płyń dalej
Google Ads
Reklama w Google Adwords
Adwords - SEM - oferta / cennik
Prowadzenie, audyt, optymalizacja kampanii adwords / sem.
Prowadzenie
adwords
Kampanie linków sponorowanych w wyszukiwarce Google - tzw. Adwords błyskawicznie wpłyną na wzrost odwiedzialności Twojej strony i zwiększą sprzedaż produktów. Nasi certyfikowani doradcy Google Adwords precyzyjnie dobiorą grupę słów kluczowych, aby osiągać jak największą ilość konwersji.
Skontaktuj się z nami
i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
koszty google adwords
Ile kosztuje reklama Google Ads (Adwords)?
Google Ads to system reklamowy, który zapewnia błyskawiczną ekspozycję na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Kampanie Adwords umożliwiają zaistnienie w Google każdej branży, dając opcję promowania usługi lub produktów w momencie, gdy szukają ich potencjalni klienci.
Reklamy Adwords to skuteczna forma promowania biznesu w internecie. Wiedząc, że ponad 99% użytkowników w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google, kampanie reklamowe AdWords stają się wręcz nieodzownym elementem prowadzonych działań marketingowych każdej firmy, niezależnie od branży. Ile kosztuje AdWords? Co wchodzi w skład budżetu, który powinien być przeznaczony na kampanie linków sponsorowanych? Na te pytania znajdziesz odpowiedzi poniżej.
płacisz za wyniki
Google Ads - kanał dotarcia do docelowego klienta
Google Ads udostępnia kilka rodzajów kanałów dotarcia do użytkowników. W zależności od typu prowadzonej działalności i rodzaju oferowanej usługi lub produktu, kampanie mogą pojawiać się w:
sieci wyszukiwania - w sieci tej wykorzystywane są reklamy tekstowe. Reklamy te wyświetlają się w wyszukiwarce Google osobom, które wpisują frazy, wprowadzone jednocześnie na koncie Google Ads jako słowa kluczowe.
sieci reklamowej - sieć ta obejmuje ponad 2 miliony witryn, które udostępniają swoją powierzchnię pod cele reklamowe. Format reklamowy wykorzystywany w tej sieci to reklamy banerowe (graficzne) lub filmy (YouTube), które dzięki opcji targetowania docierają do użytkowników potencjalnie najbardziej zainteresowanych promowaną ofertą.
Na koszt całkowity reklamy w Google składa się wysokość budżetu reklamowego (czyli pieniędzy, które pobiera Google) i koszty obsługi prowadzonej przez agencję reklamową (jeśli prowadzenie i optymalizację działań reklamowych zdecydujesz się powierzyć wyspecjalizowanej agencji Google Ads).
Kampanie Adwords - cennik Google
Kampanie Google Ads (Adwords) posiadają kilka modeli rozliczeniowych. Typ ustalania stawek dobierany jest w zależności od celu reklamy i rodzaju promowanego biznesu.
Modele rozliczeniowe dostępne w Google Ads to:
model CPC (cost per click)
w modelu tym opłata pobierana jest dopiero w momencie kliknięcia reklamy przez użytkownika. Wybierając ten model podajemy maksymalną stawkę, jaką chcemy ponieść za każdorazowe kliknięcie w reklamę. Stawka, która daje szansę pojawienie się na pierwszej stronie wyników, uzależniona jest od konkurencyjności na dane słowo kluczowe, wyniku jakości słowa, trafności reklamy, rankingu reklamy i jakości strony docelowej
model eCPC (ulepszone PC)
model opierający się na zwiększaniu lub obniżaniu stawki CPC przez algorytmy Google, w zależności od szansy na zrealizowanie konwersji. Wykorzystywany w reklamach w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej.
model vCPM (cost per mille)
wybierając ten model Google rozlicza kampanię na podstawie kosztu tysiąca widocznych wyświetleń. Wykorzystywany w sieci reklamowej. Opłata będzie naliczona w momencie, kiedy reklama była widoczna w minimum 50% i przynajmniej prze 1 sekundę
model CPV (cost per view)
model dostępny w przypadku reklam YouTube. Opłata naliczana jest przez system Google Ads, jeśli użytkownik obejrzy minimum 30 sekund filmu promocyjnego (także, jeśli obejrzy go w całości w przypadku, kiedy jest krótszy) lub wejdzie w interakcję z materiałem reklamowym
model CPA (cost per action)
koszt wykonania danej akcji (konwersji). Jest to model automatycznej strategii ustalania stawek. Określamy w niej maksymalny koszt, jaki jesteśmy w stanie ponieść za zdobycie konwersji. Model ten jest dostępny dla kampanii, które wygenerowały dotychczas minimum 30 konwersji w ciągu 30 dni. Algorytm Google optymalizuje maksymalne stawki CPC tak, aby uzyskać określone CPA
model ROAS (return on ad spend)
model używany najczęściej w przypadku sklepów internetowych. Warunkiem koniecznym do uruchomienia tej strategii ustalania stawek jest posiadanie minimum 15 konwersji w ciągu ostatnich 30 dni.
Model ten, to podobnie jak CPA, strategia inteligentna, która optymalizuje maksymalne CPC w celu uzyskania określonego ROAS
zasady współpracy
Cennik za kampanie SEM
Aukcje reklam i określanie kosztów CPC ma miejsce w czasie rzeczywistym. Wysokość kosztów może zatem różnić się w zależności od sezonu, dnia, czy nawet pory dnia. W ujęciu całościowym wydatki ponoszone przez działy marketingu od lat dynamicznie rosną. Coraz większa popularność reklam Adwords powoduje zwiększoną konkurencję, co wpływa na koszty CPC linków sponsorowanych Google. Cennik za kampanie SEM jest więc kwestią zmienną i bardzo indywidualną.
Koszty reklamy Adwords
Koszty reklamy Adwords uzależnione są nie tylko od stopnia nasycenia rynku przez konkurencję ale i od prowadzonej działalności. Dlatego nie ma jednoznacznych granic określających cennik Adwords. Szacując koszty Google Ads, nasza agencja zawsze opiera się na dostępnych narzędziach Google, jak i na zdobytym przez nas doświadczeniu. Po określeniu głównych fraz kluczowych dla danej witryny, weryfikujemy prognozowany ruch i wysokość proponowanych przez Google stawek za kliknięcie w reklamę. Na bazie danych historycznych, jak i trendów związanych z sezonowością niektórych branż, dobieramy optymalny budżet kampanii Adwords. Cena ta dostosowana jest pod każdy typ kampanii, który proponujemy uruchomić na koncie Google Adwords. Cennik jest więc kwestią bardzo elastyczną, uzależnioną od wielu czynników, dlatego ustalany jest przez nas dla każdego klienta indywidualnie.
Reklama w Google - cennik agencji PARTNER
Reklamy Google to środowisko wymagające regularnej optymalizacji. Ciągłe zmiany wprowadzane przez Google wymuszają stałą kontrolę prowadzonych działań reklamowych. Korzystając z doświadczenia specjalistów, którzy pracują z Google Ads od lat, unikasz wielu pomyłek, które mogą sporo Cię kosztować.
Decydując się na pomoc profesjonalnej agencji Google, wiesz, że budżet reklamowy jest wykorzystywany efektywnie w Adwords. Cena za obsługę kampanii reklamowych uzależniona jest między innymi od wysokości budżetu przeznaczonego na cele reklamowe, rodzaju kampanii, specyfikacji produktu lub usługi. Dlatego oferty i kwoty za prowadzenie kampanii Google Ads (Adwords) ustalamy z każdym klientem indywidualnie, aby zaoferować takie parametry współpracy, które będą najbardziej optymalne dla prowadzonej działalności.
maksymalizacja efektów kampanii
Kampanie Google Ads (Adwords), które sprzedają
W pełni wykorzystujemy możliwości Google Ads (Adwords). Gwarantujemy monitoring wyników i bieżącą optymalizację kampanii.
#kampanie
w wyszukiwarce
Wykorzystujemy potencjał sieci wyszukiwania i docieramy do Klientów, którzy szukają twojej usługi w czasie rzeczywistym
#kampanie banerowe
Budujemy precyzyjnie targetowane kampanie w sieci GDN oraz przypominamy Klientom o twojej firmie za pomocą remarketingu.
#kampanie
produktowe
Tworzymy skuteczne reklamy Google Shopping, prezentując Klientom produkty z twojego sklepu internetowego
#konsultacje google ads
Prowadzimy konsultacje i doradzamy w kampaniach google ads / adwords / sem.
#szkolenia
Google Ads
Prowadzimy szkolenia i kursy Google Ads na poziomie podstawowym i zaawansowanym
#kampanie
w internecie
Tworzymy skuteczne kampanie banerowe dla firm w internecie - portale, strony www, serwisy branżowe
co zyskujesz?
Reklamując stronę za pomocą kampanii Google Ads (Adwords):
- szybko zaistniejesz w wynikach wyszukiwania
- zwiększysz świadomość marki
- skutecznie dotrzesz do grupy docelowej poprzez odpowiednie targetowanie
- zdobędziesz nowych Klientów
- wygenerujesz większą sprzedaż