płyń dalej

Google Ads

reklamy sponsorowane

Konsultacje Google Ads (Adwords)

Oferujemy konsultacje i profesjonalne doradztwo w prowadzeniu kampanii Google Ads (Adwords) / SEM.

Konsultacje
Google Ads

Planujesz samodzielnie zająć się kampanią w Google Ads? Potrzebujesz podstawowej wiedzy o Google Ads lub informacji o najnowszych zmianach wprowadzonych przez Google? Wiesz już jak stworzyć kampanię, ale chcesz zwiększyć efektywność swojej kolejnej kampanii? Masz kilka pomysłów na uatrakcyjnienie kampanii Google, ale chcesz skonsultować, który pomysł może przynieść Ci największe korzyści? Chętnie pomożemy Ci podczas konsultacji Google Ads.

Skontaktuj się z nami

i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. (...)

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych jest Agencja reklamowa Brandbay.pl z siedzibą w Krakowie 30-418, ul. Zakopiańska 9. Dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty usług Brandbay.pl oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Brandbay.pl poprzez:
Zobacz więcej

zwiększ widoczność strony

Doradztwo w kampaniach Google Adwords (ADS)

Konsultacje prowadzone są zarówno dla osób całkowicie początkujących jak i zaawansowanych w tematyce Google Ads. Na konsultacjach skorzystać mogą zarówno startupy i mikrofirmy, w których oddelegowana jest osoba, która powinna zajmować się reklamą, jak i małe, średnie i duże firmy zatrudniające po kilku specjalistów od marketingu, firmy które chcą skonsultować swoje dotychczasowe działania marketingowe, aby zwiększyć efektywność tych działań.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta Google i nie wiesz jak rozpocząć pierwszą kampanię Google Ads Adwords, nasz specjalista Google może przeprowadzić Cię przez cały proces począwszy od zakładania konta, poprzez dobór grupy docelowej, aż do stworzenia testów A/B reklam, ich przeanalizowania (z wykorzystaniem Google Analytics) i zoptymalizowania kampanii.

Być może masz już na koncie kilka kampanii Google Ads, ale przed rozpoczęciem kolejnej chcesz dowiedzieć się czy wprowadzone zostały ostatnio przez Google jakieś zmiany,w interesującym Cię zakresie, które mogą wpłynąć na Twoją kolejną kampanię reklamową. A może chcesz przedyskutować swoje pomysły z ekspertami, którzy przeprowadzili już setki kampanii Google Ads, wybrać pomysły z największym potencjałem i zoptymalizować nową kampanię ze względu na czas prezentacji reklam, miejsce ekspozycji reklam, parametry grupy docelowej, budżet, etc.




Cele reklam Google Ads

Kampanie nastawione na efekt

Kompleksowe konsultacje kampanii Google Ads (Adwords) wraz analityką.

Kampanie Google Ads mogą sprawić, że Twój biznes będzie bardziej rozpoznawalny, pomagać w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu liczby odwiedzin strony, poprawie wyników sprzedaży konkretnych produktów, etc. Kampanie mogą być krótkie i intensywne, długie, dotyczyć całych stron lub stron promować poszczególne produkty.

W ramach konsultacji możemy pomóc Ci tak dobrać cele kampanii, aby najlepiej służyły one Twojej firmie. Takimi celami mogą być:

- budowanie świadomości marki,
- zwiększanie liczby wizyt na stronie,
- zwiększanie sprzedaży online,
- zwiększanie liczby klientów dzwoniących do Twojej firmy,
- zwiększanie liczby wizyt w sklepie stacjonarnym dzięki reklamom na mapie Google.

Raport z Google Ads wraz z kolorowymi wykresami dodatkowymi, klawiaturą, myszką komputerową, smartfonem i kalkulatorem

Efektywne Konsultacje ADWORDS - KRAKóW, WARSZAWA, POLSKA

Nasi specjaliści pomogą Ci przeanalizować Twoje wcześniejsze kampanie, zwrócą uwagę na ich mocne i słabsze strony, przeprowadzą z Tobą burzę mózgów dotyczącą treści i parametrów kolejnej kampanii, tak aby przyniosła Ci ona jeszcze lepsze wyniki niż Twoje dotychczasowe działania reklamowe.

W ramach konsultacji możesz chcieć skoncentrować się na kwestiach podstawowych lub bardziej zaawansowanych, dlatego zapraszamy Cię do kontaktu zarówno jeżeli jeszcze nie założyłeś nawet konta w Google jak i wtedy gdy tworzysz reklamy od lat i chcesz po prostu skonsultować działanie tych reklam, sposób optymalizacji reklam, rozszerzenia sposobów reklamowania lub miejsc wyświetlania reklam (wyszukiwarka Google, Mapy Google, Gmail, YouTube, witryny partnerskie).

transparentność współpracy

kampanie, które chcesz bliżej poznać

To od Ciebie zależy jakie kampanie chcesz bliżej poznać lub porównać między sobą, a my chętnie podczas współpracy w ramach konsultacji je z Tobą omówimy:

- kampania inteligentna,
- kampanie w sieci wyszukiwania,
- kampanie w sieci reklamowej,
- kampanie wideo,
- kampanie promujące aplikacje,
- kampanie produktowe.

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, aby zapytać o szczegóły oferty lub zapoznaj się z poniższymi podstawowymi informacjami dotyczącymi prowadzonych przez nas konsultacji z Google Ads, w tym z informacjami na temat zakresu merytorycznego konsultacji, miejsca i sposobu ich prowadzenia, czasu trwania konsultacji, ekspertów prowadzących konsultacje, kosztów i zysków z konsultacji, etc.

Jesteśmy tu po to, aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby i pomóc Ci zrealizować cele, które sobie założysz.

Konsultacje Google Ads / SEM - ZAKRES DZIAłAń

W ramach konsultacji możemy zająć się bardziej szczegółowo takimi tematami jak:

Zakładanie konta Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Center
Synchronizacja kont Google
Zaawansowane korzystanie z konta Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Center
Czym jest ROAS, ROI, PPC, CPC, CPV, CPM, CTR, CPA, CPL, CPO, CPE, etc. i które kiedy są najważniejsze
Tryb inteligentny i tryb eksperta w Google Ads
Radzenie sobie z problemami z Google Ads
Ustalanie celów reklam Google Ads
Ustalanie grupy docelowej
Precyzyjne targetowanie
Ustalanie słów kluczowych
Ustalanie treści reklamy
Projektowanie reklam graficznych, rozszerzonych reklam tekstowych, elastycznych, wideo
Audyt Google Ads Adwords
Jakie narzędzia stosować do analizy efektów działań reklamowych
Narzędzia do pomiaru pozycji w Google na poszczególne frazy kluczowe - jakie są i jak je stosować przy ustalaniu słów do ads adwords i do działań SEO
Narzędzia do wyboru słów kluczowych - jakie są i jak je stosować
Analiza jakości pliku danych w Google Merchant Center, na co zwracać uwagę w pliku produktowym (product feed), aby uzyskać lepsze efekty z reklamy PLA
Ustalanie opłacalności reklamowania konkretnych produktów
Jak korzystać z planera słów kluczowych, aby było to efektywne.
Optymalizacja kampanii reklamowych pod kątem urządzeń mobilnych
Optymalizacja kampanii reklamowych ze względu na wynik jakości, płatności i współczynnik konwersji, stawkę za kliknięcie, współczynnik klikalności, etc.
Tworzenie grup reklam i zarządzanie grupami reklam o podobnych celach
Ustalanie optymalnego czasu wyświetlania reklam (pora dnia, liczba godzin dziennie)
Lokalizacja wyświetlania reklam (reklamy uzależnione od miejsca logowania użytkownika)
Ustalanie budżetu kampanii, ile płacić za wyświetlenie reklamy, aby się to opłacało
Trendy Google a kampanie reklamowe Google Ads
Testowanie A / B reklam - jak je dobrze wykonać, aby przyniosło efekty
Testowanie strategii ustalania stawek za reklamę
Powiązanie Google Ads, Google Analytics i działań SEO
Korzystanie z doświadczeń konkurencji
Porównanie reklam konkurencji
Kampanie Google Ads a całościowa obecność Twojej firmy online (jakość strony, portale społecznościowe, etc.)

Niektóre z tych tematów są bardziej podstawowe, inne bardziej zaawansowane. Zdobycie wiedzy z zakresu tych tematów oraz omówienie ich w odniesieniu do Twojej konkretnej sytuacji może pomóc Ci sprawić, że kampanie reklamowe, które będziesz przygotowywał z uwzględnieniem tej wiedzy będą dużo bardziej efektywne niż dotychczas prowadzone przez Ciebie kampanie.

Radzenie sobie z problemami z Google Ads

Jeżeli masz jakieś konkretne problemy z Google Ads, które chciałbyś omówić, jak problemy z fluktuacjami liczby wyświetleń, z brakującymi lub rozbieżnymi danymi, współczynnikiem klikalności nieprawidłowym ruchem, aktualnością danych lub zbieżnością danych Google Ads z danymi ze źródeł zewnętrznych, podczas konsultacji możesz pytać o konkretne problemy związane z google ads adwords (nawet tak prozaiczne jak - w jaki sposób odzyskać prawo dostępu do konta), a nasi konsultanci chętnie pomogą Ci rozwiązać Twoje problemy. Dzięki tego typu konsultacjom możesz więc zaoszczędzić dużo czasu i stresu związanego z samodzielnymi próbami rozwiązania problemów. A problemy wcześniej czy później napotyka każdy kto prowadzi kampanie reklamowe z Google.

kampania linków sponsorowanych AdWords - Google Ads

maksymalizacja efektów kampanii

Dodatkowe działania związane z Google Ads

Jeżeli chcesz możemy także zadbać całościowo o Twoją kampanię reklamową w Google. Możemy przygotować dla Ciebie kampanię i rozpocząć jej prowadzenie, a jednocześnie prowadzić dla Ciebie konsultacje, które pomogą Ci przejąć kontrolę nad kampanią gdy poznasz sposoby jej tworzenia, monitorowania i optymalizacji.

#kampanie

w wyszukiwarce

Wykorzystujemy potencjał sieci wyszukiwania i docieramy do Klientów, którzy szukają twojej usługi w czasie rzeczywistym

#kampanie banerowe

Budujemy precyzyjnie targetowane kampanie w sieci GDN oraz przypominamy Klientom o twojej firmie za pomocą remarketingu.

#kampanie

wideo

Dzięki kampaniom wideo zyskasz przewagę nad swoją konkurencją.

#kampanie


produktowe

Tworzymy skuteczne reklamy Google Shopping, prezentując Klientom produkty z twojego sklepu internetowego

#konsultacje google ads

Prowadzimy konsultacje i doradzamy w kampaniach google ads / adwords / sem.

#kampanie


w internecie

Tworzymy skuteczne kampanie banerowe dla firm w internecie - portale, strony www, serwisy branżowe



inne

informacje techniczne

Miejsce prowadzenia konsultacji / Sposób komunikacji
Konsultacje mogą być prowadzone:
- przez internet (online) w formie videochata z użyciem jednego z popularnych programów, typu: Mictrosoft Teams, Skype lub Zoom,
- stacjonarnie w wybranym przez Ciebie biurze Brandbay (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław) lub u Ciebie w firmie - na terenie całej Polski.

Sposób prowadzenia zajęć / Metoda prowadzenia konsultacji
Sposób prowadzenia zajęć dostosowywany jest do Twoich potrzeb. Wstępnie tematykę i sposób prowadzenia konsultacji ustalamy przed rozpoczęciem spotkania.

Konsultacje możemy prowadzić pracując na case studies dzięki czemu masz możliwość uczenia się dobrych praktyk na przykładach z różnych branż.

Konsultacje możemy też prowadzić w oparciu o Twoje dotychczasowe doświadczenia, przeprowadzone kampanie, napotkane problemy, z Twoimi pytaniami. Dzięki temu masz możliwość dokonania zmian w swoich kampaniach już w trakcie konsultacji i zobaczenia efektów tych zmian w przeciągu kilku dni od wzięcia udziału w konsultacjach.

Jeżeli chcesz nauczyć się konkretnych umiejętności związanych z obsługą konta Google Ads,nasza współpraca może polegać na przechodzeniu krok po kroku przez konkretny, interesujący Cię proces (zakładanie konta, tworzenie kampanii, ustalanie budżetu, etc.).

Czas trwania konsultacji
Czas trwania konsultacji ustalany jest za każdym razem indywidualnie w dostosowaniu do potrzeb klienta.

Liczba uczestników
Liczba uczestników ustalana jest indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb i metody prowadzenia konsultacji (online, w realu).

Prowadzący
Nasza agencja Brandbay posiada status Partnera Google świadczący o umiejętnościach naszych pracowników z zakresu SEO oraz prowadzenia reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy w sieci reklamowej Google, reklamy wideo, reklamy produktowej.

Nasi eksperci mają na koncie wiele różnorodnych efektywnie przeprowadzonych kampanii reklamowych Google. Konsultacje prowadzone są przez starszych i młodszych specjalistów Google.

Twoje konsultacje prowadzone mogą być przez jedną osobę najbardziej zaznajomioną z tematem konsultacji, który Cię interesuje lub Twoją branżą, albo przez kilka osób specjalizujących się w interesujących Cię zagadnieniach.

Cena
Cena dostosowana jest do zakresu i łącznego czasu prowadzonych konsultacji.

Chętnie udzielimy Ci bardziej szczegółowej odpowiedzi dotyczącej kwestii finansowych gdy zapoznamy się z Twoimi potrzebami dotyczącymi zakresu i czasu konsultacji.

Materiały konsultacyjne
W trakcie konsultacji możemy przygotować dla Was specjalne materiały pomocnicze, np. omawiające krok po kroku dane zagadnienie, przedstawiające listę pytań, na które należy sobie odpowiedzieć przed rozpoczęciem kampanii, etc.

Konkretnie, ilość i treść materiałów konsultacyjnych ustalana jest za każdym razem indywidualnie z klientem.

Raport pokonsultacyjny ze wskazaniami na przyszłość
Indywidualnie ustalamy też zakres ewentualnego raportu pokonsultacyjnego, w którym możemy zawrzeć wskazówki na przyszłość dla Twojej firmy lub Twojego osobistego rozwoju jako eksperta w dziedzinie reklam Google.

co zyskujesz?

Co zyskukujsz konsultując kampanie Google Ads (Adwords):

  • możliwość skonsultowania swoich działań reklamowych z doświadczonymi praktykami
  • szansę zdobycia nowych klientów dzięki stworzonym podczas konsultacji efektywnym kampaniom reklamowym
  • szansę na obniżenie kosztów pozyskania klienta
  • szansę na zwiększenie zysków dzięki skutecznym reklamom w Google

maksymalizacja efektów kampanii

Dlaczego warto nas wybrać

Nasi specjaliści są przede wszystkim praktykami, którzy na co dzień opracowują strategie reklamowe Google dla małych, średnich i dużych firm. Jako Partner Google zobowiązani jesteśmy na bieżąco rozwijać swoje umiejętności i wiedzę z zakresu systemu reklamowego Google. Umiejętności ekspertów Brandbay odpowiedzialnych za prowadzenie konsultacji są potwierdzone odpowiednimi certyfikatami.

W swojej pracy osiągnęliśmy wiele sukcesów, ale też natknęliśmy się na różne problemy i wątpliwości, z którymi uporaliśmy się i nauczyliśmy jak sprawiać, aby prowadzone kampanie reklamowe były naprawdę efektywne i zyskowne.

Podczas konsultacji zawsze stosujemy indywidualne, elastyczne podejście do klienta. Pracujemy na konkretach, dzięki czemu klienci mogą zobaczyć efekty swoich działań tuż po zakończeniu spotkania i omówić te efekty na spotkaniu kolejnym.

Klienci

Marki z naszej zatoki

Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.

Klienci agencji reklamowej Brandbay