płyń dalej

Strategia reklamy

działania reklamowe

Strategia marketingowa

Pomożemy Ci stworzyć strategię marketingową w mediach i social mediach.

Strategia reklamowa

Rozpoczynasz promocję nowej marki i potrzebujesz stworzyć dla niej strategię marketingową social media? Prowadzisz różnorodne działania marketingowe, które chcesz zoptymalizować dzięki spójnej strategii marketingowej w mediach społecznościowych? Chętnie pomożemy Ci stworzyć profesjonalną strategię działań marketingowych Twojej firmy w social media.

Skontaktuj siÄ™ z nami

i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. (...)

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencja reklamowa Brandbay.pl podanych danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych jest Agencja reklamowa Brandbay.pl z siedzibą w Krakowie 30-418, ul. Zakopiańska 9. Dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty usług Brandbay.pl oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Brandbay.pl poprzez:
Zobacz więcej

Tradycyjne i internetowe media w jednym

Połączenie teorii i praktyki

Nasza agencja reklamowa pomoże Ci stworzyć strategię marketingową social media Twojej firmy w oparciu o połączenie wiedzy praktycznej i teoretycznej. Przy tworzeniu strategii social media pomożemy Ci wykorzystać takie modele teoretyczne jak: SOSTAC, SWOT, SMART, 7P, 7C, etc. w odniesieniu do Twojej praktyki firmowej i wykorzystując naszą praktykę współpracy z firmami z różnych branż w zakresie strategii komunikacji i budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych.

Wiemy jak robić reklamy

Strategia marketingowa social media powinna wynikać ze strategii marki i strategii komunikacji.

Strategia social media, czyli część większej całości.

Strategie marketingowe Brand Bay

Nasz agencja pomoże Ci stworzyć profesjonalną strategię marketingową dla Twojej firmy.

Strategia social media powinna być zgodna z ogólną strategią marketingową firmy, podobnie jak każda reklama wizualna powinna być zgodna z Księgą Identyfikacji Wizualnej firmy. Bez względu na to czy posiadasz aktualnie spisane dokumenty dotyczące ogólnej strategii marketingowej firmy czy identyfikacji wizualnej, chętnie pomożemy Ci rozpocząć budowanie marki w social media jednocześnie (gdy będzie to potrzebne) wspierając Cię przy formalizowaniu profesjonalnej ogólnej strategii marketingowej Twojej firmy. W trakcie współpracy pomożemy Ci sformalizować lub stworzyć zasady, którymi się kierujesz (lub chcesz kierować) przy promowaniu swojej firmy i w komunikacji swojej marki we wszelkich działaniach marketingowych.

Jak współpracujemy

Naszą współpracę rozpoczynamy od wstępnego wyznaczenia celów działania, które to cele będziemy mogli przeformułować na konkretne działania. W pracy nad opracowaniem strategii marketingowej dla mediów społecznościowych wykorzystamy wiedzę teoretyczną i sprawdzone metody pomagające w tworzeniu strategii marketingowych krok po kroku.

organizacja sali, imprez, event

Reklama jest naszÄ… pasjÄ….

Przygotowanie strategii reklamowej przez agencjÄ™.

Obsługa od pomysłu przez realizację, aż do wykupu reklam i czytelnego raportu z działań.

Wykorzystanie modelu SOSTAC

Budowanie marki można oprzeć o model SOSTAC. SOSTAC jest skrótem od pierwszych liter konkretnych etapów tworzenia strategii marketingowych w ramach modelu:
- Situation - gdzie jesteÅ› (np. analiza SWOT),
- Objecitves - gdzie chcesz być,
- Strategy - jak się tam dostać,
- Tactics - jak konkretnie to zrobić,
- Actions - realizacja działań,
- Control - monitoring, co monitorować, jak monitorować.
Pomożemy Ci przejść przez wszystkie niezbędne etapy dla stworzenia i wdrożenia efektywnej strategii marketingowej w mediach społecznościowych.

#public

relations

Oferujemy doradztwo w zakresie budowania strategii PR

#content

marketing

Tworzymy angażujące treści dopasowane do grupy docelowej

#szkolenia

marketingowe

Szkolimy firmy w obszarze komunikacji i marketingu internetowego

#agencja

PR Warszawa

Prowadzimy działania pr-owe i wdrażamy strategie komunikacji.

#reklama

w radio

Tworzymy i produkujemy radiowe spoty reklamowe

#spoty i filmy

reklamowe

Wymyślamy i nagrywamy promocyjne filmy reklamowe

#agencja

outdoor

Przygotujemy billbordy, znajdziemy efektowne miejsce i zakupimy nośnik reklamowy.

#reklama

w prasie

Tworzymy i zamieszczamy reklamy prasowe w gazetach codziennych i periodykach.

#organizacja

eventów

Organizujemy eventy firmowe, zadbamy o każdy szczegół.

#dom

mediowy

Przygotujemy reklamy, skonfigurujemy ustawienia, zakupimy w mediach.

#strategia

marketingowa

Tworzymy, ustalamy i wprowadzamy strategie marketingowe.

Situations - Analizy

Na etapie pomożemy Ci przeprowadzić analizy konieczne do przygotowania skutecznej strategii marketingowej:
- analiza SWOT firmy (silne strony, słabe strony, szanse, zagrożenia) przygotowana np. dzięki rozmowom z osobami decyzyjnymi, obserwacji uczestniczącej procesu działania firmy, etc.
- analiza wcześniejszych działań marketingowych w social mediach i poza nimi oraz ich efektów (dotychczasowa ogólna strategia marketingowa firmy, strategia komunikacji marki w social media, strategia reklamowa),
- analiza konkurencji (jak konkurencja prezentuje siÄ™ w social media),
- analiza grupy docelowej (ustalenie co jest najważniejsze dla Twoich potencjalnych klientów zarówno ogólnie w życiu, jak i przy wyborze produktów, usług czy na poziomie konkretnych zachowań w mediach społecznościowych - co lubią Twoi potencjalni klienci, jak często wchodzą w interakcję z postami, z jakich sieci społecznościowych najczęściej korzystają (Facebook, Instagram, Twitter), przy korzystaniu z jakich sieci i postów dokonują zakupów, etc.).
Dzięki przeprowadzonym analizom będziesz miał większą świadomość tego jakie są silne i słabe strony Twojej marki co może pozwolić ustalić bardziej realistyczne cele strategii marketingowej w mediach społecznościowych.

Objecitves - Wyznaczanie celów po analizach

Po przeprowadzeniu wstępnych analiz, pomożemy Ci wyznaczyć konkretne SMART cele (skonkretyzowane, mierzalne, osiągalne, istotne, określone w czasie). Ponieważ media społecznościowe są jedynie jednym z miejsc, w którym komunikujesz się z odbiorcami, cele które pomożemy Ci tu wyznaczyć będą skoncentrowane na tych mediach. Cele te powinny być zarówno celami biznesowymi, jak i komunikacyjnymi. Przykładowymi celami mogą być:
- zwiększanie zasięgu przekazu (np. dotarcie z 1 postem tygodniowo do 1000 osób),
- wzrost świadomości marki,
- przywiÄ…zanie do marki,
- wzrost konwersji (i realizacja celu: wzrost sprzedaży), etc.
Dopiero po ustaleniu tych celów możemy przejść do efektywnego konstruowania strategii, która te mierzalne i realne cele pomoże osiągnąć w określonym czasie.

Strategy - Strategia

Na etapie formułowania strategii pomożemy Ci ustalić w jaki sposób możesz osiągnąć założone cele. W przypadku marketingu w mediach społecznościowych bardzo ważne jest tutaj uwzględnienie wcześniejszej analizy grupy docelowej i zachowań poszczególnych odbiorców.
Teraz możemy stworzyć "personę" - reprezentanta danej grupy odbiorców - działań marketingowych w social media Twojej firmy (ustalić jego dane demograficzne, psychograficzne, behawioralne), czyli skąd łączy się z siecią społecznościową, ile czasu spędza w social media, w jakich godzinach, etc. i tworzyć strategie działania w odniesieniu do poszczególnych person.
Na tym etapie ustalamy główne przekazy, z którymi chcemy dotrzeć do poszczególnych grup docelowych. Stworzone 'persony' pomogą nam zaplanować terminy postowania, ustalić na co powinniśmy zwracać uwagę przy konstruowaniu działań reklamowych, poszczególnych reklam i postów, różnicować promocję postów do różnych 'person', etc.
Pomożemy Ci stworzyć odpowiedni schemat, który zapewni Ci maksymalizację efektów zarówno w przypadku zwykłego postowania i promowania postów, jak i w przypadku tworzenia reklam skierowanych do różnych grup.

Tactics - Taktyka działań

Po ustaleniu strategii działań w odniesieniu do konkretnych grup możemy przejść do konkretnych ustaleń budżetu i harmonogramu postowania na różnych platformach społecznościowych.
W Polsce najpopularniejszymi platformami są: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn. W ramach taktyki pomożemy Ci ustalić gdzie, co i jak publikować biorąc pod uwagę Twoją grupę docelową i zachowania poszczególnych 'person'.
Na tym etapie konieczne będzie uwzględnienie faktu, że każde działanie wymaga czasu i nakładów finansowych. Pomożemy Ci tak skonstruować taktykę publikowania, aby zmaksymalizować efekty przy jak najmniejszym budżecie i nakładzie czasowym na tworzenie postów, komunikację w mediach społecznościowych.
Tutaj też pomożemy Ci zastanowić się jakich ewentualnych zmian warto dokonać w zakresie 7P, 7C w odniesieniu do komunikacji marki w social media.

Actions and Control, czyli wdrożenie działań i monitoring efektów

Kolejnymi etapami, które będą Cię czekały jest wdrożenie działań zgodnych z ustaloną strategią i taktyką oraz monitoring efektów tych działań.
Na tym etapie bardzo ważne jest też umiejętne modyfikowanie działań w odpowiedzi na reakcje różnych grup docelowych na Twoje działania, poziom osiągania poszczególnych założonych celów strategii marketingowej w konkretnych terminach.
Nasza agencja może Ci też pomóc w tych działaniach. Jeżeli chciałbyś abyśmy Ci w tym pomogli, skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci różne opcje związane z reklamami na Facebooku, Instagramie, prowadzeniem fanpage, etc.

Dlaczego warto nas wybrać?

W naszej agencji social media pracują specjaliści z różnych dziedzin posiadający zarówno wiedzę teoretyczną (skuteczne strategie marketingowe, psychologia biznesu, socjologia), jak i wieloletnie doświadczenie praktyczne związane z prowadzeniem fanpage'ów różnych firm i organizacji, profili na Instagramie, Twitterze. Ludzie tworzą social media i to oni są najważniejsi podczas tworzenia strategii social media i komunikacji marki. W naszej agencji stawiamy na ludzi, pomagamy zrozumieć ludzi i dotrzeć do tych ludzi. Jednocześnie, cały czas się uczymy, dokształcamy, dzięki czemu zdajemy sobie sprawę z tego, że to co jeszcze rok czy pół roku temu było efektywne, dziś już takie nie jest. Tę wiedzę i umiejętności wykorzystujemy dla dobra naszych klientów.

Co zyskujesz?

Zyski ze stworzenia spójnej strategii marketingowej firmy social media

  • zbudowanie zaangażowanej spoÅ‚ecznoÅ›ci
  • zwiÄ™kszanie Å›wiadomoÅ›ci marki
  • umożliwienie stworzenia skuteczniejszych kampanii marketingowych
  • zoptymalizowanie wydatków na dziaÅ‚ania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

Klienci

Marki z naszej zatoki

Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.

Klienci agencji reklamowej Brandbay