płyń dalej

Pozycjonowanie WWW

Działania seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Jeśli prowadzisz sprzedaż w Internecie i chcesz zwiększyć zyski w swoim sklepie internetowym, musisz zadbać o to, aby ktoś do niego trafił. Szeroka i atrakcyjna oferta sklepu nie wystarczy, jeśli nie będzie on widoczny dla potencjalnych Klientów. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie wartościowego ruchu w sklepie jest pozycjonowanie.

Optymalizacja sklepu internetowego

Pozycjonowanie e-commerce (e-commerce seo) wymaga starannej analizy sklepu internetowego, dlatego też pierwszym etapem po podjęciu współpracy jest wykonanie szczegółowego audytu sklepu. Najczęstszymi problemami sklepów internetowych są zduplikowane treści oraz niewłaściwa struktura zarówno samego serwisu, jak i adresów url. Kluczową rolę w skutecznym pozycjonowaniu sklepów internetowych odgrywa optymalizacja - począwszy od optymalizacji karty produktowej, poprzez wewnętrzne systemy linkowania, kończąc na unikalnych opisach, merytorycznie przedstawiających produkt.

Audyt SEO
Optymalizując Twój sklep internetowy

Zadbamy o takie elementy jak:

  • adresy url produktów i kategorii
  • opisy produktów
  • opisy kategorii
  • opisy meta description
  • optymalizację zdjęć produktów
  • linkowanie wewnętrznego
  • opinie i komentarze
  • nawigację
  • responsywaność i szybkość ładowania
  • dane strukturalne

Long tail

Pozycjonowanie szerokie (Long tail)

W przypadku sklepów internetowych oprócz ogólnych fraz kluczowych, wykorzystuje się również model pozycjonowania zwanego long tail (inaczej: pozycjonowanie szerokie, długi ogon). Wyselekcjonowanie sprecyzowanych fraz produktowych pozwala na dotarcie do Klientów poszukujących danego artykułu lub modelu, co pozwala zwiększyć prawdopodobieństwo dokonania zakupu.

Pozycjonowanie szerokie polega na optymalizacji całego sklepu internetowego. Strategia ta zakłada, że użytkownik poszukuje konkretnego produktu, a naszym celem jest maksymalne skrócenie jego procesu zakupowego, kierując go do najbardziej adekwatnej do jego potrzeb podstrony. Średnia długość fraz w wyszukiwarkę stale rośnie, dlatego dobierając frazy kluczowe typu long tail, należy skupić się na jak najdokładniejszych cechach danego produktu.

Zaletami pozycjonowanie szerokiego są:

  • niższa konkurencyjność słów kluczowych
  • dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej
  • mniejszy współczynnik odrzuceń
  • wyzsza konwersja
  • większa stabilność osiągniętych efektów
  • wzrost ruchu na stronie

Pozycjonowanie szerokie polecane jest serwisom o rozbudowanej strukturze - sklepom internetowym, portalom branżyowym, serwisom informacyjnym.

Wycena pozycjonowania

Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy?

W ciągu ostatnich 5 lat liczba zarejestrowanych sklepów internetowych wzrosła o 34%, a każdego roku polski rynek e-handlu zwiększa dynamikę przyrostu nowych e-sklepów o 7%, co oznacza coraz większą konkurencję w sektorze e-commerce. Jednocześnie statystyki pokazują, że blisko połowa polskich internautów robi zakupy w sklepach internetowych, a roczna wartość sprzedaży szacowana jest na 40 mld zł. Stabilne pozycje w wyszukiwarce Google są więc dla Ciebie szansą na posiadanie większego udziału w rynku.

Zalety pozycjonowania

Pozycjonowanie sklepów internetowych - cennik

Koszt pozycjonowania sklepu internetowego jest ustalany indywidualnie, przy uwzględnieniu takich czynników jak zakres prac, konkurencyjność, branża czy cele sprzedażowe. Aby otrzymać szczegółową ofertę zawierającą wycenę pozycjonowania sklepu internetowego, skontaktuj się z nami.

Pomagamy uzyskać widoczność

Sprawdź również:

#pozycjonowanie

stron www

Zwiększymy widoczność twojej strony w wynikach wyszukiwania i sprawimy, że będzie widoczna dla potencjalnych klientów

#audyt SEO




Dokonamy audytu poprzednich działań i zdiagnozujemyp przyczyny braku rezultatów

Klienci

Marki z naszej zatoki

Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.

AZ w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Belvedere Hotel w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
dinfo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
domato w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Domowa Apteczka w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
East Garden w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ewtex w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Fresh Mail w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Garett w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
GetIn w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Guru Trader w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hanne Card w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Herbewo Kraków w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Imperial Hotel w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Inwałd Park w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
KEI w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Miasto Kraków w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Lenovo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
link4 w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Motorola w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Optimal w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Orange Polska w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
OXYS w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
PCD w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Presto w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Slam w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Szybki Koszyk w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Toyota Bank w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
UPC w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Vehigo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Vision Optyk w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Miasto Warszawa w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
WER w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Zasada Auto w portfolio agencji reklamowej Brand Bay