płyń dalej

banery

banery sponsorowane

Reklama banerowa firmy w internecie

Chcesz w efektywny sposób reklamować swoje usługi lub produkty w internecie?

Kampania banerowe

Interesuje Cię reklama banerowa na największych polskich portalach internetowych? Zastanawiasz się ile zainwestować w reklamę banerową na stronach z sieci Google Display Network, na Facebooku, w zakupach Google, a ile w content marketing? Chętnie przedstawimy Ci jakie efekty mogą przynieść te różne formy reklamy internetowej w przypadku Twojej firmy, grupy docelowej, konkurencji oraz stworzymy dla Ciebie efektywne banery reklamowe i kampanie reklamowe.

Skontaktuj się z nami

i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. (...)

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych jest Agencja reklamowa Brandbay.pl z siedzibą w Krakowie 30-418, ul. Zakopiańska 9. Dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty usług Brandbay.pl oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Brandbay.pl poprzez:
Zobacz więcej

zwiększ widoczność strony

Jak możesz skutecznie reklamować się w internecie

Istnieją różne formy marketingu internetowego, jak przykładowo poprzez: kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania, rozwijanie social media, reklama podczas filmów w serwisie YouTube, reklama produktowa w zakupach Google czy reklama banerowa w Internecie na mniejszych i większych portalach internetowych. Każdy z tych sposobów reklamy internetowej można wykorzystać, aby dotrzeć do konkretnej grupy docelowej w konkretnym kontekście (oglądanie wideo, przeglądanie wiadomości, aktywne poszukiwanie informacji o produktach do kupienia, etc.) w ramach szeroko zakrojonej strategii marketingowej.




płacisz za wyniki

Kampanie nastawione na efekt

Kompleksowe prowadzenie kampanii banerowych w internecie wsparte analityką.

Skuteczny marketing internetowy wymaga tego, abyś wiedział: kto, kiedy, co i z jakim nastawieniem robi w internecie oraz co pojawia się na wyświetlaczu jego urządzenia w danym momencie (jakie treści i jakie reklamy). Na podstawie tych informacji możesz dobrać reklamę, która wyróżni się z tła, zostanie zauważona, wywoła odpowiednią reakcję i utrwali się w pamięci odbiorcy. Inaczej bowiem będzie wyglądała reklama internetowa, którą kierujemy do użytkownika, który przegląda witrynę informacyjną, a inaczej gdy ten sam użytkownik ogląda wideo w serwisie YouTube, posty znajomych na Facebooku czy szuka w Google idealnego prezentu dla swojej narzeczonej. Inna musi być forma reklamy internetowej kierowanej do 20-to, 40- czy 60-latków. My jesteśmy tu po to, aby odpowiedzieć na pytania: kto, kiedy i co robi w necie oraz przygotować dostosowane do tych parametrów efektywne reklamy, które wywołają odpowiednie reakcje u odbiorców i przyczynią się do zwiększenia liczby nowych klientów i zysków Twojej firmy. Pozwól nam przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności Twojej marki i zwiększenia sprzedaży Twoich usług / produktów dzięki efektywnym reklamom banerowym.

Raport z banerowej wraz z kolorowymi wykresami dodatkowymi, klawiaturą, myszką komputerową, smartfonem i kalkulatorem

Jak reklama banerowa może pomóc Twojej firmie

Reklama banerowa może motywować do zakupu, wzbudzać zainteresowanie marką lub utrzymywać to zainteresowanie.
Reklamy banerowe mogą pojawiać się na portalach internetowych grup wydawniczych takich jak: Polska Press, Grupa WP, Grupa Onet, Grupa Ceneo, w sieci stron Google Display Network, na portalach społecznościowych, etc.
Banerowa reklama firmy w internecie może być przygotowana w formie statycznej lub dynamicznej w zależności od tego gdzie ma być ona wyświetlana i jaki jest cel danej reklamy.
Na skuteczność reklamy banerowej wpływają: przekaz graficzny, przekaz tekstowy, kolorystyka, rozmieszczenie elementów graficznych i tekstowych, wielkość, etc.
Nasi specjaliści z zakresu grafiki, marketingu, copywriterzy, zadbają o wszystkie te elementy, tak aby Twoja reklama w internecie była naprawdę skuteczna.

transparentność współpracy

Różne wielkości i kształty reklamy banerowej

Niewątpliwą zaletą reklam banerowych jest to, że mogą one być dostosowane do urządzenia i strony na której są wyświetlane i występować w różnych rozmiarach (od bardzo małych do bardzo dużych) i kształtach (pionowe lub poziome prostokąty, kwadraty) - jak: billboard, double billboard, tripple billboard, wideboard, rectangle, skyscraper, etc.
Reklama taka może zajmować fragment jednej ze szpalt portalu internetowego, zajmować całą szerokość strony lub być połączeniem szerokiego baneru u góry strony z tapetą za treścią strony.
Popularnymi rozmiarami banerów reklamowych, które możemy dla Ciebie przygotować są:

- na urządzenia mobilne: 300 x 250, 320 x 50, 320 x 100, 250 x 250, 200 x 200 px,
- na komputery: 300 x 250, 336 x 280, 728 x 90, 300 x 600, 160 x 600, 970 x 90, 468 x 60, 250 x 250, 200 x 200 px.

Specjaliści z naszej agencji reklamowej mogą przygotować dla Ciebie banery w każdej wielkości dobierając odpowiednie grafiki, teksty i rozmiary czcionek.

Zalety reklamy w internecie

możliwość dotarcia do milionów Internautów dzięki ponad 2 milionom witryn, aplikacji i kanałów wideo,

zwiększenie rozpoznawalności firmy / marki

możliwość zwiększenia atrakcyjności przekazu reklamowego tekstowego dzięki przekazowi graficznemu

możliwość wykorzystania remarketingu do zwiększenia konwersji

wzrost zysków prowadzonej działalności

kolejny bardzo szeroki kanał reklamowy dostępny przez 24 h / dobę

Dlaczego warto współpracować z naszą agencją

1. Nasza agencja skupia liczne grono specjalistów z różnych dziedzin: analityków, grafików, copywriterów, specjalistów od marketingu i social media, specjalistów SEO, projektantów stron www. Kiedy pomagamy jakiejś firmie jesteśmy więc w stanie spojrzeć bardzo szeroko na jej potrzeby i możliwości i doradzić najlepsze działania zarówno w internecie jak i poza nim.
2. Posiadamy certyfikat "Partner Google".
3. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, a jednocześnie wciąż się rozwijamy zarówno teoretycznie jak i praktycznie.
4. Do współpracy z Tobą oddelegowany zostanie indywidualny koordynator dbający o informowanie Cię na bieżąco o efektach współpracy.
5. Dbamy o optymalizację realizowanych kampanii reklamowych.
6. Współpracując z nami możesz zdecydować się na umowę na czas określony lub nieokreślony.

kampania linków sponsorowanych AdWords - Google Ads

maksymalizacja efektów kampanii

Kampanie banerowe które sprzedają

W pełni wykorzystujemy możliwości kampanii banerowych w internecie. Gwarantujemy monitoring wyników i bieżącą optymalizację kampanii.

#kampanie

w wyszukiwarce

Wykorzystujemy potencjał sieci wyszukiwania i docieramy do Klientów, którzy szukają twojej usługi w czasie rzeczywistym

#kampanie banerowe

Budujemy precyzyjnie targetowane kampanie w sieci GDN oraz przypominamy Klientom o twojej firmie za pomocą remarketingu.

#kampanie

wideo

Dzięki kampaniom wideo zyskasz przewagę nad swoją konkurencją.

#kampanie


produktowe

Tworzymy skuteczne reklamy Google Shopping, prezentując Klientom produkty z twojego sklepu internetowego

#kampanie


w internecie

Tworzymy skuteczne kampanie banerowe dla firm w internecie - portale, strony www, serwisy branżowe

Jak współpracujemy przy tworzeniu dla Ciebie reklamy banerowej

Na początku ustalamy wstępne cele naszej współpracy oraz przechodzimy do fazy niezbędnych analiz.

Faza 1. Wstępne analizy.
Faza 2. Ustalenie celów reklam.
Faza 3. Ustalenie formy reklamy w zgodzie ze strategią marketingową firmy i stworzenie wstępnego projektu.
Faza 4. Stworzenie ostatecznego projektu - dostosowanie projektu do potrzeb poszczególnych miejsc reklamowych.
Faza 5. Wdrożenie kampanii reklamowej w zgodzie z ustalonym budżetem i harmonogramem wyświetlania reklam.
Faza 6. Analiza efektów i optymalizacja kampanii.

Faza 1. Wstępne analizy.
W pierwszej kolejności przeprowadzamy analizy Twojej firmy, marki, tego jak Twoja firma jest odbierana przez Twoich klientów. Analizujemy Twoje dotychczasowe działania reklamowe, żeby wiedzieć jakie elementy marketingowe w jaki sposób oddziaływały na Twoją grupę docelową. Jeżeli posiadasz Księgę Identyfikacji Wizualnej, zapoznamy się z tą księgą, aby wiedzieć w jaki sposób prezentujesz swoją firmę w Internecie i poza nim.
Przeanalizujemy także Twoją bezpośrednią konkurencję oraz to w jaki sposób reklamuje się Twoja konkurencja i jak jest odbierana. Bardzo ważnym elementem związanym z analizami jest dogłębna analiza grupy docelowej. Postaramy się jak najdokładniej zrozumieć kim są osoby z Twojej grupy docelowej, czy można w niej wyróżnić podgrupy, jakie wartości są ważne dla Twoich klientów, na jaki rodzaj reklamy częściej reagują osoby z Twojej grupy docelowej, jakim słownictwem się posługują.
Wspólnie z Tobą spróbujemy określić czy jest jakaś szczególna podgrupa osób na których najbardziej Ci zależy, która np. odpowiada za większość zakupów w Twoim sklepie.
Tego typu analizy pomogą nam stworzyć odpowiednią reklamę, która:
- będzie się odwoływać do wartości wyznawanych przez Twoją grupę docelową,
- będzie używała języka Twojej grupy docelowej,
- będzie stosowała kolorystykę zbieżną z kolorystyką całej Twojej firmy, a jednocześnie dostosowaną do grupy docelowej, etc.

Faza 2. Ustalenie celów reklam.
Reklama firmy może mieć różne cele, jak wzmocnienie świadomości marki czy bezpośrednie zmotywowanie odbiorców do zakupu danego przedmiotu. Na tym wstępnym etapie współpracy ustalimy konkretne cele dla reklam, które będziemy przygotowywali.
Dzięki tak ustalonym celom będziemy mogli zdecydować jaka powinna być forma reklamy, którą dla Ciebie przygotujemy oraz czy Twoje reklamy mają być kierowane kontekstowo (pojawiać się w danym kontekście) czy kierowane behawioralnie (pojawiać się osobom wykazującym konkretne zachowania) do potencjalnych klientów.
Jeżeli głównym celem będzie zmotywowanie osób, które odwiedzały już Twoją stronę do konkretnych zakupów, być może najlepszym rozwiązaniem będą kampanie remarketingowe z reklamami bazującymi na wstępnej wiedzy odbiorców odnośnie Twoich produktów - jedynie motywujące do dokonania zakupu.
Ustalenie celów reklam pomoże nam też zadbać o to, aby treść reklamy jak najbardziej przyczyniała się do realizacji założonych celów.

Faza 3. Ustalenie formy reklamy w zgodzie ze strategią marketingową firmy i stworzenie wstępnego projektu.
Wiedząc o tym do kogo kierujemy reklamę oraz jaki jest jej cel możemy przygotować dla Ciebie efektywne reklamy. Przy ich przygotowaniu zadbamy o szereg bardzo istotnych elementów, które sprawią, że Twoja reklama będzie się wyróżniać na tle reklam konkurencji.
Zadbamy o to, aby Twoje reklamy miały dopracowany tekst i wezwanie do działania, które naprawdę mobilizuje odbiorców Twojej reklamy do działania.
Zadbamy, aby Twoja reklama była zgodna z Twoją Księgą Identyfikacji Wizualnej, Księgą Znaku (ew. możemy stworzyć dla Ciebie taką Księgę).
Zadbamy o to, aby zdjęcia wykorzystane w Twoich reklamach były najwyższej jakości (zdjęcia mogą być zrobione przez nas, możesz przekazać nam zdjęcia, które posiadasz lub możemy wykorzystać zdjęcia stockowe).
Zadbamy o to, aby kolorystyka przyczyniała się do wywołania oczekiwanych reakcji odpowiednio wpływając na odczucia u odbiorców.
Zadbamy o przejrzysty układ i rozmieszczenie elementów graficznych.
Zadbamy o dobór odpowiednio wyraźnej i perswazyjnej czcionki.

Faza 4. Stworzenie ostatecznego projektu - dostosowanie projektu do potrzeb poszczególnych miejsc reklamowych.
Gdy będziemy mieli wstępną wersję projektu baneru, ustalimy wspólnie wszystkie rozmiary i miejsca reklamowe w jakich ma być wyświetlana reklama i dostosujemy podstawową wersję reklamy do ustalonych rozmiarów.
Nasza agencja od lat tworzy reklamy prezentowane w Google oraz na różnych portalach społecznościowych i informacyjnych, dlatego jesteśmy na bieżąco z wymaganiami stawianymi przez poszczególne witryny i zadbamy o to, aby Twoja reklama spełniała wszelkie niezbędne wymagania i nadawała się do publikacji w wybranych miejscach.

Faza 5. Wdrożenie kampanii reklamowej w zgodzie z ustalonym budżetem i harmonogramem wyświetlania reklam.
Gdy Twoje banery reklamowe będą już gotowe możemy opracować odpowiedni harmonogram wyświetlania reklam w ustalonych miejscach w ramach zaplanowanego przez Ciebie budżetu i wdrożyć wyświetlanie reklam zgodnie z harmonogramem.

Faza 6. Analiza efektów i optymalizacja kampanii
Na bieżąco umożliwimy Ci śledzenie informacji dotyczących efektów prezentacji poszczególnych reklam oraz możliwość optymalizacji kampanii.

FAQ

Ile kosztuje stworzenie przez Was reklamy banerowej?
Koszty stworzenia samego baneru reklamowego zależą od tego w jakiej technice ma być wykonany baner, jakie materiały będą dostępne (zdjęcia, treść sloganu, wezwania do działania), ile różnych wielkości baneru ma zostać wykonane.
Na koszt reklamy wpływa też budżet związany z publikowaniem reklamy w Internecie.
Skontaktuj się z nami, a chętnie przedstawimy Ci stosowne wyliczenia w wybranym przez Ciebie wariancie.

Ile czasu zajmuje Wam stworzenie reklamy internetowej?
Czas potrzebny na stworzenie baneru reklamowego zależy od tego ile materiałów jest dostępnych, a ile będziemy musieli stworzyć samodzielnie (zdjęcia, zasady kolorystyczne przy prezentowaniu firmy, księga identyfikacji wizualnej, teksty, etc.).
Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci informację o tym ile czasu może to zająć w Twoim przypadku.

Klienci

Marki z naszej zatoki

Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.

Grodzki urząd pracy w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Belvedere w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Dinfo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Armada finanse w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Domowa Apteczka w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ewtex w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Festiwal Kolorów w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Garett w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Get In Bank w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Greg w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hannecard w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Herbewo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Imperial w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kei.pl w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kraków w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Lenovo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Link4 w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Motorola w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Optimal Fit w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Orange w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Oxys w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Hotel w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Miniatur w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Projekt Zdrowie w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Slam w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Uniwersytet Pedagogiczny w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Tax Care w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Toyota Financial Services w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
U Jędrusia w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
UPC w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Vision Optyk w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Warszawa w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Wer w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Zasada Auto w portfolio agencji reklamowej Brand Bay