fbpx

Zakładanie strony firmowej na facebooku – Tworzymy fanpage w 2020

zakładanie strony firmowej na facebookuProwadzisz firmę, własną działalność i chcesz dotrzeć do większej rzeszy odbiorców? Oprócz strony internetowej, nie możesz zapomnieć również o prowadzeniu profili na najpopularniejszych portalach społecznościowych. Dzisiaj skupimy się na Facebooku!

Jeśli prowadzisz swój biznes, nie wystarczy, że poinformujesz o tym swoich znajomych na profilu prywatnym, nie wystarczy nawet udostępnienie takiego postu przez znajomych. Oczywiście to pomocne, ale prawda jest taka, że do działań na Facebooku trzeba podejść profesjonalnie – potrzebujesz zatem strony firmowej.

Jeśli masz jeszcze pewne wątpliwości …

Jeśli jeszcze nie przekonaliśmy Cię dostatecznie do stworzenia strony firmowej, przedstawimy w kilku zdaniach zalety jej posiadania. Strona firmowa daje możliwość:

  • tworzenia reklam (i docierania dzięki temu do szerszej grupy odbiorców),
  • posiadania fanów
  • planowania postów (nie musisz pamiętać o tym, aby opublikować post, jeśli stworzysz go z wyprzedzeniem, po dodaniu do “zaplanowanych”, Facebook opublikuje go automatycznie o wyznaczonej przez Ciebie porze)
  • dostępu do statystyk (które pozwolą Ci dogłębnie przeanalizować m.in. jakie treści trafiają bardziej do odbiorców – które z nich cieszą się większą ilością reakcji, zasięgiem, które są udostępniane, w jakim wieku są Twoi odbiorcy, skąd pochodzą, jakie podejmują działania na Twojej stronie).

Zgoda, ale jak to zrobić? Jak założyć profil firmy?

Zakładanie strony firmowej spędza Ci sen z powiek? Z nami dowiesz się na co powinieneś zwrócić uwagę, krok po kroku pokażemy Ci jak to zrobić dobrze! Zapraszamy do lektury 🙂

Od początku – krok 1

Zaczynamy od utworzenia strony. Moglibyśmy napisać, którą listę powinniście rozwinąć, gdzie znajduje się opcja, którą powinniście kliknąć, jednak wiemy jak ważny jest Wasz czas :). Podajemy link na tacy: https://www.facebook.com/pages/creation/.

Mamy tutaj dwie opcje – konto firmy lub marki, a także konto społeczności lub osoby publicznej. Wybierz opcję, która najbardziej odpowiada Twojej przyszłej stronie.

tworzenie strony na fb krok 1

Krok 2

Kolejnym krokiem jest przycisk “Rozpocznij”. Ukaże nam się okno, w którym należy uzupełnić Nazwę strony (to kwestia, którą musisz przemyśleć już wcześniej – nazwa powinna być powiązana z Twoją działalności) i Kategorię działalności (powinieneś wpisać tutaj jedno lub dwa słowa opisujące najlepiej swoją działalność, a następnie wybrać właściwą kategorię z proponowanych).

Przykładowo:

wybór kategorii firmy

Krok 3

W kolejnym kroku należy uzupełnić dane firmy (należy wpisać pełny adres i numer telefonu). Jeśli nie chcesz, by Twój adres był wyświetlany, zaznacz dodatkowo pole poniżej – “Nie wyświetlaj mojego adresu…”.

uzupełnianie danych firmy

Krok 4

Po uzupełnieniu pozostaje dodać zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle. W przypadku firmy, zdjęciem profilowym powinno być logo. Pamiętaj, aby dobrze dostosować jego wygląd do formatu Facebooka. Zdjęcie profilowe musi być kwadratowe, najlepiej w formacie 960×960 pikseli. Ponadto będzie wyświetlało się w formie koła – upewnij się, że żadna jego część nie jest ucięta.

dodawanie zdjęcia profilowego

Zdjęcie w tle również powinno być przemyślane – estetyczne, spójne z charakterem Twojej strony. Aktualny rozmiar 1920 x 720 pikseli. Pamiętaj, że zdjęcie w tle wyświetla się inaczej na telefonach , niż na komputerach – jest przycięte centralnie – sprawdź, czy ten zabieg nie utnie czegoś, co jest na grafice istotne np. Twojego logo.

dodawanie zdjęcia w tle

Gotowe! Twoja strona jest już utworzona, choć to jeszcze nie koniec.

Co dalej?

Nie zapomnij o uzupełnieniu bardzo ważnej sekcji, jaką są informacje o stronie. Wprowadź tutaj jak najwięcej informacji o własnej firmie: stwórz interesujący opis, dodaj adres witryny internetowej i adres kontaktowy e-mail. Z pewnością dzięki temu strona będzie bardziej wiarygodna w oczach użytkowników, a potencjalni klienci z łatwością odszukają Twoją witrynę internetową i skontaktują się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną.

informacje o stronie

Jeśli Twoja firma posiada własną siedzibę, warto dodać jej adres. To ułatwi potencjalnym klientom jej zlokalizowanie.

ustawianie siedziby firmy

Facebook umożliwia również uzupełnienie dni i godzin pracy – skorzystaj z tej możliwości, uzupełniając tabelę godzinową.

dni i godziny pracy

Odpowiedź z automatu

Facebook umożliwia dodawanie automatycznych odpowiedzi. Możesz w nich przywitać użytkowników, zapytać w czym możesz im pomóc lub poinformować o chwilowej nieobecności i zapewnić, że odezwiesz się jak najszybciej. Ustawienie automatycznych odpowiedzi oczywiście nie jest obowiązkowe, ale jeśli masz takie życzenie, możesz to zrobić wchodząc w zakładkę “Skrzynka odbiorcza” w górnym pasku strony. W kolumnie po lewej stronie kliknij “Automatyczne odpowiedzi”.

automatyczne odpowiedzi

Facebook przygotował kilka gotowych możliwości:

gotowe odpowiedzi

Rozwiń je (klikając strzałkę po prawej stronie) i aktywuj te, na których Ci zależy.

Podaj dalej

Teraz pora poinformować świat o Twojej stronie – zaproś do jej polubienia swoich znajomych.. Wejdź w zakładkę Społeczność (znajdującą się w lewej kolumnie Twojej strony). Wystarczy kliknąć w prawej kolumnie “Zaproś znajomych do polubienia strony…”, wprowadź imię i nazwisko znajomego i kliknij przycisk “Zaproś” lub rozwiń opcję “Pokaż wszystkich znajomych”, zaznacz tych, których chcesz zaprosić i wyślij zaproszenie do całej grupy.

Na dobry początek to już wszystko!

Czy aby na pewno wszystko?

Dowiedziałeś się właśnie jak stworzyć stronę firmową. Nie zapomnij o uzupełnieniu informacji (im więcej, tym lepiej), aby użytkownicy wiedzieli czym się zajmujesz, jak do Ciebie trafić i w jakich godzinach mogą to zrobić.

Pamiętaj jednak, że najważniejsze dopiero przed Tobą – by strona dobrze funkcjonowała, cieszyła się coraz większym zainteresowaniem, musisz aktywnie ją prowadzić – poświęcać czas na pisanie i publikowanie postów, tworzenie grafik i działania promocyjne. Prawdę mówiąc chętnie Ci z tym pomożemy :).

Poznaj naszą ofertę prowadzenia fanpage na facebooku.

Specjalista Social Media Patrycja Kuklińska

Autor: Patrycja Kuklińska, Social Media Specialist w BrandBay.pl

Jest wielką fanką dobrego jedzenia, które na co dzień fotografuje. Dużo się przy tym uśmiecha, bo wychodzi z założenia, że z uśmiechem wszystko jest łatwiejsze. Oprócz pysznych sesji zajmuje się u nas tworzeniem contentu w social mediach.

5 / 5. Liczba głosów: 3

Może Ci się również spodoba

58 komentarzy

  1. Kinga Pałka pisze:

    Możemy dodać innego administratora w sekcji “role” i usunąć pozostałych, wtedy dostęp do profilu będzie miała tylko jedna osoba oznaczona jako “administrator”. Dzięki temu możemy zmienić właściciela profilu na fanpage`u.

  2. lENA pisze:

    wITAM. gDZIE ZNAJDĘ KATEGORIĘ “HODOWCA ZWIERZĄT DOMOWYCH” ? wIDZĘ, ZE NIEKTÓRZY MAJĄ TAKĄ WŁAŚNIE KATEGORIĘ, A NIE MOGĘ JEJ ZNALEŹĆ PRZY ZAKŁADANIU FANPAGE.

    • Kinga Pałka pisze:

      Najbliżej zawodu “hodowca zwierząt domowych” może być opcja “Usługi dla zwierząt domowych”. Tworząc fanpage tworzymy kategorię “Lokalna firma i miejsce” a następnie możemy zaznaczyć opcję ->”Usługi dla zwierząt domowych”. Dodatkowo na profilu prywatnym możemy ustawić sobie zawód “hodowca zwierząt domowych”. Pozdrawiamy!

  3. Kinga pisze:

    Czy wyrazu “strona na Facebooku” i” fanpage “można używać zamiennie? Na GB jest opcja stworzenia strony na Facebooku, ale nie widziałam nic o stworzeniu fanpage.

  4. OLA pisze:

    Witam serdecznie
    Czy ktoś mi powie czy mogę zmienić na facebooku kategorię Biznes na Artysta? Jeśli tak proszę o instrukcje jak to zrobić?

  5. Sławek pisze:

    Chcę utworzyć strunkę dla stacji paliw. Jaką kategorię wybrać ???

    • Maciek pisze:

      Czy jest możliwość zmiany z “Miejsce” Na Lokalna Firma? W wyborze kategorii nie ma opcji Lokalna Firma/Firma

  6. wlascicielka pisze:

    hej
    zajmuję się wyszukiwaniem lokali, polecaniem salonów, porady ślubne itp, jaki dział najlepiej wybrac na fb aby utworzyć fanp.??

  7. Lukasus pisze:

    Witam, jak sprawdzić jaki rodzaj mam założonego FUNPAGE z powyższych (zakładałem kilka lat temu), ewentualnie jak zmienić na inny rodzaj, prosze o pomoc

  8. kasia pisze:

    Witam, zajmuje sie rekodzielem w szerokim tego slowa znaczeniu…
    Pyt. jaka kategorie wybrac?
    I czy w ogole moge oferowac swoje produkty na sprzedaz na fb?

  9. Kaja pisze:

    Witam 🙂
    Jestem osobą prywatną, młodą mamą, która chce założyć stronę, na której będzie się dzielić swoimi przemyśleniami i przeżyciami oraz opowie o tym jak zmieniło się jej życie po porodzie. Która kategoria najbardziej do tego pasuje ?

    • Brandbay.pl pisze:

      Pani Kaju, na samym wstępie to GRATULUJEMY zostania mamą! Odpowiadając na pytanie – wydaje nam się, że najodpowiedniejszą kategorią będzie: Artysta, zespół lub osoba publiczna —> Bloger

  10. M pisze:

    Witam, do jakiej kategorii dodać Klinikę Dentystyczna?

    • Brandbay.pl pisze:

      Dla Kliniki Dentystycznej proponujemy wybrać kategorię “Lokalna firma”. Jako podkategorię proszę wybrać “zdrowie/uroda”. Po utworzeniu profilu można zmienić podkategorię “zdrowie/uroda” na “dentysta” lub “gabinet stomatologiczny”.

  11. Marcin pisze:

    Proszę o pomoc, nie wiem jaką kategorię wybrać. Chcę się zajmować testami samochodów nowych i wraz ze zdjęciami publikować test na stronie, co wybrać?

    • Brandbay.pl pisze:

      Jeśli Pana projekt nie potrzebuje fizycznego adresu, zalecamy kategorię “Marka lub produkt”, a następnie podkategorię “Samochody”.

  12. Norek pisze:

    Witam, mam pytanie założyłem fanpage swojej pizzeri. Niestety wybrałem kategorie produkt/usługa nie lokalna firma. Nie mogę dodać mapki, mam problem z promowaniem swojej strony. Proszę o informację czy da się w jakikolwiek sposób zmienić kategorie do która wybrałem?. Nie chciałbym usuwać konta ponieważ sporo osób lubi moja strona. Proszę o informację. Pozdrawiam.

    • Brandbay.pl pisze:

      Posiadając fanpage o kategorii “produkt” może Pan dodać mapę do strony. Mapa pojawi się po uzupełnieniu pola adresowego, które znajduje się w sekcji “Informacje”. Zdarza się, że Facebook ma problem z prawidłowym zlokalizowaniem adresu. Należy wtedy oznaczyć lokalizację za pomocą pinezki.

  13. joe pisze:

    fanpage ma służyć sprzedaży – póki co – płyt artysty (nisza). Podpowiedzcie jak sensownie skategoryzować

  14. Paulina pisze:

    Jak zmienic z lokalnej firmy na artyste? Gdyz na poczatku zle wybralam

    • Brandbay.pl pisze:

      Należy zmienić kategorie strony, które znajdziesz w module “Informacje” pod zdjęciem profilowym na fanpage’u. Usuń to, co obecnie znajduje się pod opcją “Kategorie” i wpisz “Artysta” i np. “Muzyk/zespół”.

  15. Vitalii pisze:

    Witam 🙂 a jakią kategorie najlepiej wybrać dla funpage trenera personalnego, sportowca?

  16. Magda pisze:

    Czy jest jakakolwiek opcja, żeby dodać drugi, równorzędny numer telefonu i żeby oba wyświetlały się później w zakładce “Zadzwoń”? Pozdrawiam

    • Brandbay.pl pisze:

      Pani Magdo, niestety w zakładce kontakt można podać wyłącznie 1 numer telefonu. Dodatkowy numer polecamy podać w opisie strony.

  17. Karolina pisze:

    Czy istnieje jakiś sposób by profil osoba prywatna zmienić na firma/marka. Profil był założony kilka ładnych lat temu przez osobę która już w firmie nie pracuje, mamy dostępy itp. ale niewiele możemy zrobić z profilem jako osoba prywatna. Widzę, że ktoś próbował dodać do profilu stronę firmową, ale żadne informacje, aktualności, znajomi się tam nie przenieśli. Czy macie na to jakąś radę? Jak mam zmienić charakter profilu? Z góry dziękuję, za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Brandbay.pl pisze:

      Pani Karolino, niestety nie mamy dobrych wieści. Nie da się przekształcić profilu prywatnego na profil firmowy. Wyjściem z tej sytuacji jest założenie fanpage, a następnie kopiowanie treści (jeśli oczywiście są dalej aktualne) z profilu prywatnego.

  18. Piotr pisze:

    Dobry wieczór Mam takie Pytanie do Państwa . Posiadam fan page prowadzę firmę chodzi mi dokładnie że nie piszę mi na tym okienku co jest miniatura logo firmy np firma: produkt/ usługa liczba polubień i miejscowość . inne firmy jak patrze mają te dane na tej miniaturce nawet jak wpiszę w wyszukiwarce na facebook jest tylko logo firmy wpis wiadomości i powiadomienia bardzo proszę odpowiedź? przez to nie mam polubień i ręce mi opadają.

    • Brandbay.pl pisze:

      Panie Piotrze, czy na pewno posiada Pan stronę firmową założoną zgodnie z powyższą instrukcją? Proszę podać link, sprawdzimy 🙂

  19. Magda pisze:

    Witam, założyłam profil Firmowy, ale po przemyśleniu rezygnuje z chęci zarobku (posiadamy z mężem oryginalny radiowóz amerykański). Chciałabym jednak dalej publikować treści ze zlotów, aktualizacje remontów i zmian. Czy jest taka możliwość bez utraty opublikowanych już treści i polubień strony?

    • Brandbay.pl pisze:

      Pani Magdaleno, oczywiście może Pani publikować takie treści na swojej stronie. Tylko od Pani zależy co będzie się tam pojawiało 🙂 Pozdrawiamy serdecznie

  20. Dominika pisze:

    dzień dobry. mam problem z założeniem fanpage’u zespołu muzycznego. wpisałam kategorię ,,muzyk/zespół”, ale mimo tego że zaznaczyłam tę kategorię, w informacjach szczegółowych ciągle mam zupełnie nieadekwatne opcje w stylu ,,dodaj menu”. brakuje za to możliwości wpisania przydatnych informacji, które widzę na innych muzycznych fanpage’ach: ,,gatunek muzyczny”, ,,członkowie zespołu”, ,,inspiracje”, ,,wytwórnia”. będę bardzo wdzięczna za pomoc. pozdrawiam.

    • Brandbay.pl pisze:

      Witaj,
      na samym początku upewnij się jeszcze raz, czy na pewno podczas zakładania fanpage’a udało się prawidłowo zapisać kategorię ,,muzyk/zespół”. Istnieje również prawdopodobieństwo, że jest to błąd Facebooka. W tym celu możesz spróbować skontaktować się z portalem, aby wyjasnić problem, jak tego dokonać pisaliśmy w artykule: https://brandbay.pl/blog/facebook-kontakt/

  21. In The Woods pisze:

    Dzień dobry. Chciałem założyć fanpage zespołu. W kategoriach dodałem muzyk/zespół, artysta. Niestety w Więcej informacji nie ma dostępnych (Członkowie zespołu, Gatunek, Wytwórnia etc.) Dlaczego?
    Pozrawiam.

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Dzień dobry! Jeśli strona została utworzona poprawnie członków zespołu możemy dodać wchodząc w zakładkę “Informacje” (pod sekcją “Opis” ukaże się “Członkowie zespołu” 🙂 ). Niestety nie można już dodać kategorii “gatunek”/Wytwórnia.

  22. Bartosz pisze:

    Witam wszystkich.
    Podczas zapraszania znajomych do polubienia fanpage’a wyświetla się im taki komunikat po wysłaniu:
    “Imię nazwisko” zaprasza cię do polubienia jego strony.”
    Chciałbym, aby to marka/ nazwa fanpage zapraszała, a nie konkretna osoba.
    Proszę o pomoc czy da się to zmienić.
    Pozdrawiam

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Witaj Bartosz! 🙂
      Jeśli zapraszamy do polubienia strony użytkowników korzystając z przycisku “Zaproś znajomych” komunikat zawsze będzie taki sam – zawsze będzie widniało imię osoby, która wysyła takie zaproszenie.

      Inaczej sprawa wygląda w przypadku zapraszania do polubienia strony osób, które zareagowały na posty marki – w tym przypadku klikając przycisk “Zaproś”, osoba która otrzyma zaproszenie zobaczy komunikat:
      “Nazwa marki” zaprasza Cię do polubienia strony” .
      Pozdrawiamy 🙂

  23. fan pchlego targu pisze:

    A co myślisz o pozycjonowaniu poza facebokiem fanpage ? czy ma to jakieś znaczenie i czy wogóle jest możliwe ?

    • Brandbay.pl pisze:

      Cześć! Masz na myślisz pozycjonowanie fanpage poza facebookiem czy pozycjonowanie ogółem n. strony internetowej?

  24. Alicja pisze:

    Cześć,
    Bardzo przydatny wpis!
    A jak usunąć informacja o godzinach otwarcia strony?
    Prowadzę bloga, a nie firmę. Niestety przy tworzeniu strony wybrałam opcję “czynne całą dobę” i nie mogę się jej pozbyć :).
    Masz jakiś pomysł? 🙂
    Dziękuję! 🙂

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Cześć Alicja 🙂

      Wystarczy, że wejdziesz w Ustawienia, po lewej stronie znajduje się zakładka “Informacje o stronie” – kliknij tutaj. To właśnie tam, niżej znajdziesz godziny otwarcia (zamiast podawać konkretne dni i godziny możesz wybrać opcję “nie podano godzin otwarcia” lub “czynne całą dobę”, w przypadku bloga pierwsza opcja wydaje się być lepsza 🙂

      Pozdrawiam 🙂

  25. Jak dodać kategorię strony firmowej. Mam w tej chwili Fotograf, a chciałbym mieć jeszcze Usługi lokalne. Po wybraniu Usługi lokalne i zapisaniu zmian nic się nie dzieje. Zostaje tylko Fotograf.

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Dzień dobry 🙂
      Ile kategorii zostało już wybranych? Być może została osiągnięta maksymalna ilość (3), dlatego Facebook nie pozwala na dodanie kolejnej. Drugą możliwością był chwilowy błąd – chwilowy brak możliwości dokonania zmiany (dlatego radzimy spróbować ponownie, raz jeszcze 🙂 ).

  26. Asia pisze:

    Jak dodać kategorię Ogrodnik do stworzonej strony/funpage firmy ogrodniczej. Dodałam patio/ogród i firma z branży kształtowania krajobrazu. Widzę kategorie Ogrodnik przy innych firmach zajmujących się ogrodnictwem a ja za nic nie mogę jej znaleźć. Pomocy! Dziękuję.

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Asia, kategorie, które możesz wybrać na początku/później edytować zależą w dużej mierze od wyboru typu strony w 1. kroku jej tworzenia (kiedyś: lokalna firma lub miejsce/ firma, organizacja lub instytucja/ marka lub produkt/ artysta / rozrywka / strona organizacji non profit / osoba publiczna ). Czy pamiętasz co wybrałaś?

      Może zdarzyć się tak, że kategorie, które wyświetlą się po zaznaczeniu “lokalna firma lub miejsce” będą inne od tych wyświetlanych “firma, organizacja lub instytucja”.

      Jeśli pożądana kategoria nadal nie jest dostępna radzimy skontaktować się z supportem Facebooka 🙂

  27. lagoma pisze:

    Widzę, że na fanpage’u nie ma nadanej roli: Właściciel, widnieje za to Agencja. Ja jestem Administratorem. Czy mogę przypisać własność strony konkretnej firmie? Jeśli tak, w jaki sposób?

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Cześć! 🙂
      Jeśli chcesz zmienić aktualnego właściciela strony musisz uczynić go Administratorem, a następnie usunąć siebie z tej funkcji. Własność strony zostanie automatycznie przypisana Administratorowi, który następnie może przywrócić Ci pożądane funkcje na stronie nie czyniąc Cię tym samym właścicielem strony.

      Aby to zrobić wejdź w zakładkę Ustawienia, następnie “Role na stronie” i wyszukaj daną osobę :).

  28. Danuta Horoszkiewicz pisze:

    HEJ! Mam gabinet masazu w domu jednorodzinnym zarejestrowany juz jako firma, to moje dodatkowe cudowne zajecie,ale w obecnej sytuacji kiepsko to wyglada. Postanowilam tworzyc wlasne unikalne swiece z wosku pszczelego przede wszystkim jako naturalny i zdrowy sposob na relax , medytacje i inne. Czy moge taka strone zalozyc ze sprzedaza i jak . Oczywiscie masaze dalej beda aktualne. Dziekuje serdecznie za porade. Danuta

  29. Marta pisze:

    Hej! Jestem masazystkani niedawno zalozylam moj funpage na facebook’u. Mam dwie opcje czasowe masazu 30 min i 1h, problem mam zcennikiem, gdyz cenny qyswietlaja mi sie w dolarach i nie mam pojevia jak to zmienic..????

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Cześć Marta! 🙂 Sprawdź proszę jaka waluta widnieje u Ciebie w zakładce “Płatności” ( Ustawienia–> Płatności) 🙂

  30. wiktoria pisze:

    Chciałabym dodać kategorie do swojej strony ( warzywniak delikatesy owocowo-warzywne) ale gdy to wpisuje pokazuje mi się brak takiej kategorii mimo ze istnieje co mam zrobić w tej sytuacji ?

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Cześć Wiktoria! 🙂
      Dostępne do wyboru kategorie zależą w dużej mierze od wyboru typu strony w 1. kroku jej tworzenia (kiedyś: lokalna firma lub miejsce/ firma, organizacja lub instytucja/ marka lub produkt/ artysta / rozrywka / strona organizacji non profit / osoba publiczna ). Może zdarzyć się tak, że kategorie, które wyświetlą się po zaznaczeniu “lokalna firma lub miejsce” będą inne od tych wyświetlanych “firma, organizacja lub instytucja”.

      Jeśli pożądana kategoria nadal nie jest dostępna radzimy skontaktować się z supportem Facebooka 🙂

  31. Marta pisze:

    założyłam stronę jako Firma Lokalna chciałabym zmienić na Firmę Przedsiębiorcę. Jak to zrobić?

    • Patrycja Kuklińska pisze:

      Marta, Firma Lokalna lub Firma Przedsiębiorca to tzw. kategoria strony. Na początku sprawdź w Ustawieniach strony czy zmiana tej kategorii będzie możliwa (przejdź do swojej strony–> “Edytuj informacje o stronie” –> w polu “Kategorie” wpisz Firma Przedsiębiorca i zapisz zmiany :).

      Może zdarzyć się również tak, że “Firma Przedsiębiorca” nie będzie dostępna – możliwości wyboru kategorii są czasem ograniczone i determinowane wyborem ustawień podczas zakładania strony firmowej. W takiej sytuacji polecamy skontaktować się z supportem Facebooka :).

  1. 19/11/2015

    […] Wybór profilu fanpage również jest bardzo istotny. Możemy pokusić się o wybór firmy lokalnej, organizacji, działalności non-profit czy samego produktu. Jak się jednak okazuje, wiele z nich posiada dodatkowe opcje jak dodanie mapy lub opisu produktu, więc warto wstrzymać się przed wyborem zamiast machinalnie klikać „Firma”. Więcej o nich przeczytać można w artykule:  Zakładanie strony na facebooku – rodzaje fanpage. […]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *