płyń dalej
strategia PR
strategia PR
Public relations
Oferujemy doradztwo w zakresie budowania strategii PR.
Prowadzenie i strategia PR
Czujesz, że mógłbyś osiągnąć i sprzedać więcej gdyby tylko Twoja firma była lepiej znana? Atrakcyjne artykuły w mediach branżowych lub ogólnopolskich przyciągnąłeby by więcej Klientów? Właśnie takie cele stawiają przed nami nasi Klienci, a my je osiągamy.
Skontaktuj siÄ™ z nami
i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
popraw widoczność firmy
Poprawne relacje na zewnÄ…trz i wewnÄ…trz firmy
Potrzebujesz doradztwa w zakresie budowania strategii PR? Potrzebujesz pomocy przy analizie sytuacji, planowaniu działań, realizacji i kontroli działań? Interesuje Cię PR korporacyjny, produktowy, ekspercki, komunikacja kryzysowa, a może e-PR? Chcesz dowiedzieć się jak monitorować media, identyfikować zagrożenia, wyznaczać sobie cele, jak zadbać o PR wewnętrzny i zewnętrzny? A może o relacje z mediami? Możemy doradzić Ci w zakresie budowania strategii PR dla Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
płacisz za wyniki
Kampanie nastawione na efekt
Dobra strategia PR to podstawa sukcesu.
Buduj relacje w oparciu o odpowiedniÄ… strategiÄ™ PR
Jako agencja reklamowa specjalizująca się między innymi w digital marketingu, prowadzimy doradztwo w budowaniu strategii PR. Pomagamy rozpoznać aktualną sytuację wizerunkową firmy (analiza), projektować cele strategii PR (biznesowe, strategiczne, komunikacyjne), ustalać grupy docelowe (strategiczne, taktyczne), przygotowywać kluczowe przekazy kampanii PR, taktykę, rozpoznawać możliwe do wykorzystania narzędzia PR, tworzyć harmonogram działań, planować budżet, przygotowanie do monitoringu i ewaluacji zrealizowanych kampanii pod kątem zbudowanej strategii, założonych celów, etc.
Podczas doradztwa zwracamy uwagę na istotne kwestie z punktu widzenia budowania strategii (historię firmy, portfolio, produkty i usługi, aktualne relacje z kluczowymi i pozostałymi klientami, relacje z mediami, dotychczasowe działania PR-owe i marketingowe, etc.).
Budowanie wizerunku firmy to ciągły dialog z otoczeniem
Poznaj swoich Klientów i pozwól im poznać Ciebie
Prowadzenie działań i budowanie strategii PR powinno zostać poprzedzone dogłębną analizą sytuacji wyjściowej (poziomu znajomości marki, firmy, zainteresowania, emocji związanych z marką, etc.) Tworząc na takich podstawach możemy zaplanować odpowiednie działania wspierające budowanie relacji z klientami, kontrahentami, mediami, etc. A następnie po wprowadzeniu tych działań w życie możemy przeanalizować ich efekty i zrewidować swoją strategię.
Nasza agencja doradzi Ci jak zbudować odpowiednią strategię PR dopasowaną do Twoich potrzeb, specyfiki branży, w której pracujesz, Twoich klientów i kontrahentów. Możemy doradzić co robić, aby być bardziej zauważalnym na lokalnym rynku lub przez media o zasięgu krajowym czy międzynarodowym. Prowadzimy działania doradcze w budowaniu strategii na czas spokoju i strategii na czas kryzysu (gdyż i takie zdarzają się nawet najlepszym).
Dobry PR-owiec potrafi... - Zakres działań
Współpracę z Klientem rozpoczynamy od analizy rynku i analizy konkurencji oraz stworzenia strategii wdrażania sklepu internetowego. Podczas współpracy prowadzimy szeroki zakres działań dostosowany do Twoich potrzeb.
DORADZTWO W ZAKRESIE SPECYFICZNYCH FORMY PR:
- PR produktowy
- PR kryzysowy
- Media Relations
- Employer Branding
- CSR
- Content marketing
- Marketing rekomendacji
- Współpraca marki z blogerami, vlogerami i influencerami
DORADZTWO W ZAKRESIE AUTOANALIZY I ANALIZY OTOCZENIA
- W jaki sposób dokonywać analizy potrzeb swoich Klientów
- W jaki sposób analizować swoje otoczenie biznesowe
- W jaki sposób analizować odbiór swoich działań przez Klientów
- W jaki sposób analizować odbiór swoich działań przez media
- W jaki sposób na bieżąco śledzić wzmianki pojawiające się o firmie w Internecie i mediach tradycyjnych
DORADZTWO W ZAKRESIE DOBORU ODPOWIEDNICH NARZęDZI PR
- Jak monitorować działania korzystając z nowoczesnych narzędzi monitoringu
- Jak dobierać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacyjne
- Jak wykorzystywać social media do dbania o firmowy PR
DORADZTWO W ZAKRESIE DOCIERANIA DO MEDIóW
- Jak wybierać odpowiednie kanały komunikacji
- Jak przygotowywać komunikaty prasowe
- Jak dostarczać komunikaty do mediów tradycyjnych i internetowych
- Które media wybrać z bazy mediów tradycyjnych i internetowych
- Jak zarządzać relacjami z mediami
DORADZTWO W ZAKRESIE BUDOWANIA SPOłECZNOśCI WOKół FIRMY / MARKI
- Ustalanie celów budowania społeczności
- Wybór odpowiednich narzędzi
- Tworzenie angażujących komunikatów
- Reagowanie na potrzeby społeczności
- Reagowanie na kryzysy społecznościowe
- Korzystanie z potencjału zbudowanej społeczności
Doradztwo w odpowiedzi na Twoje potrzeby
Współpraca z naszą agencją w zakresie doradztwa z zakresu public relations rozpoczyna się od opracowania celów spotkań doradczych, wstępnie ich liczby oraz konkretnych celów.
Podczas kolejnych spotkań lub doradztwa prowadzonego przez Internet omawiamy konkretne tematy oraz analizujemy sytuację wynikłą z wdrożenia strategii.
Chętnie odpowiemy Ci na pytania dotyczące tego na czym polega prowadzenie działań PR-owych, jak budować wizerunek marki oraz trwałe i pozytywne relacji czy jak unikać sytuacji kryzysowych i jak sobie w nich radzić.
Konkretne tematy pojawiające się podczas doradztwa wynikają z aktualnej sytuacji w Twojej firmie, Twoich potrzeb i zainteresowań.
Dopłyń do PR-owego celu
Kampanie PR, które sprzedają
Doradzamy jak zbudować strategię PR, która pomoże Twojej firmie wypłynąć na pełne morze i bezpiecznie dopłynąć do założonego celu.
#kampanie
w wyszukiwarce
Wykorzystujemy potencjał sieci wyszukiwania i docieramy do Klientów, którzy szukają twojej usługi w czasie rzeczywistym
#kampanie banerowe
Budujemy precyzyjnie targetowane kampanie w sieci GDN oraz przypominamy Klientom o twojej firmie za pomocÄ… remarketingu.
#kampanie
produktowe
Tworzymy skuteczne reklamy Google Shopping, prezentujÄ…c Klientom produkty z twojego sklepu internetowego
Z pasjÄ… do PR
Pasjonaci Public Relations w Brandbay.pl
Gdybyśmy mieli porównywać Firmę do statku, a PR-owca do sternika na tym statku, powiedzielibyśmy, że dobry PR-owiec potrafi sprawić, że jego Firma mknie do przodu zarówno gdy wiatr wieje w żagle jak i podczas flauty. Dobry PR-owiec potrafi zadbać o bezpieczny wizerunek swojej firmy zarówno przy spokojnym morzu, jak i na wzburzonych falach kryzysowego oceanu.
W agencji Brandbay.pl praktykujemy zasady dobrego PR, dbamy o PR naszej agencji i PR wielu klientów starając się, aby wszystkie firmy, którymi się opiekujemy płynęły bezpiecznie i efektywnie do obranych celów. Staramy się też dzielić swoim doświadczeniem z wszystkimi, którzy pragną zostać specjalistami z zakresu PR.
W naszej agencji pracują osoby z doświadczeniem w branży medialnej, internetowej, w social media marketingu, kontaktach z prasą, radiem, telewizją.
Mamy w swoim zespole osoby, które musiały sobie radzić z różnymi sytuacjami kryzysowymi pracując w firmach z branż nowej technologii, mediów, komunikacji, etc.
Jesteśmy pasjonatami i praktykami, którzy skumulowali wielorakie doświadczenia i wykorzystując swoje doświadczenia mogą doradzać innym jak uniknąć pułapek, w które sami wpadaliśmy oraz wykorzystywać nadarzające się okazje, wiatr w żagle.
Zyskuj dzięki PR-owi
Dzięki doradztwu z zakresu public relations:
- dowiesz się jak zbudować trwałe relacje z Klientami i mediami
- poznasz sposoby kreowania oczekiwanego wizerunku swojej firmy / marki
- nauczysz się zwiększać rozpoznawalność swojej firmy
- będziesz w stanie zbudować zaufanie do swojej firmy / marki
- nauczysz się reagować na sytuacje kryzysowe
Klienci
Marki z naszej zatoki
Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.