płyń dalej
Strategia reklamy
działania reklamowe
Strategia marketingowa
Pomożemy Ci stworzyć strategię marketingową w mediach i social mediach.
Strategia reklamowa
Rozpoczynasz promocję nowej marki i potrzebujesz stworzyć dla niej strategię marketingową social media? Prowadzisz różnorodne działania marketingowe, które chcesz zoptymalizować dzięki spójnej strategii marketingowej w mediach społecznościowych? Chętnie pomożemy Ci stworzyć profesjonalną strategię działań marketingowych Twojej firmy w social media.
Skontaktuj siÄ™ z nami
i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
Tradycyjne i internetowe media w jednym
Połączenie teorii i praktyki
Nasza agencja reklamowa pomoże Ci stworzyć strategię marketingową social media Twojej firmy w oparciu o połączenie wiedzy praktycznej i teoretycznej. Przy tworzeniu strategii social media pomożemy Ci wykorzystać takie modele teoretyczne jak: SOSTAC, SWOT, SMART, 7P, 7C, etc. w odniesieniu do Twojej praktyki firmowej i wykorzystując naszą praktykę współpracy z firmami z różnych branż w zakresie strategii komunikacji i budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych.
Wiemy jak robić reklamy
Strategia marketingowa social media powinna wynikać ze strategii marki i strategii komunikacji.
Strategia social media, czyli część większej całości.
Nasz agencja pomoże Ci stworzyć profesjonalną strategię marketingową dla Twojej firmy.
Strategia social media powinna być zgodna z ogólną strategią marketingową firmy, podobnie jak każda reklama wizualna powinna być zgodna z Księgą Identyfikacji Wizualnej firmy. Bez względu na to czy posiadasz aktualnie spisane dokumenty dotyczące ogólnej strategii marketingowej firmy czy identyfikacji wizualnej, chętnie pomożemy Ci rozpocząć budowanie marki w social media jednocześnie (gdy będzie to potrzebne) wspierając Cię przy formalizowaniu profesjonalnej ogólnej strategii marketingowej Twojej firmy. W trakcie współpracy pomożemy Ci sformalizować lub stworzyć zasady, którymi się kierujesz (lub chcesz kierować) przy promowaniu swojej firmy i w komunikacji swojej marki we wszelkich działaniach marketingowych.
Jak współpracujemy
Naszą współpracę rozpoczynamy od wstępnego wyznaczenia celów działania, które to cele będziemy mogli przeformułować na konkretne działania. W pracy nad opracowaniem strategii marketingowej dla mediów społecznościowych wykorzystamy wiedzę teoretyczną i sprawdzone metody pomagające w tworzeniu strategii marketingowych krok po kroku.
Reklama jest naszÄ… pasjÄ….
Przygotowanie strategii reklamowej przez agencjÄ™.
Obsługa od pomysłu przez realizację, aż do wykupu reklam i czytelnego raportu z działań.
Wykorzystanie modelu SOSTAC
Budowanie marki można oprzeć o model SOSTAC. SOSTAC jest skrótem od pierwszych liter konkretnych etapów tworzenia strategii marketingowych w ramach modelu:
- Situation - gdzie jesteÅ› (np. analiza SWOT),
- Objecitves - gdzie chcesz być,
- Strategy - jak się tam dostać,
- Tactics - jak konkretnie to zrobić,
- Actions - realizacja działań,
- Control - monitoring, co monitorować, jak monitorować.
Pomożemy Ci przejść przez wszystkie niezbędne etapy dla stworzenia i wdrożenia efektywnej strategii marketingowej w mediach społecznościowych.
#public
relations
Oferujemy doradztwo w zakresie budowania strategii PR
#content
marketing
Tworzymy angażujące treści dopasowane do grupy docelowej
#szkolenia
marketingowe
Szkolimy firmy w obszarze komunikacji i marketingu internetowego
#agencja
PR Warszawa
Prowadzimy działania pr-owe i wdrażamy strategie komunikacji.
#reklama
w radio
Tworzymy i produkujemy radiowe spoty reklamowe
#spoty i filmy
reklamowe
Wymyślamy i nagrywamy promocyjne filmy reklamowe
#agencja
outdoor
Przygotujemy billbordy, znajdziemy efektowne miejsce i zakupimy nośnik reklamowy.
#reklama
w prasie
Tworzymy i zamieszczamy reklamy prasowe w gazetach codziennych i periodykach.
#organizacja
eventów
Organizujemy eventy firmowe, zadbamy o każdy szczegół.
#dom
mediowy
Przygotujemy reklamy, skonfigurujemy ustawienia, zakupimy w mediach.
#strategia
marketingowa
Tworzymy, ustalamy i wprowadzamy strategie marketingowe.
Situations - Analizy
Na etapie pomożemy Ci przeprowadzić analizy konieczne do przygotowania skutecznej strategii marketingowej:
- analiza SWOT firmy (silne strony, słabe strony, szanse, zagrożenia) przygotowana np. dzięki rozmowom z osobami decyzyjnymi, obserwacji uczestniczącej procesu działania firmy, etc.
- analiza wcześniejszych działań marketingowych w social mediach i poza nimi oraz ich efektów (dotychczasowa ogólna strategia marketingowa firmy, strategia komunikacji marki w social media, strategia reklamowa),
- analiza konkurencji (jak konkurencja prezentuje siÄ™ w social media),
- analiza grupy docelowej (ustalenie co jest najważniejsze dla Twoich potencjalnych klientów zarówno ogólnie w życiu, jak i przy wyborze produktów, usług czy na poziomie konkretnych zachowań w mediach społecznościowych - co lubią Twoi potencjalni klienci, jak często wchodzą w interakcję z postami, z jakich sieci społecznościowych najczęściej korzystają (Facebook, Instagram, Twitter), przy korzystaniu z jakich sieci i postów dokonują zakupów, etc.).
Dzięki przeprowadzonym analizom będziesz miał większą świadomość tego jakie są silne i słabe strony Twojej marki co może pozwolić ustalić bardziej realistyczne cele strategii marketingowej w mediach społecznościowych.
Objecitves - Wyznaczanie celów po analizach
Po przeprowadzeniu wstępnych analiz, pomożemy Ci wyznaczyć konkretne SMART cele (skonkretyzowane, mierzalne, osiągalne, istotne, określone w czasie). Ponieważ media społecznościowe są jedynie jednym z miejsc, w którym komunikujesz się z odbiorcami, cele które pomożemy Ci tu wyznaczyć będą skoncentrowane na tych mediach. Cele te powinny być zarówno celami biznesowymi, jak i komunikacyjnymi. Przykładowymi celami mogą być:
- zwiększanie zasięgu przekazu (np. dotarcie z 1 postem tygodniowo do 1000 osób),
- wzrost świadomości marki,
- przywiÄ…zanie do marki,
- wzrost konwersji (i realizacja celu: wzrost sprzedaży), etc.
Dopiero po ustaleniu tych celów możemy przejść do efektywnego konstruowania strategii, która te mierzalne i realne cele pomoże osiągnąć w określonym czasie.
Strategy - Strategia
Na etapie formułowania strategii pomożemy Ci ustalić w jaki sposób możesz osiągnąć założone cele. W przypadku marketingu w mediach społecznościowych bardzo ważne jest tutaj uwzględnienie wcześniejszej analizy grupy docelowej i zachowań poszczególnych odbiorców.
Teraz możemy stworzyć "personę" - reprezentanta danej grupy odbiorców - działań marketingowych w social media Twojej firmy (ustalić jego dane demograficzne, psychograficzne, behawioralne), czyli skąd łączy się z siecią społecznościową, ile czasu spędza w social media, w jakich godzinach, etc. i tworzyć strategie działania w odniesieniu do poszczególnych person.
Na tym etapie ustalamy główne przekazy, z którymi chcemy dotrzeć do poszczególnych grup docelowych. Stworzone 'persony' pomogą nam zaplanować terminy postowania, ustalić na co powinniśmy zwracać uwagę przy konstruowaniu działań reklamowych, poszczególnych reklam i postów, różnicować promocję postów do różnych 'person', etc.
Pomożemy Ci stworzyć odpowiedni schemat, który zapewni Ci maksymalizację efektów zarówno w przypadku zwykłego postowania i promowania postów, jak i w przypadku tworzenia reklam skierowanych do różnych grup.
Tactics - Taktyka działań
Po ustaleniu strategii działań w odniesieniu do konkretnych grup możemy przejść do konkretnych ustaleń budżetu i harmonogramu postowania na różnych platformach społecznościowych.
W Polsce najpopularniejszymi platformami są: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn. W ramach taktyki pomożemy Ci ustalić gdzie, co i jak publikować biorąc pod uwagę Twoją grupę docelową i zachowania poszczególnych 'person'.
Na tym etapie konieczne będzie uwzględnienie faktu, że każde działanie wymaga czasu i nakładów finansowych. Pomożemy Ci tak skonstruować taktykę publikowania, aby zmaksymalizować efekty przy jak najmniejszym budżecie i nakładzie czasowym na tworzenie postów, komunikację w mediach społecznościowych.
Tutaj też pomożemy Ci zastanowić się jakich ewentualnych zmian warto dokonać w zakresie 7P, 7C w odniesieniu do komunikacji marki w social media.
Actions and Control, czyli wdrożenie działań i monitoring efektów
Kolejnymi etapami, które będą Cię czekały jest wdrożenie działań zgodnych z ustaloną strategią i taktyką oraz monitoring efektów tych działań.
Na tym etapie bardzo ważne jest też umiejętne modyfikowanie działań w odpowiedzi na reakcje różnych grup docelowych na Twoje działania, poziom osiągania poszczególnych założonych celów strategii marketingowej w konkretnych terminach.
Nasza agencja może Ci też pomóc w tych działaniach. Jeżeli chciałbyś abyśmy Ci w tym pomogli, skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci różne opcje związane z reklamami na Facebooku, Instagramie, prowadzeniem fanpage, etc.
Dlaczego warto nas wybrać?
W naszej agencji social media pracują specjaliści z różnych dziedzin posiadający zarówno wiedzę teoretyczną (skuteczne strategie marketingowe, psychologia biznesu, socjologia), jak i wieloletnie doświadczenie praktyczne związane z prowadzeniem fanpage'ów różnych firm i organizacji, profili na Instagramie, Twitterze. Ludzie tworzą social media i to oni są najważniejsi podczas tworzenia strategii social media i komunikacji marki. W naszej agencji stawiamy na ludzi, pomagamy zrozumieć ludzi i dotrzeć do tych ludzi. Jednocześnie, cały czas się uczymy, dokształcamy, dzięki czemu zdajemy sobie sprawę z tego, że to co jeszcze rok czy pół roku temu było efektywne, dziś już takie nie jest. Tę wiedzę i umiejętności wykorzystujemy dla dobra naszych klientów.
Co zyskujesz?
Zyski ze stworzenia spójnej strategii marketingowej firmy social media
- zbudowanie zaangażowanej społeczności
- zwiększanie świadomości marki
- umożliwienie stworzenia skuteczniejszych kampanii marketingowych
- zoptymalizowanie wydatków na działania w mediach społecznościowych
Klienci
Marki z naszej zatoki
Zobacz dla jakich marek mamy przyjemność pracować.