieci wyszukiwania (potwierdzający poszerzoną wiedzę z tworzenia i optymalizacji reklam w wyszukiwarce Google),
  • reklamy w sieci reklamowej (potwierdzający zaawansowaną wiedzę w tworzeniu reklam w witrynach i aplikacjach partnerskich Google),
  • reklamy wideo (potwierdzający wiedzę z zakresu tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na YouTube),
  • reklamy produktowej (potwierdzający wysokie umiejętności prowadzenia kampanii reklamowej w Zakupach Google).

Po drugie – w procesie weryfikacji agencji wymagane jest, aby na koncie menedżera Google Ads zanotowane były wydatki z co najmniej 12 miesięcy. Dodatkowym wymogiem jest to, aby w okresie 90 dni wydatki na zarządzanych kontach osiągnęły wysokość minimalną na poziomie 10 000 USD.

Oznacza to, że partnerzy Google to jedynie takie agencje, które posiadają już duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads. A ze względu na spore wydatki mogą dodatkowo pochwalić się dużą aktywnością na kontach.

Jakie korzyści wynikają ze współpracy z Partnerem Google Ads (Google AdWords)?

Certyfikowany Partner Google gwarantuje pewność, że kampanie reklamowe prowadzone są przez wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów. Sama agencja również czerpie przywileje z uczestnictwa w programie Google. Dzięki posiadanemu statusowi, firma posiada dostęp do szkoleń i materiałów Google. Umożliwiają one stałe poszerzanie wiedzy i umiejętności wśród zatrudnionych specjalistów. Agencji przypisany zostaje także indywidualny opiekun Google. Ułatwia to szybki i bezpośredni kontakt z Google w razie sytuacji awaryjnych związanych z kontami klientów, w razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących kwestii prowadzenia kampanii reklamowych. Opiekun konta zobligowany jest także do regularnego kontrolowania kont klientów pod kątem jakości prowadzonych działań optymalizacyjnych. Daje to pewność zarówno agencji jak i klientowi, że pieniądze inwestowane w reklamy Google Ads są wykorzystywane w jak najbardziej efektywny sposób.

Dzięki współpracy z certyfikowaną Agencją Google otrzymujesz także dostęp do kuponów Google Ads. Nowe konta prowadzone przez Partnera Google otrzymują na swoje pierwsze kampanie nawet 375 zł.

Wraz z ciągłym wzrostem wydatków na kontach, stale powiększanym gronem klientów oraz coraz większą liczbą specjalistów mogących pochwalić się zdanymi egzaminami Google, agencja może otrzymać status Google Ads Premium Partner.

Jak wybrać agencję spośród wszystkich Partnerów Google Ads (AdWords)?

Kampanie reklamowe w Google Ads powinny być dostosowane pod rodzaj prowadzonego biznesu i celu, który firma chce osiągnąć. Dobrą praktyką jest, aby agencja reklamowa przygotowała indywidualnie dostosowaną strategię działań reklamowych dla każdego klienta. Proponując dane rozwiązania, powinna ona móc pochwalić się doświadczeniem i wiedzą z danego zakresu Google Ads. Każda z agencji posiadająca status Partnera Google uzyskuje specjalizacje według zdobytych certyfikatów egzaminacyjnych. Dzięki temu jesteś w stanie od razu zweryfikować czy dana agencja dysponuje odpowiednimi umiejętnościami niezbędnymi do prowadzenia zaproponowanych działań reklamowych.

Chciałbyś poznać nasz pomysł na prowadzenie kampanii Google Ads dla Twojego biznesu? Chcesz być pewien, że kampanie prowadzone będą przez wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów Google Ads (AdWords)? Skontaktuj się z nami! Jako agencja posiadająca status Partnera Google przygotujemy i poprowadzimy dla Ciebie profesjonalną i efektywną kampanię linków sponsorowanych w Google.

 

Autor: Karolina Lewicka, PPC Specialist w BrandBay.pl

Certyfikowana specjalistka Google Ads i Google Analytics. Na co dzień zajmująca się wdrażaniem nowych funkcjonalności Google Ads, optymalizowaniem kampanii, a także rekomendowaniem odpowiednich kierunków rozwoju dla klientów. W centrum jej zainteresowań znajdują się także analiza i wykorzystanie danych.

4.4 / 5. Liczba głosów: 14

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *