płyń dalej
Reklama radiowa
Budowanie wizerunku
Radiowe spoty reklamowe
Tworzymy przykuwające uwagę odbiorców reklamy radiowe, które pomagają docierać do szerokiego grona słuchaczy.
Reklama w radio
Jeżeli dopiero planujesz swoją pierwszą reklamę lub jeśli szukasz odmiany dla swoich dotychczasowych reklam, chętnie pomożemy Ci przejść przez cały proces produkcji, przedstawiając zalety i wady konkretnych rozwiązań oraz realne do osiągnięcia cele.
Skontaktuj siÄ™ z nami
i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
ZarzÄ…dzamy wizerunkiem
Pierwsza reklama radiowa?
Planujesz promocję swoich usług / produktów i potrzebujesz stworzyć krótki, treściwy i angażujący spot radiowy? Potrzebujesz stworzyć reklamę audio, by dotrzeć do starszych słuchaczy, którzy nie korzystają z internetu? A może chcesz utrzymać zainteresowanie swoją firmą dzięki emitowanym w ogólnopolskim radiu scenkom reklamowym lub dżinglom, które wpadną słuchaczom w ucho?
Wiemy jak komunikować
Reklama radiowa - prezentacja najważniejszych danych
Agencja kreatywna, która skutecznie zadba o twój wizerunek.
Reklama radiowa - prezentacja najważniejszych danych
Radio jest bardzo popularnym medium informacyjnym, którego codziennie słucha ponad 70% Polaków, a to oznacza dla Ciebie ponad 20 milionów potencjalnych klientów. Radio dostępne jest praktycznie wszędzie, radia słuchamy w domu, w pracy, w galerii handlowej, w samochodzie, etc. Reklama w radiu jest dużo tańsza niż w telewizji, dzięki czemu przy niższym budżecie możesz odpowiednio zwiększyć częstotliwość reklam i dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów.
Ponieważ zlecenie reklamy w radio jest stosunkowo szybkie, możesz reagować na bieżące wydarzenia i zmieniać komunikaty w zależności od potrzeb i sytuacji w kraju. Reklama w radio, w odróżnieniu od reklam w telewizji czy w internecie, jest stosunkowo rzadziej unikana przez odbiorców, dzięki czemu możesz efektywniej docierać do potencjalnych klientów (telewidzowie często przełączają kanał podczas reklam, Internauci blokują je w przeglądarce).
Targetowanie grup odbiorców
W przypadku promocji w radiu możliwe jest także ogólne targetowanie grupy odbiorców poprzez ustalenie, które stacje radiowe są najczęściej słuchane przez daną grupę oraz prezentację reklam radiowych w konkretnych godzinach, przy specyficznych audycjach ze stałą grupą słuchaczy. Promocja radiowa może być też targetowana ze względu na emocje słuchacza. Przykładowo, emitując reklamowe spoty radiowe w godzinach szczytu gdy wiele osób słucha radia w samochodzie czy w środkach komunikacji publicznej, można rozładować napięcie związane ze staniem w korku i mocniej zapaść w pamięć słuchaczy.
To wszystko zapewnia, że radio może być dla Twojej firmy bardzo dobrym medium reklamowym, a promocja radiowa uzupełnieniem do innych sposobów docierania do klienta.
Wspieramy i kreujemy marki
Zalety reklamy radiowej
Tworzymy trwałe relacje i budujemy przywiązanie do marek.
#public
relations
Oferujemy doradztwo w zakresie budowania strategii PR
#content
marketing
Tworzymy angażujące treści dopasowane do grupy docelowej
#szkolenia
marketingowe
Szkolimy firmy w obszarze komunikacji i marketingu internetowego
#agencja
PR Warszawa
Prowadzimy działania pr-owe i wdrażamy strategie komunikacji.
#reklama
w radio
Tworzymy i produkujemy radiowe spoty reklamowe
#spoty i filmy
reklamowe
Wymyślamy i nagrywamy promocyjne filmy reklamowe
#agencja
outdoor
Przygotujemy billbordy, znajdziemy efektowne miejsce i zakupimy nośnik reklamowy.
#reklama
w prasie
Tworzymy i zamieszczamy reklamy prasowe w gazetach codziennych i periodykach.
#organizacja
eventów
Organizujemy eventy firmowe, zadbamy o każdy szczegół.
#dom
mediowy
Przygotujemy reklamy, skonfigurujemy ustawienia, zakupimy w mediach.
#strategia
marketingowa
Tworzymy, ustalamy i wprowadzamy strategie marketingowe.
Co zyskujesz?
Dzięki spotom reklamowym w radiu
- możliwość dotarcia do nowych grup potencjalnych klientów,
- wzrost rozpoznawalności marki,
- możliwość wzmocnienia przekazu innych form reklamy,
- szansę szybkiego marketingowego reagowania na bieżące wydarzenia,
- profesjonalną obsługę procesu produkcji od stworzenia celu do wyprodukowania nośnika z reklamą
kreatywne reklamy
Formy reklamy radiowej
Kluczem do sukcesu reklamy radiowej jest atrakcyjna forma i angażująca treść. Często najlepiej działa prosty tekst, który zapada w pamięć słuchacza. Krótki i wyróżniający się przekaz, który powinien relaksować, wprowadzać w dobry nastrój nawet jeżeli będzie słuchany wielokrotnie, jest szczególnie istotny w przypadku spotów audio, dlatego scenariusz reklamy radiowej jest tak istotny.
Choć reklama radiowa jest zdecydowanie prostszą od telewizyjnej, tutaj także masz do wyboru kilka różnych form prezentacji informacji na temat swojej firmy (produktu / usługi).
W reklamie radiowej możesz chcieć skupić się na rzeczowym przedstawieniu najważniejszych informacji związanych z produktem lub usługą, dzięki czemu odbiorcy otrzymają maksimum treści w ograniczonym czasie reklamowym. W takim przypadku proponujemy Ci najbardziej klasyczne rozwiązanie - odczytanie treści reklamy przez jednego lektora / jedną lektorkę w sposób przykuwający uwagę słuchaczy (stworzymy dla Ciebie dobry tekst, wybierzemy lektora, nagramy cały spot).
Możesz być zainteresowany reklamą w formie 30 sekundowego słuchowiska (scenki), która to scenka będzie oddziaływała na emocje słuchaczy poprzez nietuzinkowy scenariusz oraz sposób intonacji dialogów przez lektorów. Jeśli wybierzesz tę formę reklamy, zadbamy o dobór odpowiednich lektorów / lektorek, wspólnie określimy temat scenki oraz stworzymy odpowiedni scenariusz, tak by efektywnie przekazać treść dotyczącą reklamowanych usług / produktów.
I w końcu możesz także zdecydować się na reklamę w formie wpadającej w ucho piosenki (np. w rytm znanej melodii). W takim przypadku, możemy stworzyć dla Ciebie dżingiel z chwytliwym sloganem, który zapamiętają Twoi klienci.
Profesjonalna współpraca przy tworzeniu reklamy audio
Zajmujemy się całym procesem produkcji spotu reklamowego od ustalenia celów do przygotowania ostatecznej wersji nośnika z nagraniem audio.
Współpracę przy tworzeniu dla Ciebie reklamy radiowej zaczniemy od analizy Twojej marki (najważniejsze cechy, które można przekazać w reklamie jedynie przy pomocy słów, dźwięków i muzyki). Dokonamy analizy działań Twojej konkurencji oraz przeanalizujemy grupę docelową, tak by stworzyć unikalną reklamę radiową dopasowaną do potrzeb i emocji słuchaczy potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.
Po ustaleniu konkretnego celu reklamy, wybierzemy odpowiednią jej formę, przygotujemy jej scenariusz, treść oraz slogan (w zależności od wcześniejszych ustaleń).
W agencji Brandbay.pl zatrudniamy osoby na co dzień zajmujące się reklamą i specjalistów - copywriterów, którzy stworzą odpowiedni scenariusz Twojej reklamy, dbając zarówno o jej aspekt informacyjny (przekazujący wskazane przez Ciebie treści) jak i emocjonalny (wzbudzający oczekiwane emocje u słuchaczy).
Zadbamy o casting odpowiednich lektorów / lektorek, profesjonalne efekty dźwiękowe, dobrze dobraną muzykę.
W zależności od Twoich potrzeb dobierzemy muzykę znaną już publiczności lub, gdy zechcesz, skomponujemy odpowiednią muzykę do Twojej reklamy. Oczywiście zadbamy o to, aby dobrana muzyka była w pełni legalna, uzyskamy zgodę na wykorzystanie danej muzyki od posiadaczy praw autorskich.
Całość powstanie z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu pozwalającego na wierne utrwalenie intonacji głosów lektorów, niuansów dźwiękowych wprowadzających odpowiedni nastrój i wyróżniających reklamę Twojej firmy na tle konkurencji.
Reklama radiowa - przykłady
Dobra reklama radiowa jest przyjemna nawet gdy słyszy się ją wielokrotnie, wpada w pamięć i wzbudza pozytywne emocje gdy sobie o niej przypomnimy.
Przy wykorzystaniu znanej melodii może się okazać, że ludzie bardziej będą pamiętali reklamę radiową niż rzeczywistą piosenkę. Najbardziej popularne spoty reklamowe puszczane w radiu pamiętane są nawet długo po zakończeniu ich emisji w tym medium. Przykładowo, pamiętasz "deszczową piosenkę" Bonduelle, albo "coraz bliżej święta" pewnego napoju gazowanego? To dobre przykłady zapadających w pamięć reklam.
Takie reklamy sprawiają, że już po usłyszeniu kilku nut danej piosenki zaczynamy nucić... piosenkę reklamową zamiast oryginalnego utworu i przypominamy sobie reklamowany produkt.
Reklama radiowa i telewizyjna oraz inne formy reklamy
Oczywiście, przykład 'deszczowej piosenki' oraz 'coraz bliżej święta' to przykład na połączenie reklamy radiowej i telewizyjnej, gdzyż firmy zdecydowały się tutaj na użycie obu tych kanałów reklamowych. Dzięki takiemu uzupełnianiu się radia i telewizji można zyskać dodatkowy efekt wzmocnienia przekazu: dbając o to aby w radio reklama była krótka (wzmacniająca), a w telewizji dłuższa (wiodąca).
Reklama radiowa może być więc bardzo dobrym dodatkiem do innych form kampanii reklamowej (elementem szerszej strategii obecności w mediach) obok reklam w wybranym medium społecznościowym, pozycjonowania strony www, email marketingu, etc.
Reklama radiowa i telewizyjna to dwie formy promocji, które mogą być szczególnie istotne gdy Twoją grupą odbiorców są osoby nie korzystające na co dzień z Internetu (np. osoby starsze), dla których radio jest jednym z podstawowych mediów informacyjnych. Może też utrzymywać świadomość marki u osób, które z Internetu korzystają, zachęcić do odwiedzenia Twojej strony internetowej, etc.
Klienci
Marki z naszej zatoki
Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.