Myśląc o stworzeniu silnej i rozpoznawalnej marki jedną z pierwszych czynności, jaką powinieneś wykonać to zaprojektowanie logo. Dzięki temu będziesz zauważony przez potencjalnych klientów, a także na długo pozostaniesz w ich pamięci. Jeśli chcesz...
Facebook Creator Studio – co to takiego? Od jakiegoś czasu na Facebooku dostępne jest nowe narzędzie – Creator Studio (https://business.facebook.com/creatorstudio/), które umożliwia planowanie postów oraz ich monetyzowanie. Co więcej, możesz w nim zaplanować nie...
Kiedy słyszymy “reklama w Social Media”, jako pierwsze na myśl przychodzi nam: Facebook, Instagram, Linkedin, a od pewnego czasu również Tik Tok. I bardzo dobrze – portale te doskonale sprawdzają się w prowadzeniu sprzedaży,...
Zarządzanie stroną na Facebooku to czasochłonne zajęcie, które może wymagać pomocy innych osób. Facebook przewidział taką sytuację i ułatwił użytkownikom to zadanie, dodając możliwość dołączenia nowego administratora fanpage’a lub jego zmiany. Zatem, jeśli chcesz...
Hashtagi kojarzą nam się głównie z Instagramem. I dobrze, bo na tym portalu używa się ich najczęściej. Jednak historia znanej „kratki” zaczyna się od Twittera. Pierwszego tweeta z użyciem # stworzył 23 sierpnia 2007...
1. Czym jest optymalizacja SEO strony internetowej? Optymalizacja SEO strony internetowej to kolejny etap walki o wyższe pozycje w wyszukiwarce. Optymalizacja powinna być poprzedzona analizą słów kluczowych oraz wykonaniem audytu strony. W pewnym sensie...
Poszukując ciekawych materiałów i kursów online z dziedziny marketingu, z pewnością natrafiłeś na Internetowe Rewolucje Google. Zastanawiasz się, czy darmowy kurs jest w stanie poszerzyć twoją wiedzę oraz umiejętności? Czy warto? Sprawdziliśmy to za...
Korzystając z ekosystemu reklamowego Facebooka, prędzej czy później zaczniecie wykorzystywać niestandardowe grupy odbiorców. To rozwiązanie, które znacznie poszerza możliwości reklamowe tego systemu. Dzięki niemu możecie bowiem jeszcze precyzyjniej targetować swoje reklamy. Jeśli jeszcze nie...
Stała aktualizacja rozdzielczości zdjęć to jeden z największych problemów, z którym borykają się nie tylko graficy, ale także użytkownicy Facebooka. Ponad 90% facebookowiczów swoją uwagę skupia głównie na zdjęciach, dlatego odpowiednio dobrana grafika powinna...
Prowadzisz fanpage na Facebooku i chcesz zainwestować w płatną reklamę, by docierać do większej liczby odbiorców lub realizować cele sprzedażowe. Twój budżet nie jest wysoki, ale na wszelki wypadek masz przygotowaną pewną kwotę dodatkową....