płyń dalej
Reklama prasowa
reklama prasowa
Gazety i periodyki
Reklama prasowa w gazetach | Reklamy Prasowe.
Reklama
w gazetach
Chcesz wykorzystać zalety reklamy prasowej dla promocji swojej marki? Szukasz sposobu dotarcia do czytelników prasy codziennej? Chcesz dotrzeć do klientów czytających specjalistyczną prasę medyczną? A może chcesz podzielić się z czytelnikami ze swojego województwa próbkami swojego produktu? To wszystko możliwe jest dzięki reklamie prasowej. Chętnie stworzymy dla Ciebie atrakcyjną reklamę kierowaną do wybranej grupy odbiorców.
Skontaktuj siÄ™ z nami
i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
Budujemy wizerunek
Reklama skrojona na miarÄ™
Reklama prasowa może być bardzo dobrym uzupełnieniem innych form reklamy. Nasza agencja reklamowa może przygotować dla Ciebie reklamę prasową, która najlepiej przemówi do odbiorców, na których Ci najbardziej należy. Możemy Ci też pomóc wybrać czasopisma i gazety czytane przez Twoich potencjalnych i obecnych klientów, tak aby zwiększyć szansę, że Twoja reklama dotrze do Tych osób, do których powinna.
Wiemy jak drukować
Profesjonalna reklama prasowa
Agencja reklamowa, która skutecznie zadba o twojó wizerunek.
Dlaczego warto zainwestować w reklamę prasową
W reklamę prasową warto inwestować przede wszystkim dlatego, że prasa wciąż jest bardzo dobrym medium docierania do potencjalnych klientów. Miesięcznie w Polsce sprzedaje się około 40 milionów gazet codziennych i czasopism oraz magazynów (tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki). A to oznacza potencjalnie około 40 milionów okazji na dotarcie do nowych klientów lub utrwalenie świadomości marki u obecnych klientów.
Reklama w prasie jest odbierana jako jedna z bardziej angażujących reklam. Czytelnicy spędzają więcej czasu z reklamą prasową niż internetową. Reklama tego typu uznawana jest za mniej dokuczliwą niż reklamy telewizyjne czy radiowe. Przekaz reklamy w prasie odbierany jest jako bardziej wiarygodny od innych przekazów reklamowych. Reklama ta umożliwia nawet udostępnianie próbek swoich produktów czytelnikom.
Reklama prasowa w pewnych aspektach daje więc dużo większe możliwości oddziaływania na odbiorcę niż reklama w internecie, telewizji czy w reklama zewnętrzna (na billboardach, telebimach, etc.). Reklama ta może oddziaływać przez obraz i tekst, ale także przez zapach lub jednocześnie może być czymś trwałym co zostanie z odbiorcą na dłużej, jak naklejka, płyta CD, zakładka do książki, etc.
Powiedz nam do kogo chciałbyś dotrzeć ze swoją reklamą oraz jaki główny cel ma przyświecać Twojej reklamie, a przedstawimy Ci dostosowaną do Twoich potrzeb ofertę.
Współpraca od analizy do wysłania do druku
Niezbędne analizy i ustalenie celu reklamy
Gdy zdecydujesz się na współpracę z nami w celu stworzenia reklamy prasowej Twojej marki, współpracę tę rozpoczniemy od niezbędnych analiz, które zwiększą skuteczność oddziaływania Twojej reklamy. Przeprowadzimy analizę Twojej firmy, marki, produktu (lub usługi), analizę grupy odbiorców, analizę reklam konkurencji oraz czasopism do których będzie tworzona reklama. Dzięki temu będziemy mogli stworzyć wyróżniającą się na tle konkurencji reklamę i zaproponować Ci w jakich gazetach i czasopismach najlepiej będzie ją opublikować by dotrzeć do wybranej przez Ciebie grupy docelowej.
Reklama jest naszÄ… pasjÄ….
Reklama prasowa z agencjÄ….
Tworzymy trwałe relacje i budujemy przywiązanie do marek.
Dobór formy i stworzenie projektu reklamy
Reklama może przyjmować różne formy: ogłoszenia drobne, reklama modułowa, reklama z próbkami. W naszej agencji pracują zarówno specjaliści od grafiki, jak i copywriterzy oraz specjaliści z zakresu marketingu, socjologii, psychologii, dzięki czemu będziemy mogli profesjonalnie zająć się całym procesem kreacji reklamy, który obejmie:
- stworzenie tekstu / sloganu zachęcającego do działania,
- przygotowanie przykuwajÄ…cej uwagÄ™ grafiki
- oraz zaproponowanie ewentualnych efekty dodatkowych wyróżniających Twoją reklamę (zapach, alternatywna forma: naklejka, zakładka).
#public
relations
Oferujemy doradztwo w zakresie budowania strategii PR
#content
marketing
Tworzymy angażujące treści dopasowane do grupy docelowej
#szkolenia
marketingowe
Szkolimy firmy w obszarze komunikacji i marketingu internetowego
#agencja
PR Warszawa
Prowadzimy działania pr-owe i wdrażamy strategie komunikacji.
#reklama
w radio
Tworzymy i produkujemy radiowe spoty reklamowe
#spoty i filmy
reklamowe
Wymyślamy i nagrywamy promocyjne filmy reklamowe
#agencja
outdoor
Przygotujemy billbordy, znajdziemy efektowne miejsce i zakupimy nośnik reklamowy.
#reklama
w prasie
Tworzymy i zamieszczamy reklamy prasowe w gazetach codziennych i periodykach.
#organizacja
eventów
Organizujemy eventy firmowe, zadbamy o każdy szczegół.
#dom
mediowy
Przygotujemy reklamy, skonfigurujemy ustawienia, zakupimy w mediach.
#strategia
marketingowa
Tworzymy, ustalamy i wprowadzamy strategie marketingowe.
Jak przebiega współpraca z naszą agencją
Wybór gazet i czasopism do prezentacji reklamy i dopasowanie formatu reklamy do tych czasopism
Dzięki analizie nawyków czytelniczych osób z różnych województw, różnych grup wiekowych i zawodowych pomożemy Ci wybrać takie gazety lub czasopisma, które są najchętniej czytane przez osoby z Twojej grupy docelowej. Przykładowo, jeżeli interesuje Cię dotarcie do przedsiębiorców dobrym pomysłem może być reklama w takich czasopismach jak National Geographic, Murator, Komputer świat czy Focus. Jeżeli chcesz dotrzeć do osób z konkretnego regionu lepszym pomysłem może być wybór prasy regionalnej. Jeżeli chcesz dotrzeć do osób spędzających więcej czasu przed telewizorem niż komputerem, być może najlepiej będzie zdecydować się na periodyki telewizyjne (Tele Tydzień, Tele świat, etc.) z łącznym nakładem ponad miliona egzemplarzy miesięcznie.
Zadbamy o dobór gazet i czasopism, w których Twoja reklama może mieć największy wpływ uwzględniając nakład danej gazety, liczbę reklam w tej gazecie, grupę czytelników, etc.
Ponieważ każde czasopismo może mieć inne zasady przyjmowania reklam dotyczące wielkości grafiki, proporcji tekstu do reklamy, etc., skontaktujemy się z odpowiednimi wydawcami i zadbamy o to, aby Twoja reklama była dostosowana do tych konkretnych gazet lub czasopism, w których zechcesz się reklamować.
Zyski z reklamy gazetowej
- zwiększenie rozpoznawalności marki,
- możliwość dotarcia do grupy docelowej, która nie korzysta z internetu,
- możliwość dotarcia do hobbystów, fascynatów danego tematu.
Klienci
Marki z naszej zatoki
Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.