płyń dalej
Kurs ads
linki sponsorowane
Szkolenia Google Ads (Adwords)
Oferujemy szkolenia z Google Ads na poziomie podstawowym i zaawansowanym, indywidualne i grupowe.
Kampania linków
sponsorowanych
Interesują Cie szkolenia indywidualne lub grupowe z podstaw Google Ads? Chcesz dowiedzieć się jak możesz w pełni wykorzystać potencjał Google Ads? Chcesz poszerzyć wiedzę oraz umiejętności z zakresu reklamowania swoich produktów i usług w wyszukiwarce Google, dowiedzieć się jak dokonać optymalizacji kampanii, jakich tekstów reklamowych używać by maksymalizować zwrot z inwestycji w reklamy w wyszukiwarce? Skorzystaj z naszych zajęć.
Skontaktuj się z nami
i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
poznaj sposoby zdobywania nowych klientów dzięki Google
Szkolenia Google Ads
Na szkolenia Google Ads zapraszamy zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane w obsłudze Google Ads.
Na naszych szkoleniach online i stacjonarnych prowadzonych od podstaw osoby początkujące (nawet takie, które nie mają jeszcze konta Google) mogą dowiedzieć się jak zakładać konto, jak zacząć pierwszą kampanię, jak zyskać dzięki tej kampanii nowych klientów, zwiększyć liczbę wejść na stronę. Dzięki temu, prowadzony przez nas kurs może pomóc w działaniach SEM każdemu kto zechce wykorzystać możliwości jakie daje marketing online: reklamy adwords, reklamy na YouTube, etc., bez względu na to jaki jest aktualny poziom wiedzy i umiejętności danej osoby. Już jeden dzień spędzony na doskonaleniu swoich umiejętności, może pomóc Ci w tym aby marketing Twojej firmy wskoczył na wyższy poziom i zaczął przynosić znaczące korzyści Twojej firmie.
Szkolenia nastawione na efekt
Na szkoleniach dla osób zaawansowanych (takich które przeprowadziły już kilka, a może nawet kilkanaście kampanii Google Ads) uczestnicy mogą zapoznać się z interesującymi case studies różnych kampanii i przećwiczyć sposoby optymalizacji swoich kampanii i zwiększania zwrotu z inwestycji. Poziom zajęć jest tutaj uzależniony od poziomu zaawansowania grupy uczestniczącej w zajęciach.
Zapraszamy mikro, małe, średnie i duże firmy do przeszkolenia swoich pracowników na szkoleniach otwartych lub zamkniętych, indywidualnych lub grupowych.
Wystarczy, że wypełnisz nasz formularz kontaktowy, podasz nam swój adres e mail lub telefon, a skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia szczegółów oferty i ustaleniu zasad współpracy.
Czym jest Google Ads i dlaczego warto mieć specjalistę Google Ads w firmie
Google jest aktualnie praktycznie jedyną wyszukiwarką wykorzystywaną przez polskich Internautów poszukujących informacji na temat towarów i usług do zakupu (inne wyszukiwarki to: Bing, DuckDuckGo). Dlatego marketing online każdej firmy musi uwzględniać różne sposoby wykorzystania możliwości jakie daje ta wyszukiwarka.
Google Ads to narzędzie reklamowe Google, które sprawia, że działania SEM wchodzą na wyższy poziom, pozwala Ci dotrzeć ze swoją reklamą Adwords i nie tylko do sprecyzowanej grupy potencjalnych klientów poprzez: wyszukiwarkę Google, mapy Google, Gmail, YouTube, Google Display Network.
Google Ads mogą być idealnym dodatkiem do działań SEO i różnych form marketingu internetowego (np. marketing w sieciach społecznościowych), dodatkiem który pomoże Ci dotrzeć do tych osób, do których nie uda Ci się dotrzeć dzięki pozycjonowaniu i innym działaniom online.
Dzięki Google Ads możesz samodzielnie wybrać cel kampanii reklamowej, ustawić format reklamy, budżet, miejsca wyświetlania reklam w Google i cieszyć się z wizyt i zakupów dokonywanych przez kolejnych klientów na Twojej stronie lub w sklepie online.
Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu prowadzenia konta, tworzenia kampanii, ustawiania odpowiednich parametrów reklam, etc. pomoże Ci, aby zainwestowane w marketing online z Google Ads pieniądze przyniosły jak najlepsze efekty: nowych klientów, zwiększoną rozpoznawalność Twojej firmy.
Dlatego zapraszamy Cię na nasze szkolenia Google Ads.
Efektywne szkolenie Google Ads - Praktyka połączona z teorią
Główną zasadą podczas prowadzonych przez nas szkoleń (stacjonarnych i online) jest łączenie praktyki z teorią, tak aby absolwenci naszych zajęć potrafili samodzielnie projektować i optymalizować kampanię Google ads oraz mieli solidne podstawy teoretyczne przydatne w marketingu i promowaniu się w sieci reklamowej Google, zarówno w wyszukiwarce Google i mapach Google, jak i w reklamowaniu się poprzez Gmail, YouTube, sieci partnerskie GDN.
Dla lepszego utrwalania materiału pracujemy na case studies, będziemy ćwiczyli wykorzystanie zdobywanych umiejętności w praktyce oraz poszerzali wiedzę uczestników o informacje z zakresu reklamy, marketingu, e commerce, etc.
Już jeden dzień, a nawet pół dnia sprawi, że Twoje umiejętności lub umiejętności Twoich pracowników pozwolą Ci efektywniej wykorzystywać marketing w wyszukiwarce, mapach, YouTube.
szkolenia skrojone na miarę
Szkolenia zamknięte nastawione na potrzeby uczestników
Zdajemy sobie sprawę, że pracownicy Twojej firmy, których chcesz przeszkolić mogą mieć różne doświadczenie z reklamami Google, dlatego tematyka zajęć w przypadku szkoleń zamkniętych ustalana jest z Tobą indywidualnie przed rozpoczęciem kursu. Do ustalenia tematyki wykorzystujemy ankiety potrzeb szkoleniowych, rozmowy z osobami decyzyjnymi lub przyszłymi uczestnikami zajęć.
Ustalenia tematyki szkolenia dokonamy w taki sposób, aby był on dla Ciebie jak najwygodniejszy oraz pozwalał efektywnie określić jakich umiejętności i jakiej wiedzy potrzebują Twoi pracownicy.
Jeżeli nie wiesz jeszcze czy nasze szkolenie Google Ads spełni Twoje oczekiwania lub wiesz już jakie są konkretnie Twoje oczekiwania, skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci podstawowe oraz dodatkowe informacje dotyczące szkolenia, odpowiemy na Twoje pytania, ustalimy taką tematykę, która jest dla Ciebie odpowiednia.
TEMATYKA SZKOLEń
Konkretna tematyka ustalana jest w konsultacji ze zleceniodawcą (szkolenia zamknięte) lub przedstawiona zostanie na stronie konkretnego szkolenia otwartego.
W ramach zajęć poruszone mogą być zagadnienia podstawowe i zaawansowane.
Szkolenie Google Ads - podstawy teoretyczne i praktyczne
Czym jest Google Ads (dawniej Google Adwords), jego zalety i wady.
Podstawowe pojęcia
- marketing, reklama, konwersja
- SEM
- Różne modele płatności (CPC, PPC, CPM, etc.)
Zakładanie, podstawy obsługi i synchronizacja kont Google, praca z interfejsem Google
- Stworzenie i obsługa konta Google Ads,
- Zakładanie i wykorzystywanie konta Google Analytics (z uwzględnieniem zasad przetwarzania danych osobowych),
- Zakładanie i obsługa konta Google Merchant Center,
- Synchronizacja kont,
- Płatności w obrębie konta Google.
Jakie mogą być i czym charakteryzują się cele kampanii Google Ads
- budowanie świadomości marki,
- uzyskanie większej liczby połączeń telefonicznych,
- zwiększenie liczby wizyt na stronie, w sklepie internetowym,
- zwiększenie liczby wizyt w sklepie, lokalu stacjonarnym dzięki mapom Google,
- porównanie różnych celów.
Wstęp do prowadzenia różnych rodzajów kampanii Google Ads
- kampanie inteligentne,
- kampanie w sieci reklamowej,
- kampanie promujące aplikacje,
- kampanie wideo,
- kampanie w sieci wyszukiwania,
- kampanie produktowe,
- porównanie różnych rodzajów kampanii.
Miejsca prezentacji reklam Google Ads a efektywność kampanii
- wyszukiwarka Google,
- mapy Google,
- Gmail,
- YouTube,
- Google Display Network - strony sieci reklamowej.
Koszty prowadzenia kampanii w Google Ads
- Ustalanie budżetu kampanii,
- Budżet dzienny,
- Budżet całościowy,
- Czym różnią się i kiedy najlepiej stosować modele: CPC (koszt za kliknięcie), PPC (płatność za kliknięcie), CPM (koszt tysiąca wyświetleń).
Podstawy tworzenia reklam
- przygotowywanie listy słów kluczowych,
- reklamy graficzne (sieć reklamowa),
- tworzenie rozszerzonych reklam tekstowych (sieć wyszukiwania),
- reklamy elastyczne (sieć wyszukiwania),
- reklamy wideo (YouTube),
- reklamy Gmail.
Tworzenie kampanii
Ustalanie odpowiedniej struktury konta Google Ads: Kampanie, Grupy reklam, Słowa kluczowe
Ustalanie grupy docelowej kampanii Google Ads
Możliwości targetowania w różnych typach kampanii Google Ads
Różne sposoby kierowania reklam
- kierowanie kontekstowe,
- kierowanie behawioralne,
- remarketing.
Grafika w reklamie
- Jak przygotować efektywną grafikę,
- Różne wielkości grafiki reklamowej (billboard, double billboard, wideboard, reklamy na urządzenia mobilne o określonych wielkościach).
Analizy danych pomocne w optymalizacji kampanii
- analiza trendów,
- analiza danych ruchu w Google Ads i Google Analytics,
- analiza konwersji w Google Analytics,
- analiza jakości pliku danych w Google Merchant Center.
Dobre praktyki w prowadzeniu Google Ads
Podstawowa analiza działań konkurencji
Najczęstsze problemy z obsługą kampanii i radzenie sobie z problemami
Najczęstsze błędy przy prowadzeniu kampanii Google Ads (techniczne i merytoryczne) i jak im zapobiegać
Szkolenie Google Ads dla zaawansowanych
Zaawansowany dobór narzędzi reklamowych i marketing dopasowany do Twojego biznesu oraz bieżącej sytuacji na rynku
Zaawansowane umiejętności obsługi kont Google
Tryb inteligentny i tryb eksperta w Google Ads
Słowa kluczowe w reklamie - zagadnienia zaawansowane i planer słów kluczowych
Planer zasięgu
Edytor Google Ads
Konta menadżera
Zaawansowane umiejętności związane z tworzeniem reklam
- copywriting,
- projekty graficzne,
- projekty video.
Optymalizacja kampanii
- optymalizacja słów kluczowych,
- optymalizacja stawki za kliknięcie,
- optymalizacja współczynnika klikalności,
- optymalizacja wyniku jakości,
- optymalizacja kosztu i współczynnika konwersji.
Testy wspierające analizę i optymalizację kampanii
- Testy A/B treści reklam,
- Testy A/B banerów reklamowych,
- Testy A/B stron docelowych,
- Testy metod kierowania,
- Testy strategii ustalania stawek .
Przygotowywanie raportów (uwzględniające zasady przetwarzania danych osobowych)
- Raport z realizacji celów,
- Raport z ruchu na stronie,
- Raport z konwersji,
- Raport ze skuteczności reklamowej,
- Raport z połączeń telefonicznych.
Zaawansowane zagadnienia związane z różnymi rodzajami kampanii:
- inteligentne,
- w sieci reklamowej,
- promujące aplikacje,
- wideo,
- w sieci wyszukiwania,
- produktowe,
- porównanie różnych rodzajów kampanii.
Zarządzanie wieloma kampaniami Google Ads
- Tworzenie grup reklam,
- Zarządzanie grupami reklam o podobnych cechach,
- Wstrzymywanie, przerwa w i wznawianie kampanii,
- Wybór najefektywniejszych kampanii,
- Ustalanie optymalnego terminu wyświetlania reklam,
- Ustalanie lokalizacji wyświetlania dla poszczególnych grup reklam.
Przygotowywanie plików produktowych
Remarketing - Zaawansowane umiejętności wykorzystania w kampaniach
Zaawansowane umiejętności wykorzystania analityki internetowej i optymalizacje budżetowe
- Ustalanie opłacalności wykorzystywania poszczególnych form reklamy w odniesieniu do uzyskiwanych z reklamy dochodów,
- Ustalanie stawek za reklamę,
- Ustalenia budżetu kampanii.
Strategie Google Ads w połączeniu z działaniami z zakresu pozycjonowania
Zaawansowane analizy działań online konkurencji
Wykorzystanie narzędzi zewnętrznych do optymalizacji działań Google Ads
- Narzędzia do pomiaru pozycji w Google,
- Narzędzia do wyboru słów kluczowych,
- Narzędzia do pomiaru ruchu na stronie.
Nowości w Google Ads
Dlaczego warto nas wybrać
Jesteśmy praktykami i pasjonatami zajmującymi się tematyką Google Ads każdego dnia, wyposażonymi w wiedzę teoretyczną z zakresu marketingu, psychologii, socjologii. Posiadamy odpowiednie umiejętności do prowadzenia zajęć praktycznych stacjonarnych i online. Posiadamy zaplecze pozwalające nam przeprowadzić szkolenie u nas w siedzibie, online lub u klienta.
Dbamy o to, aby dopasować szkolenie do potrzeb uczestników, tak aby każdy uczestnik czuł, że szkolenie to rozwinęło jego umiejętności pracy z Google Ads.
maksymalizacja efektów kampanii
Szkolenia Google Ads (Adwords), które uczą
W pełni wykorzystujemy czas szkolenia na to co ważne. Gwarantujemy wsparcie i konsultacje przy optymalizacji kampanii.
#kampanie
w wyszukiwarce
Wykorzystujemy potencjał sieci wyszukiwania i docieramy do Klientów, którzy szukają twojej usługi w czasie rzeczywistym
#kampanie banerowe
Budujemy precyzyjnie targetowane kampanie w sieci GDN oraz przypominamy Klientom o twojej firmie za pomocą remarketingu.
#kampanie
produktowe
Tworzymy skuteczne reklamy Google Shopping, prezentując Klientom produkty z twojego sklepu internetowego
#konsultacje google ads
Prowadzimy konsultacje i doradzamy w kampaniach google ads / adwords / sem.
#szkolenia
Google Ads
Prowadzimy szkolenia i kursy Google Ads na poziomie podstawowym i zaawansowanym
#kampanie
w internecie
Tworzymy skuteczne kampanie banerowe dla firm w internecie - portale, strony www, serwisy branżowe
kursy sem
INFORMACJE LOGISTYCZNE
Rodzaje prowadzonych szkoleń: zamknięte / otwarte
Nasza agencja prowadzi szkolenia zamknięte i otwarte, indywidualne i grupowe.
W szkoleniach zamkniętych uczestniczą jedynie osoby zgłoszone przez klienta zamawiającego zajęcia. Mogą być one prowadzone dla jednej osoby lub grupy.
W szkoleniach otwartych uczestniczyć mogą osoby wysłane na szkolenie przez firmę lub zgłaszające się na szkolenie samodzielnie.
Wymagania wstępne do uczestnictwa w szkoleniu
Aby skorzystać z zajęć z podstaw Google Ads nie musisz spełniać żadnych wymagań wstępnych.
By móc w pełni wykorzystać czas spędzony podczas zajęć na poziomie zaawansowanym warto byś miał za sobą zrealizowaną przynajmniej jedną kampanię Google Ads. Nie jest to jednak wymaganie konieczne do wzięcia udziału w tego typu szkoleniu.
Jeżeli planujesz wysłać pracowników na szkolenie z Google Ads, w przypadku pracowników o różnym poziomie zaawansowania, zalecamy realizację osobnego szkolenia dla początkujących i osobnego dla specjalistów Google Ads z Twojej firmy.
Miejsce prowadzenia zajęć / Sposób komunikacji w trakcie szkolenia
Szkolenia zamknięte prowadzone są przez Internet (z użyciem programu do komunikacji video: Skype, Teams lub Zoom) lub w trybie stacjonarnym. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym mogą zostać zrealizowane w dowolnym, wybranym przez Ciebie miejscu na terenie całego kraju.
Miejsce,dzień i sposób prowadzenia szkoleń otwartych podawany jest na naszej stronie w momencie ogłoszenia terminu szkolenia.
Zarówno podczas zajęć stacjonarnych, jak i podczas zajęć online każda z osób uczestniczących w zajęciach może w dowolnym momencie zadać pytanie prowadzącym, poprosić o dodatkowe wytłumaczenie omawianego zagadnienia.
Termin prowadzenia szkoleń
Szkolenia zamknięte prowadzone są w terminie ustalonym bezpośrednio z firmą zlecającą szkolenie.
Szkolenia otwarte prowadzone są w terminach ustalonych przez naszą agencję z co najmniej kilkutygodniowym wyprzedzeniem. O terminach informujemy każdorazowo na naszej stronie.
Sposób / Metoda prowadzenia szkoleń
Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi, które zapewniają możliwość nabywania zarówno wiedzy teoretycznej jak i praktycznej. Na zajęciach nauczysz się obsługiwać narzędzia Google,zaprojektować swoją kampanię, możesz też przeanalizować swoje działania reklamowe, zbadać wynik jakości, etc.
Czas trwania szkolenia
Czas trwania szkolenia zamkniętego ustalany jest indywidualnie z firmą zlecającą szkolenie swoich pracowników. Szkolenie może trwać jeden dzień, kilka godzin jednego dnia lub kilka dni szkolenia może odbywać się w jednym ciągu lub być rozłożonych w czasie.
Czas trwania szkolenia otwartego ogłaszany jest w momencie ogłoszenia terminu, miejsca i sposobu prowadzenia kursu.
Podczas zajęć trwających cały dzień zaplanowana jest krótka przerwa kawowa w pierwszej części dnia, dłuższa przerwa obiadowa oraz kolejna krótka przerwa kawowa popołudniu.
Liczba uczestników
Liczba osób uczestniczących w szkoleniach zamkniętych ustalana jest bezpośrednio z klientem zamawiającym szkolenie dla swojego zespołu.
Liczba osób uczestniczących w szkoleniach otwartych ogłaszana jest w momencie ogłoszenia terminu, miejsca i sposobu prowadzenia zajęć.
Przy tworzeniu listy uczestników przestrzegamy wszelkich zasad bezpieczeństwa i przetwarzania danych osobowych w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Osoby prowadzące zajęcia
Szkolenia prowadzone są przez naszych specjalistów z zakresu Google Ads, Adwords, działań SEM.
Jako agencja Brandbay, posiadamy certyfikat Partnera Google, który świadczy między innymi o wiedzy i umiejętnościach naszych specjalistów z zakresu pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google Ads.
Nasi specjaliści mają na swoim koncie realizację wielu kampanii reklamowych Google Ads prowadzonych dla firm z różnych branż, dla różnych grup docelowych, z odmiennymi celami i budżetami.
Cena
Cena szkolenia zależy od czasu trwania szkolenia (jeden dzień, kilka dni) i zakresu przerabianego materiału.
Materiały szkoleniowe
Materiały szkoleniowe przygotowywane na szkolenie zamknięte dostosowane są do potrzeb konkretnego klienta.
Materiały szkoleniowe przygotowywane na szkolenia otwarte obejmują najważniejsze treści poruszane na szkoleniu.
Certyfikaty
Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma od nas certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności z zakresu Google Ads.
Raport poszkoleniowy dla firmy
W przypadku szkoleń zamkniętych oferujemy możliwość przygotowania raportu poszkoleniowego uwzględniającego zarówno zakres przeprowadzonego szkolenia, jak i efekty zaobserwowane i zalecenia do dalszego rozwoju osób uczestniczących w zajęciach.
Dodatkowe działania związane z Google Ads
Jeżeli chcesz, poprowadzimy dla Ciebie kampanię Google Ads / Adwords, a w międzyczasie możesz wziąć udział w szkoleniu i dowiedzieć się co, jak i dlaczego zrobiliśmy, tak abyś kolejną kampanię mógł już przeprowadzić samodzielnie.
Jeżeli chcesz, możesz skorzystać z konsultacji, na których zajmiemy się konkretnymi problemami, z którymi właśnie masz do czynienia.
Zapraszamy też do zapoznania się z ofertą Brandbay z zakresu pozycjonowania i różnych form marketingu internetowego oraz tradycyjnego.
Co zyskujesz
- wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnego założenia konta i stworzenia efektywnej kampanii Google Ads
- szansę na zdobycie nowych klientów dzięki realizowanym kampaniom Google Ads
- okazję do przećwiczenia zdobywanych umiejętności na przykładach i zwiększenia efektywności swoich działań
- umiejętności radzenia sobie z problemami związanymi z Google Ads i unikania błędów przy projektowaniu kampanii Google Ads
Co wyróżnia nasze szkolenia?
szkolenia z kampanii Google Ads z Brandbay to:
- Prowadzący z dużą praktyką w realizacji kampanii Google Ads
- Małe grupy szkoleniowe lub zajęcia indywidualne
- Profesjonalna analiza potrzeb szkoleniowych oraz analiza efektów osiągniętych dzięki szkoleniu
- Nastawienie na praktykę oraz zdobywanie wiedzy i umiejętności podczas zajęć