Naszą pasją jest reklama. Brandbay.pl
Facebook, to idealne miejsce do promocji wydarzenia na szeroką skalę. Chcesz dowiedzieć się, jak w prosty i skuteczny sposób stworzyć wydarzenie na Facebooku? Nie zapominaj o trzech kluczowych elementach, które sprawią, że Twój przekaz...
Czasy ręcznie ustalanych stawek i codziennej optymalizacji konta idą w zapomnienie. Google coraz większy nacisk kładzie na kampanie inteligentne, a co za tym idzie – zmierza do zaawansowanej automatyzacji prowadzonych działań reklamowych. Uproszczenie zarządzania...
Każdy kto miał styczność z prowadzeniem profili biznesowych, dobrze wie, że stworzenie posta, który spodoba się użytkownikom Facebooka i zachęci jak najwięcej z nich do interakcji to nie lada wyzwanie. Jak się to robi?...
Wyobraźmy sobie taką sytuację: siadasz do biurka i otwierasz w swoim laptopie harmonogram postów na fanpage’u jednego z Twoich klientów w celu zaplanowania nowych publikacji. I… pojawia się pustka. Jaki tym razem zrobić post?...
Dzień Dziecka potrafi zamieszać w social mediach i nie tylko. Marki za pomocą prowadzonej przez siebie komunikacji próbują obudzić w nas dziecięcą radość. Przywołują wspomnienia, przenoszą do czasów dzieciństwa, opowiadają zabawne historie z podwórka...
To chyba ostatni dzwonek na tworzenie postów na Dzień Matki! Głęboko wierzymy, że nikt nie zapomniał o tym święcie. Jednak gdyby ktoś przypadkiem nie miał jeszcze pomysłu, to przybywamy z pomocą i podsuwamy kilka...
Wizytówka Google jest niezwykle istotna w odniesieniu do zwiększania popularności firmy w wyszukiwarce Google. Posiadanie wizytówki to także element niezbędny, aby pojawić się na Mapach Google. Aspekt ten jest szczególnie ważny dla biznesów działających...
Reklamujesz swoją firmę w Google Ads (dawniej Google Adwords)? Twoja księgowa poprosiła Cię o dostarczenie oryginału Certyfikatu Rezydencji Google? Masowe prośby działów księgowości o oryginały certyfikatów związane są z praktyką organów podatkowych, według których...
Na reklamę w Internecie w ubiegłym roku wydano 3,2 mld zł, z czego 1/3 budżetu zgarnęło… Google. Nie ma więc się czemu dziwić, że działania SEO/SEM mają coraz większe znaczenie w strategiach marketingowych...
Bot botowi nierówny Tytułem wstępu należy zaznaczyć, że chatboty obecnie wykorzystywane są na wielu platformach. My, dzisiaj weźmiemy pod lupę Messengera, czyli medium używane statystycznie przez największą liczbę użytkowników. Zacznijmy od początku… Na początku...