płyń dalej
Konsultacje FB
Media społecznościowe
Konsultacje Facebook
Prowadzimy szkolenia i konsultacje z marketingu na facebooku i w innych mediach społecznościowych.
Doradztwo Facebook
Zaczynasz promować firmę na Facebooku i potrzebujesz strategicznych wskazówek dotyczących prowadzenia profilu? Jesteś już zaawansowanym opiekunem profilu firmy i chcesz dowiedzieć się jak wdrożyć najnowsze funkcje Facebooka? Interesuje Cię samodzielne uruchomienie kampanii reklamowej lub jej zoptymalizowanie? Chętnie skonsultujemy Twoje pomysły i doradzimy jak możesz osiągnąć zamierzone cele.
Skontaktuj się z nami
i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
Koszt konsultacji: 150 pln netto / h
opowiadamy o fanpage
Do kogo skierowana jest ta oferta
Oferta skierowana jest zarówno dla małych biznesów i startupów (zarówno z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, jak i z mniejszych miejscowości), w których właściciele zajmują się także obsługą profili swoich firm w sieciach społecznościowych, jak i dla średnich i dużych firm z całej Polski, w których zatrudnieni są specjaliści od marketingu.
wizerunek w social media
Audyt fanpage
Konsultacje dotyczące fanpage na Facebooku i innych kanałów social media.
Konsultujemy
audytujemy i doradzamy.
Konsultacje możemy poprowadzić zarówno dla osoby początkującej szukającej pomocy w podstawowych kwestiach związanych z serwisem jak i dla profesjonalistów zainteresowanych poprawieniem efektywności swoich działań marketingowych, promocji swojej strony w mediach społecznościowych.
Jeżeli zastanawiasz się dlaczego Twoje działania na fanpage nie przynoszą oczekiwanych efektów sprzedażowych, odwiedzin strony www, liczba Twoich fanów nie rośnie od tygodni choć tworzysz naprawdę dobry content, zastanawiasz się nad tym co mógłbyś zmienić w swoich działaniach, aby osiągać lepsze efekty, masz mnóstwo pomysłów na to co mogłoby usprawnić Twój fanpage, ale chciałbyś przedyskutować te pomysły z kimś spoza firmy, konsultacja z zakresu działań na Facebooku moze być właśnie tym bodźcem, którego potrzebujesz.
Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na Twoje pytania, udzielą informacji, ocenią Twoje pomysły, przedstawią przykłady najlepszych praktyk z Twojej branży, zwrócą uwagę na kluczowe aspekty różnych facebookowych działań (promocji, konkursów, transmisji live, etc.) oraz aspekty często pomijane (recenzje, sesje produktowe, zgodę na otrzymywanie maili promocyjnych, etc.)..
zamieniamy fanów w klientów
Kompleksowa wiedza o social media
Odpowiemy na każde Twoje pytanie, przedstawiamy wszystkie możliwości, doradzimy jak zrobić to lepiej.
co zyskujesz?
Dzięki obecności w social media:
- szansę zdobycia nowych klientów dzięki Facebookowi
- szansę na obniżenie kosztów pozyskania nowych fanów
- możliwość skonsultowania swoich działań z profesjonalistami
- możliwość nauczenia się prowadzenia firmowego Facebooka od podstaw
- możliwość wykorzystania najnowszych zmian dokonywanych przez portal
- możliwość zwiększenia odwiedzin strony www
Tematyka konsultacji Facebook
Podczas spotkań możemy poruszyć takie kwestie jak:
Audyt dotychczasowej obecności firmy na Facebooku
Audyt konta reklamowego
Analiza szans i zagrożeń związana z Facebookiem
Zalety i wady różnego rodzaju działań (posty tekstowe, grafiki, transmisje online, filmiki reklamowe, etc.)
Podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem konta firmy / marki na Facebooku
Wprowadzenie do zarządzania postami
Wprowadzenie do kampanii reklamowych Facebook Ads
Cele - jak wykorzystywać Facebooka dla poszczególnych celów biznesowych (wzrost rozpoznawalności, zwiększenie sprzedaży, zwiększenie odwiedzin strony, etc.)
Targetowanie - jak dobrać grupę docelową do promowania swoich postów
Na jakie działania trzeba uzyskać specjalną zgodę od fanów
Pomiar - jak mierzyć efektywność postów, wpływ na liczbę odwiedzin strony www (wyposażonej w cookie), etc.
Poprawianie jakości postów - na co zwracać uwagę w tekście postu
Skąd brać lub jak tworzyć dobrą grafikę do postów
W jakich godzinach publikować posty, aby przynosiły najlepsze efekty
Jak profesjonalnie tworzyć posty w odpowiedzi na bieżące sytuacje w kraju i na świecie
Testowanie A / B postów i reklam na Facebooku - jak je dobrze wykonać, aby przyniosło efekty
Jakie narzędzia stosować do analizy efektów działań (w tym wykorzystanie plików cookie na stronie, etc.)
Jak korzystać z doświadczeń konkurencji
Jak porównywać swoją efektywność do efektywności postów konkurencji
Facebook a całościowa obecność Twojej firmy online (w tym dbanie o SEO, zgodność strony z reklamami, wizytówka Google, Instagram, etc.)
Miejsce prowadzenia konsultacji / Sposób komunikacji
Konsultacje mogą być prowadzone:
- online w formie videochatu z wykorzystaniem takich programów jak: Mictrosoft Teams, Zoom, Skype
- lub stacjonarnie u nas w biurze (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań), u Ciebie w firmie lub w wybranej przez Ciebie lokalizacji na terenie całej Polski.
Sposób prowadzenia zajęć / Metoda prowadzenia konsultacji
Sposób prowadzenia zajęć ustalany jest w odpowiedzi na zapotrzebowanie klienta.
Wstępnie ustalamy tematy spotkań przed ich rozpoczęciem. Jeżeli w trakcie okaże się, że potrzebujesz uzyskać więcej informacji w danym temacie, dokładniej go przedyskutować lub dany temat jest dla Ciebie łatwiejszy, mniej istotny niż Ci się wstępnie wydawało, możemy skrócić lub wydłużyć czas konsultowania danego zagadnienia - dostosowujemy się do Twoich potrzeb.
Możemy pracować na Twoich konkretnych problemach omawiając działania, które wykonałeś lub planujesz wykonać, albo możemy pomóc Ci rozwinąć nowe umiejętności, które Cię zainteresują, przedstawić zmiany wprowadzane przez Facebooka i przeprowadzić przez proces reagowania na te zmiany.
podstawy
Konsultacje Warszawa, Kraków i nie tylko
Czas trwania konsultacji
Czas trwania całego cyklu spotkań ustalany jest indywidualnie i dostosowywany do potrzeb klienta.
Liczba uczestników
Liczbę uczestników ustalamy indywidualnie w zależności od zakresu zajęć i sposobu ich prowadzenia.
Prowadzący
Jesteśmy agencją reklamową zajmującą się marketingiem cyfrowym. W naszej agencji pracują specjaliści od Facebooka, Instagrama, Twittera, YouTube, a także specjaliści SEO, graficy, copywriterzy, etc.
Konsultacje z zakresu Facebooka prowadzone są przez naszych doświadczonych specjalistów social media. Poszczególne konsultacje prowadzone mogą być przez starszych specjalistów lub młodszych specjalistów ze szczególnym doświadczeniem w danym temacie.
Gdy zajdzie taka potrzeba konsultacje mogą być prowadzone przez kilka osób specjalizujących się w różnych zagadnieniach związanych z prowadzeniem Facebooka.
Cena
Cena jest ustalana indywidualnie z klientem, dostosowana do zakresu spotkań oraz czasu ich trwania.
Skontaktuj się z nami, a podamy Ci szacunkowy koszt konsultacji w Twojej konkretnej sytuacji.
Materiały konsultacyjne
W zależności od indywidualnych ustaleń oraz zakresu prowadzonych konsultacji możemy przygotować dla Ciebie odpowiednie materiały, które mogą Ci pomóc w opanowaniu poruszanych kwestii, np. case-studies, wskazania jak krok po kroku wykonywać dane czynności, etc.
Ilość i zakres materiałów konsultacyjnych ustalana jest w trakcie spotkań.
Raport pokonsultacyjny ze wskazówkami na przyszłość
Indywidualnie z klientem ustalamy jak ma wyglądać raport pokonsultacyjny. W raporcie mogą się znaleźć wskazówki do pracy z Facebookiem, wskazówki do dalszego rozwoju pracowników z działu marketingu, etc.
Dlaczego warto nas wybrać
Konsultacje dokładnie dopasowane.
Nasza agencja marketingowa z siedzibami w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu opracowuje i wdraża strategie obecności na portalach społecznościowych firm z przeróżnych branż. Nasi eksperci na bieżąco śledzą informacje dotyczące nowych możliwości pojawiających się na Facebooku, nowych wymagań związanych z publikowaniem postów, reklam, organizowaniem konkursów, wykorzystaniem chatbotów, plików cookie, etc.
Dzięki naszej codziennej działalności pomagamy wielu firmom zdobywać nowych fanów i podtrzymywać aktywność tych fanów. Tę wiedzę i umiejętności wnosimy do konsultacji prowadzonych dla klientów, którzy pragną samodzielnie opiekować się swoim kontem społecznościowym.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie na każdym etapie współpracy, począwszy od ustalania celów konsultacji, poprzez wybór tematyki, metod, sposób prowadzenia konsultacji, aż po tworzenie raportu i pomoc po zakończeniu konsultacji.
Zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie fanpage wymaga elastycznego podejścia, twardych umiejętności związanych z obsługą konta i analizami zachowań klientów oraz kreatywności w tworzeniu atrakcyjnych treści. Staramy się elastycznie podchodzić także do prowadzonych konsultacji i zajmować się podczas konsultacji tym co w danym momencie jest najważniejsze dla klientów.
social media
Pozostałe usługi naszej agencji
Jeżeli chcesz możemy także zadbać o Twoją kampanię reklamową w mediach społecznościowych. Możemy przygotować dla Ciebie kampanię i rozpocząć jej prowadzenie, a jednocześnie prowadzić dla Ciebie konsultacje, tak że, gdy zajdzie taka potrzeba, kolejne kampanie będziesz już mógł prowadzić samodzielnie.
Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące konsultacji, chciałbyś się umówić na konsultacje lub poznać inne formy współpracy, które możemy Ci zaoferować, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub wysyłając wiadomość na nasz adres e-mail.
Klienci
Marki z naszej zatoki
Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.