fbpx

Przepis na posta – “co zrobić żeby żarło”

Każdy kto miał styczność z prowadzeniem profili biznesowych, dobrze wie, że stworzenie posta, który spodoba się użytkownikom Facebooka i zachęci jak najwięcej z nich do interakcji to nie lada wyzwanie. Jak się to robi?

W tym wpisie przedstawiamy kilka przykładów z naszej pracy, które w ostatnim czasie wzbudziły największe zainteresowanie oraz zamieszczamy przepis na post, czyli proste ćwiczenie, które pomoże w tworzeniu komunikacji w social mediach. Ten wpis przyda się każdemu, komu zależy na większym zaangażowaniu pod publikowanymi w mediach społecznościowych treściami, zarówno na własną rękę, dorywczo, jak i zawodowo.

Jesteście ciekawi “co zrobić żeby żarło”?

Sprawdźcie nasze ostatnie realizacje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przepis na posta

Potrzebujemy:

  • informacji jaką chcemy przekazać
  • materiałów
  • pomysłu (inspiracje*)
  • grafiki
  • treści
  • kilku głów do pomocy 😉

*Gdzie szukać inspiracji: inne profile, kreacje, artykuły, reklamy, strony, memy, szkolenia, podcasty, tutoriale, prasa, bieżące wydarzenia, dowcipy, powiedzenia, przysłowia, sztuka, książki, muzyka, filmy, seriale, nasze hobby.

  1. Zastanów się co chcesz przekazać
  2. Czy ta informacja zainteresuje grupę docelową? Jeśli nie to wróć do pkt. 1.
  3. Zapisz informację, którą chcesz przekazać, grupę docelową oraz treść i szkic grafiki (pierwsze pomysły jakie przychodzą Ci do głowy – im prostsze tym lepsze)
  4. Poszukaj inspiracji
  5. Wprowadź ewentualne nowe pomysły
  6. Skonsultuj swój pomysł z innymi
  7. Wprowadź ewentualne nowe pomysły
  8. Zapytaj postronną osobę – czego dotyczy post. Jeśli odpowiedź jest zgodna z informacją jaką chcesz przekazać – dobra robota!

Oczywiście są również inne elementy wpływające na zaangażowanie pod postem takie jak wizerunek firmy, ilość fanów, historia prowadzonych działań czy budżet przeznaczany na promocję. Są to elementy, które dodatkowo pomagają w osiągnięciu zaangażowania, dlatego warto zwrócić na nie uwagę jeśli zależy nam na większym niż do tej pory zaangażowaniu w social mediach.

Czekamy na screeny waszych realizacji!

Pochwalcie się profilami, które prowadzicie.

Wszystkie odwiedzimy, zostawimy reakcję a wybrane dołączymy do naszego zestawienia 🙂

/ 5. Liczba głosów:

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *