płyń dalej

Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku.

Postaw na skuteczną kampanię!

Tworzymy efektywne reklamy na Facebooka i profesjonalnie zarządzamy facebookowymi kampaniami reklamowymi.

Reklama Facebook

Chcesz zwiększyć rozpoznawalność marki na Facebooku? Chcesz zwiększyć liczbę osób do których docierają Twoje posty lub pozyskać kontakty od osób, którym te posty się wyświetlą? A może chcesz zwiększyć wyświetlenia swojej strony i sprzedaż produktów dzięki facebookowym reklamom? Chętnie przygotujemy i przeprowadzimy dla Ciebie profesjonalne i skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku, które pomogą Ci osiągnąć zakładane cele.

Skontaktuj się z nami

i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. (...)

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych jest Agencja reklamowa Brandbay.pl z siedzibą w Krakowie 30-418, ul. Zakopiańska 9. Dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty usług Brandbay.pl oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Brandbay.pl poprzez:
Zobacz więcej

reklama facebook

Jak działają reklamy na Facebooku?

Reklamy w social media (na Facebooku bądź Instagramie) mogą Ci pomóc w osiąganiu konkretnych celów, takich jak zwiększanie rozpoznawalności marki, zasięgu postów, konwersji na Twojej stronie www, etc. Wyświetlane mogą być one na przykład w aktualnościach lub bocznej szpalcie, w postaci jednego zdjęcia, karuzeli, filmu, etc.

System reklamowy Facebooka pozwala na ustalenie w jakim czasie i miejscu powinny pojawiać się reklamy wybranej przez Ciebie grupie docelowej. System ten pozwala także ustalić konkretny budżet kampanii przed jej rozpoczęciem i oszacować do ilu osób uda Ci się dotrzeć z reklamą dzięki danemu budżetowi (dziennie lub podczas całej kampanii) - ile osób dowie się o Twojej firmie.

Największym atutem Facebook Ads (systemu reklamowego Facebooka) jest możliwość utworzenia kampanii reklamowej skierowanej do konkretnej grupy odbiorców ustalonej ze względu na dane demograficzne oraz behawioralne. Dzięki uwzględnieniu tych dwóch czynników Twoje reklamy na Facebooku wyświetlają się tylko tym osobom, na których Ci zależy.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego jak skuteczne mogą być Twoje reklamy, skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci szczegółowe informacje na ten temat w oparciu o analizę Twojej branży, firmy, konkurencji i potencjalnych odbiorców reklam.

wizerunek na facebooku

Prowadzenie reklam na facebooku

Prowadzenie reklam na Facebooku i innych kanałach social media.

Realizacje agencje reklamowej Brand Bay w zakresie prowadzenia reklam na facebooku

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

Social media odgrywają coraz ważniejszą rolę w życiu użytkowników Internetu i w marketingu. Dzięki reklamowaniu się na Facebooku czy Instagramie możesz pozyskać nowych klientów i nowe klientki, nowych fanów i fanki, nowych użytkowników i użytkowniczki swojej aplikacji, a nawet znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania Google dzięki wartościowym linkom prowadzącym do Twojej strony. Chętnie pomożemy Ci uzyskać konkretne efekty na których najbardziej Ci w danym momencie zależy.

Tworząc kampanię reklamową możesz ustalić różne grupy docelowe, do których skierujesz różne reklamy w zależności od tego jakich reakcji oczekujesz.

zamieniamy fanów w klientów

Kompleksowa obsługa social media

Stworzymy angażujące treści dla fanów twojej marki i zadbamy, aby dotarły do twoich klientów.

co zyskujesz?

Skuteczna reklama na Facebooku pomoże Ci:

  • zwiększyć rozpoznawalność swojej marki,
  • zwiększyć zasięg postów ze swojego fanpage,
  • pozyskiwać kontakty od osób, którym wyświetlają się reklamy,
  • zwiększyć liczbę odwiedzających Twoje stronę firmową lub strony aplikacji,
  • zwiększyć liczbę konwersacji z potencjalnymi klientami,
  • utrzymywać kontakt z osobami zainteresowanymi Twoją ofertą i przekazywać im informacje o nowych produktach, usługach, promocjach,
  • zwiększyć konwersje - wartościowe działania na Twojej stronie, w Twoim sklepie internetowym.

Marka, Promocja, Sprzedaż

Jak zrobić reklamę na Facebooku?

Szukasz nowych klientów i wiesz, że potrzebujesz reklamy na Facebooku? To dobry początek. Przed rozpoczęciem publikacji reklam na Facebooku warto jednak zastanowić się nad bardziej szczegółowym opisem tego co chcesz osiągnąć dzięki swoim reklamom oraz do kogo chcesz kierować swoją kampanię, gdyż Facebook pozwala na ustalenie konkretnej grupy odbiorców i właśnie dzięki temu Twoja kampania może stać się dużo bardziej skuteczna..

Ustalenie celu kampanii

Przed rozpoczęciem reklamowania się na Facebooku należy sobie ustalić cele tego typu promocji, ustalenie celu reklam jest bowiem jedną z pierwszych czynności, o które Facebook prosi firmy, które korzystają z jego platformy.

Po ustaleniu celu kampanii możemy przejść do kolejnych etapów tworzenia reklam. Dla stworzenia skutecznej reklamy kluczowe jest przygotowanie odpowiednich treści w odpowiedniej formie, które najlepiej trafi do wybranej przez nas grupy odbiorców.

Ustalenie grupy docelowej

Zastanów się więc komu chcesz reklamować swoje produkty / usługi? Chcesz się zareklamować osobom z większego miasta, które niedługo będą obchodziły urodziny? Chcesz zaprezentować swoją salę weselną osobom, które właśnie się zaręczyły i mieszkają w odległości do 50km od Twojej sali weselnej? A może chcesz skierować swoją reklamę do osób planujących wakacje łączących się z internetem z terenu północnej Polski? Facebook umożliwia precyzyjnie wybrać te osoby.

Przy ustalaniu grupy odbiorców reklam możemy skorzystać zarówno z danych demograficznych (wiek, płeć, miejsce zamieszkania, używane języki, etc.) jak i behawioralnych (osoby, które coś polubiły, odwiedziły, zaręczyły się, etc.). Wybrana grupa może składać się z osób, które nigdy nie słyszały o Twojej firmie, polubiły fanpage konkurencji, albo korzystały już z Twoich usług (remarketing).

Pamiętaj, że im lepiej określona grupa docelowa i im lepiej znamy zachowania potencjalnych klientów na platformie, tym lepiej możemy wybrać odpowiedni format reklamy, który będzie miał największy wpływ na odbiorców; miejsce prezentacji reklamy w portalu, czas prezentacji, etc. Dlatego podczas współpracy będziemy się starali odpowiednio dookreślić parametry osób, które są dla Ciebie najważniejsze.

forma reklam

Wybór formatu reklamy

Facebook oferuje szeroki wachlarz możliwych formatów reklamowych. Promując swoją firmę możesz skorzystać z takich opcji jak:

- obraz,
- karuzela,
- kolekcja,
- materiał błyskawiczny,
- film i pokaz slajdów,
- relacje,
- materiały powiązane z marką.

Wybór konkretnego formatu zależy od tego jaki cel chcesz osiągnąć oraz do kogo kierujesz reklamę. Nasi specjaliści chętnie pomogą Ci ustalić jaki format będzie najlepszy dla Twoich reklam.

Stworzymy też dla Ciebie profesjonalne i efektywne grafiki, filmy, relacje, hasła reklamowe, w zależności od dokonanych ustaleń dotyczących Twoich celów i reakcji Twoich potencjalnych klientów na dane formy promocji.

miejsce reklamy

Wybór umiejscowienia wyświetlania reklamy.

Facebook pozwala nie tylko na wybór formatu reklam, ale także na ustalenie miejsca wyświetlania stworzonych reklam. Możesz wybrać to miejsce w obrębie Facebooka, na Instagramie, w Messengerze lub w aplikacjach z Audience Network.

W ramach samej platformy Facebooka możesz zdecydować się na wyświetlanie reklam:

- w aktualnościach,
- w prawej kolumnie,
- w Facebook Marketplace (te reklamy pojawiają się użytkownikom gdy przeglądają Marketplace w aplikacji Facebook),
- w zestawieniu filmów na Facebooku,
- w relacjach,
- przed zawartością wideo w streamie (in-stream),
- w wynikach wyszukiwania na Facebooku,
- w artykułach ekspresowych.

Messenger, Instagram oraz sieć Audience Network mogą być także bardzo dobrymi miejscami dla publikacji reklam gdy chcesz zdywersyfikować grupę odbiorców swojej akcji reklamowej.

Podobnie, jak w przypadku ustalania formatu reklamy, dobór miejsca wyświetlania reklamy powinien wynikać ze zrozumienia zachowania odbiorców - potencjalnych klientów Twojej firmy. Chętnie pomożemy Ci ustalić jakie miejsce na reklamę będzie najlepsze w przypadku Twoich reklam.

budżet na reklamę

Ustalenie budżetu kampanii oraz terminarza wyświetlania reklam

Tworzenie reklam na Facebooku poza fazą kreacji (tekst, grafika, etc.) obejmuje fazę ustalania budżetu oraz terminarza wyświetlania reklam.

Projektując kampanię reklamową na Facebooku możemy bardzo dokładnie ustalić jaki powinien być jej budżet. Masz do wyboru dwie opcje:

- ustalenie dziennego budżetu,
- ustalenie całościowego budżetu kampanii.

Ustalenie dziennego budżetu pozwala na bieżąco dokonywać zmian w dziennych wydatkach reklamowych. Ustalenie budżetu na cały okres realizacji kampanii pozwala skupić się na innych elementach związanych z tą kampanią.

Ustalenie czasu wyświetlania reklam pomaga prezentować reklamy w momencie, w którym użytkownicy mają wystarczająco dużo czasu na to, aby zareagować na reklamę, a nie dokonują jedynie pobieżnego przeglądu informacji na swoim wallu.

Zadbamy o to, aby Twój budżet był odpowiednio skonstruowany, a czas prezentacji dostosowany do zachowań odbiorców Twoich reklam, tak aby reklamy te były jak najbardziej efektywne.

Optymalizacja (w tym monitoring i testowanie różnych opcji reklamowych)

Monitoring efektów jest niezbędny dla efektywnej optymalizacji poszczególnych reklam. Facebook pozwalana na analizę wyświetleń reklamy w zależności od urządzenia, systemu zainstalowanego na komputerze, używanej przeglądarki, etc.

Nasi specjaliści porównują różne reklamy projektowane dla naszych klientów oraz efekty dla różnych parametrów dzięki czemu zwiększamy skuteczność reklam. Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z naszą agencją, zadbamy także o to, aby każda Twoja reklama na Facebooku i całe kampanie na Facebooku były zoptymalizowane i generowały odpowiednia liczbę kliknięć i reakcji Twoich potencjalnych klientów.

Współpraca z agencją Brandbay.pl przy kampaniach reklamowych na Facebooku.

Współpracę przy tworzeniu reklam na Facebooka rozpoczynamy od ustalenia celów oraz analizy zarówno Twojej firmy, jak i konkurencji, tak aby stworzona reklama wyróżniała się na tle konkurencji i była jak najskuteczniejsza.

W naszym portfolio mamy zrealizowane projekty dla firm z przeróżnych branż, z odmiennymi celami reklamowymi, formatami reklam, innymi środkami angażującymi emocje internautów w reklamach, optymalizowanymi pod kliknięcie w reklamę, przejście do strony klienta, etc. Zawsze dbamy o to, aby wyniki naszych działań były na tyle satysfakcjonujące dla naszych klientów, aby chcieli oni z nami współpracować długoterminowo. I tak też będziemy współpracowali z Tobą.

Zadbamy o kompleksową obsługę Twoich reklam, stworzymy dla Ciebie grafiki lub filmy promocyjne, slogany reklamowe, zadbamy o ustalenie odpowiednich parametrów grupy odbiorców lub kilku grup jeżeli będziesz chciał porównać efekty reklam dla różnych grup. Na bieżąco będziemy monitorować efekty kampanii oraz sugerować ewentualne zmiany. Chętnie pomożemy Ci stworzyć skuteczną reklamę, wybrać odpowiednią grupę docelowej, której reklama zostanie wyświetlona.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Na koszt kampanii reklamowej na Facebooku składa się:

- opłata dla Facebooka za wyświetlanie danej reklamy,
- koszt stworzenia reklamy (zdjęcie, film, post, etc.),
- koszt zarządzania kampanią reklamową,
- koszt monitorowania i optymalizacji kampanii.

Opłaty dla Facebooka mogą rozpoczynać się od kwoty mniejszej niż 10 złotych / dzień. Dokładny koszt wyświetlania reklam w przeliczeniu na jedną osobę ustalany jest w zależności od grupy docelowej, liczby wyświetleń, czasu, w którym ma być wyświetlana reklama, etc. Koszty te ustalane są przed rozpoczęciem publikacji reklam, ale w każdej chwili mogą zostać zmienione (zwiększone lub zmniejszone).

Koszty związane z tworzeniem reklam i zarządzaniem kampanią zależą od tego kto opiekuje się kampanią. Firmy, które samodzielnie opiekują się swoimi reklamami - koszty te ponoszą w formie oddelegowania pracownika do obsługi działań reklamowych. Firmy, które zlecają zarządzanie kampanią agencji reklamowej koszty te ponoszą w formie opłat dla agencji.

W przypadku zlecenia pracy naszej agencji reklamowej Brandbay.pl ostateczny koszt działań reklamowych ustalamy podczas podpisywania umowy. Chętnie przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę kosztów prezentacji jednej lub kilku reklam. Budżet reklamowy dopasujemy do Twoich potrzeb i możliwości.

Co zyskujesz?

- budujesz i utrzymujesz świadomość marki oraz pozytywne relacje z klientami,
- zwiększasz liczbę potencjalnych klientów swojej firmy,
- zdobywasz nowe kontakty biznesowe,
- otrzymujesz kompleksową obsługę procesu kampanii reklamowej.

Klienci

Marki z naszej zatoki

Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.

Grodzki urząd pracy w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Belvedere w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Dinfo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Armada finanse w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Domowa Apteczka w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ewtex w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Festiwal Kolorów w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Garett w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Get In Bank w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Greg w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hannecard w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Herbewo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Hotel Imperial w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kei.pl w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Kraków w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Lenovo w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Link4 w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Motorola w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Optimal Fit w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Orange w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Oxys w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Hotel w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Park Miniatur w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Projekt Zdrowie w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Slam w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Uniwersytet Pedagogiczny w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Tax Care w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Toyota Financial Services w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
U Jędrusia w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
UPC w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Vision Optyk w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Warszawa w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Wer w portfolio agencji reklamowej Brand Bay
Zasada Auto w portfolio agencji reklamowej Brand Bay