płyń dalej

daj się zauważyć

Identyfikacja wizualna

Przygotowujemy kompleksową strategię identyfikacji wizualnej oraz odświeżamy wizerunek firm.

Identyfikacja wizualna dla firm

Chcesz żeby potencjalni Klienci trafili do Ciebie a nie do konkurencji? Powierz nam zaprojektowanie identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy. Możemy przygotować dla Ciebie w krótkim czasie podstawowe elementy identyfikacji wizualnej (logo, kolorystykę, księgę identyfikacji), tak aby Twoja firma stała się bardziej widoczna i interesująca dla Twoich potencjalnych Klientów. Identyfikacja wizualna dla firm może dotyczyć całej Twojej firmy lub konkretnej marki Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami

i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. (...)

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych jest Agencja reklamowa Brandbay.pl z siedzibą w Krakowie 30-418, ul. Zakopiańska 9. Dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty usług Brandbay.pl oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Brandbay.pl poprzez:
Zobacz więcej

Identyfikacja wizualna co to właściwie jest?

Identyfikacja wizualna firmy to graficzna reprezentacja wartości wyznawanych przez firmę, jej historii, cech, charakteru. Elementy identyfikacji wizualnej firmy, które powinny być spójne to między innymi logo, kolorystyka, rodzaj wykorzystanych linii, kształtów, styl czcionki, kompozycja wizualna całości, etc. Elementy te widoczne są na takich materiałach jak: strona www, strony społecznościowe, wizytówki i wszelkie materiały firmowe począwszy od papieru firmowego, poprzez banery, gadżety reklamowe, ubrania pracowników czy pojazdy z których korzysta firma.

pokaż się profesjonalnie

Profesjonalna identyfikacja wizualna

Jako agencja reklamowa specjalizujemy się między innymi w projektowaniu identyfikacji wizualnej dla całych firm oraz konkretnych marek danej firmy. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie tworzenia księgi identyfikacji wizualnej i projektowania poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych w oparciu o tę identyfikację. Zajmujemy się zarówno identyfikacją wizualną w świecie rzeczywistym jak i on-line. Dostosowujemy strategię projektowania identyfikacji wizualnej do rodzaju biznesu, reagujemy na bieżąco na zmiany występujące w modach i preferencjach potencjalnych klientów.

wyróżniaj się pozytywnie

Identyfikacja wizualna nastawiona na efekt

Tworzymy projekty skutecznej identyfikacji wizualnej, która zapewni lepszy odbiór firmy wśród klientów.

Raport z Google Ads wraz z kolorowymi wykresami dodatkowymi, klawiaturą, myszką komputerową, smartfonem i kalkulatorem

Skuteczna identyfikacja wizualna - Kraków, Warszawa, Poznań, cała Polska

Współpraca z naszą agencją w zakresie tworzenia identyfikacji wizualnej (identyfikacja wizualna marki, firmy) zaczyna się od opracowania celów tworzonej wizualizacji oraz analizy identyfikowanej firmy, analizy potencjalnych Klientów firmy i analizy konkurencji. Zapraszamy do spotkania z nami w celu przedyskutowania jak ma wyglądać Twoja identyfikacja wizualna firmy.

Kraków, Warszawa i Poznań to pierwsze miasta, w których możesz nas spotkać osobiście. Możesz też wysłać do nas maila lub zadzwonić do nas w celu ustalenia dalszej współpracy. Chętnie poznamy specyfikę branży i dobierzemy sposób prezentacji Twoich najsilniejszych i najbardziej pożądanych w Twojej branży cech w ramach identyfikacji wizualnej. Ty określisz cele, my je zrealizujemy przygotowując dla Ciebie profesjonalną identyfikację wizualną.

Zasady współpracy

Jeżeli interesuje Cię identyfikacja wizualna, agencja Brandbay.pl jest agencją, która może pomóc Ci przy tworzeniu tej identyfikacji dla Twojej firmy. Współpraca przy projektach dotyczących identyfikacji wizualnej rozpoczyna się od ustalenia konkretnych celów i przeprowadzeniu analiz pozwalających stworzyć skuteczną identyfikację: analiza potrzeb Klienta (cech osobowościowych, emocji związanych z zakupami (pozytywne: np. radość, zdobycie prestiżu i negatywne: np. wydanie dużej kwoty, podjęcie ryzyka na dłuższy okres, etc.)), analiza identyfikowanej firmy lub marki (czym zajmuje się firma, co oferuje, jakie wartości jej przyświecają, jaką ma misję, jakie cechy ją charakteryzują (siła, kreatywność, stabilność, etc.)), jakie są mocne strony firmy, jej historia i co chce przekazać klientom. Analiza konkurencji to analiza podobieństw i różnic w cechach i identyfikacji wizualnej konkurencji.

Na podstawie analiz tworzymy opis ewentualnej identyfikacji wizualnej oraz moodboardy pomocne w dalszej pracy. Wybieramy kolorystykę, kroje czcionek, tworzymy logo. Łączymy to wszystko razem w spójny system identyfikacji wizualnej, który zapewni Twojej firmie renomę oraz uznanie w oczach Klientów i Kontrahentów.

Zaczynamy od analizy tego jak chcesz, aby Twoja firma lub marka była odbierana, tworzymy identyfikację wizualną i weryfikujemy czy faktycznie stworzona przez nas identyfikacja wizualna marki / firmy jest odbierana przez Twoich potencjalnych Klientów i Kontrahentów zgodnie z założonymi celami.

zrealizujemy Twoje potrzeby

Identyfikacja wizualna - oferta

Oferujemy opracowanie wszystkich elementów identyfikacji wizualnej (opis oraz przedstawienie graficzne), stworzenie księgi identyfikacji wizualnej, księgi znaku oraz przygotowujemy przykłady zastosowania elementów identyfikacji wizualnej na materiałach firmowych, materiałach reklamowych, etc.

ELEMENTY PODSTAWOWE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Logo

logo = znak graficzny (sygnet) oraz logotyp (graficzna forma nazwy firmy / marki)
podstawowa wersja logo
dodatkowe warianty logo ze względu na ustawienie: pionowe, poziome, w kole
warianty kolorystyki logo w zależności od tła (jednolite, niejednolite, otoczenia i stosowanych materiałów) - wersja kolorowa, achromatyczna, monochromatyczna (przykładowo: czarno-biała, wersja na białym tle, wersja na ciemnym tle, wersja prestiżowa, wersja wytłaczana, etc.) - opis kolorów w systemach Pantone, CMYK, RGB, RAL, HTML
konstrukcja i proporcje logo
logo na siatce modułowej
skalowanie logo
pole znaku i pole ochronne logo
zasady umieszczania logo w materiałach akcydensowych, cyfrowych, na gadżetach firmowych, materiałach wielkoformatowych, etc.
polska i obcojęzyczne wersje logotypu
wersja animowana logo
minimalna i optymalna wielkość znaku w zależności od wielkości nośnika (wizytówka, papier firmowy, plakat, etc.)
niedozwolone formy logo

KOLORYSTYKA FIRMOWA / KOLORYSTYKA MARKI

kolorystyka podstawowa i uzupełniająca
opis kolorystyki w systemach: Pantone, CMYK, RGB, RAL, HTML
możliwe kombinacje kolorów
kolorystyka na materiałach reklamowych
kolorystyka na materiałach biurowych

TYPOGRAFIA / KRÓJ PISMA / STYL CZCIONKI

podstawowy krój pisma: czcionka podstawowa regularna (styl, wielkość, etc.)
czcionka podstawowa pogrubiona, kursywą
uzupełniający krój pisma
krój pisma do użytku biurowego
krój pisma dla stron www
zasady używania konkretnego kroju pisma
kolorystyka pisma
hierarchia tytułów
skład tekstu (wyrównanie, dzielenie wyrazów, rozmiar tekstu, interlinia, tracking, kerning, ligatury, znaki specjalne, etc.)
cudzysłowy, wyróżnienia, punktory

INNE SYMBOLE FIRMOWE

rodzaje dopuszczalnych symboli firmowych
opis jak w przypadku logo

SPOSOBY WYKORZYSTANIA ELEMENTÓW PODSTAWOWYCH

WIZYTÓWKA

określenie treści obowiązkowej, która powinna znaleźć się na wizytówce
określenie treści dodatkowej, która może znaleźć się na wizytówce
rozmieszczenie treści na wizytówce (logo, nazwa, dane osobowe, dane kontaktowe, etc.)

W INTERNECIE

stopka maila
zasady dla strony internetowej
zasady dla treści w mediach społecznościowych

AKCYDENSY

papier firmowy
wzory pism
koperty
teczka
wzór prezentacji PowerPoint

OZNAKOWANIE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE FIRMY

tablica firmowa
plakaty, bannery, roll-upy
oznakowanie pojazdów,
ubiór pracowników
identyfikatory
wystrój biura
gadżety reklamowe

doświadczenie, umiejętności, wiedza

Nasi specjaliści

Zespół Brandbay.pl to specjaliści i specjalistki z zakresu grafiki (z wyższym wykształceniem artystycznym, wieloletnim doświadczeniem w pracy grafika), psychologii biznesu, socjologii i marketingu. Dzięki tak skonstruowanemu zespołowi jesteśmy w stanie kompleksowo podejść do kwestii identyfikacji wizualnej od momentu analizy osobowości i potrzeb potencjalnych Klientów, poprzez postrzeganie społeczne danych rodzajów identyfikacji, aż po wykonanie graficzne i profesjonalny opis identyfikacji.

W naszej agencji pracują specjaliści i specjalistki z doświadczeniem pracy przy projektach dla wielu bardzo różnych branż, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć potrzeby szerokiego grona Klientów i kreatywnie wykorzystać nasze wszechstronne doświadczenie dla potrzeb Klientów. Możesz mieć pewność, że nie tylko posiadamy odpowiednią wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną.

Zapewniamy naszym klientom zwiększenie widoczności i spójną prezentację w mediach, w których planują się reklamować.
Jeżeli interesuje Cię jak może wyglądać identyfikacja wizualna firmy, przykłady stworzone przez naszych specjalistów możesz zobaczyć w naszym portfolio.
Zobacz przykładowe karty znaków stworzone przez naszych specjalistów: HM Steel MG Laser

Identyfikacja wizualna, która sprzedaje

W pełni wykorzystujemy narzędzia przydatne do analizy Klienta oraz tworzenia grafiki.
Wykorzystujemy potencjał sieci, analizujemy sposób identyfikacji wizualnej konkurencji, dzięki czemu masz większą pewność, że Twoja identyfikacja wizualna będzie wyjątkowa.
Dzięki odpowiedniej wizualizacji zyskasz przewagę nad swoją konkurencją.

odśwież swój wizerunek

Odświeżenie wizerunku firmy

Masz już stworzoną identyfikację wizualną, ale nie przynosi ona zadowalających efektów? Być może odczuwasz potrzebę odświeżenia swojej identyfikacji wizualnej? Przeprowadzimy dla Ciebie analizę Twojej aktualnej identyfikacji wizualnej, która będzie polegać na ocenie przez specjalistów Twojego logo, kolorystyki Twoich materiałów, strony www, wykorzystywanych przez Ciebie krojów czcionek i tego jak mogą być one aktualnie odbierane przez potencjalnych Klientów.

Po przeprowadzonych analizach zaproponujemy odpowiednie zmiany w istniejącej identyfikacji wizualnej, tak aby nowa identyfikacja była spójna z dotychczasową historią prezentacji Twojej firmy / marki oraz aby była bardziej dopasowana do aktualnych trendów, zmieniających się potrzeb klientów, odróżniającej Cię od konkurencji.

Identyfikacja wizualna cennik

Koszt identyfikacji wizualnej ustalany jest za każdym razem bezpośrednio z klientem. Możemy Cię zapewnić, że bez względu na to jak bardzo rozbudowana będzie Twoje identyfikacja wizualna, cena będzie przystępna, dostosowana do tego jakie mają być nasze działania, czy w ramach identyfikacji wizualnej ma powstać jedynie logo i księga znaku czy też cała księga identyfikacji wizualnej, etc.

co zyskujesz?

Korzystając z profesjonalnej identyfikacji wizualnej:

  • zyskujesz szansę na zdobycie nowych klientów
  • zdobywasz narzędzie do spójnej prezentacji swojej firmy
  • Twoi klienci będą prędzej rozpoznawali Twoją obecność w przestrzeni publicznej

Klienci

Marki z naszej zatoki

Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.

Grodzki urząd pracy w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Belvedere w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Dinfo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Armada finanse w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Domowa Apteczka w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ewtex w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Festiwal Kolorów w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Garett w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Get In Bank w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Greg w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hannecard w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Herbewo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Imperial w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kei.pl w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kraków w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Lenovo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Link4 w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Motorola w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Optimal Fit w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Orange w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Oxys w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Hotel w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Miniatur w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Projekt Zdrowie w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Slam w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Uniwersytet Pedagogiczny w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Tax Care w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Toyota Financial Services w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
U Jędrusia w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
UPC w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Vision Optyk w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Warszawa w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Wer w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Zasada Auto w portfolio agencji reklamowej Brand Bay